αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑThree Cents: To Ελληνικό brand που πέρυσι έκανε τζίρο 5,6 εκατ. ευρώ και τώρα «χτυπά» και στη λιανική

Three Cents: To Ελληνικό brand που πέρυσι έκανε τζίρο 5,6 εκατ. ευρώ και τώρα «χτυπά» και στη λιανική

Είναι μόλις 6 ετών, πέρυσι πραγματοποίησε τζίρο 5,6 εκατ. ευρώ, πουλώντας 450.000 κιβώτια προϊόντων σε 35 χώρες, 44% περισσότερα από αυτά που πούλησε το 2018, και είναι κερδοφόρα από την πρώτη στιγμή που ιδρύθηκε στη Μεγάλη Βρετανία σύμφωνα με τους ιδρυτές της Βασίλη Καλαντζή, Γιώργο Μπάγκο, Δημήτρη Νταφόπουλο και Γιώργο Τσιρίκο. 

Ο λόγος για την εταιρεία αναψυκτικών και mixers Three Cents, -το 51% της του μετοχικού της κεφαλαίου ελέγχεται από το fund Virtus International Partners- που αποφάσισε εν μέσω της νέας τάξης πραγμάτων που προκάλεσε στην αγορά η πανδημία να μετρήσει τις δυνάμεις της και στη λιανική. 

Εν αντιθέσει με την πεπατημένη που ακολουθούν οι εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων, κτίζοντας θέση πρωτίστως στη λιανική και δευτερευόντως στη χονδρική η Three Cents μπήκε πρώτα στο κανάλι της χονδρικής δηλαδή στο HORECA (Hotel, Restaurant, Catering) και σήμερα επιχειρεί να αποκτήσει ορατή παρουσία στη λιανική προκειμένου να περιορίσει τις απώλειες που δέχεται από τον κλάδο του HORECA που επί της ουσίας υπολειτούργησε. 

Κάτι που αποτυπώθηκε στην πορεία των πωλήσεων της. Το πρώτο δίμηνο του 2020, πριν δηλαδή τα lockdown, οι πωλήσεις της σύμφωνα με τους ιδρυτές της “έτρεχαν” με ρυθμό ανάπτυξης 113%, πορεία η οποία ανακόπηκε με αποτέλεσμα σήμερα να είναι κάτω κατά 15% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Ωστόσο οι ιδρυτές της εκτιμούν ότι οι απώλειες στο σύνολο της χρήσης θα περιοριστούν σε μονοψήφιο ποσοστό.

Σήμερα, η είσοδος στο λιανεμπόριο στην εγχώρια αγορά αποφέρει προς το παρόν το 20% των εγχώριων πωλήσεων, οι εξαγωγές κατευθύνονται κατά 100% σε επιχειρήσεις HORECA, ενώ στον σχεδιασμό για το εξωτερικό είναι η απευθείας προσέγγιση των καταναλωτών μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου. 

Τα προϊόντα της παράγονται στο εργοστάσιο της Optima Supply Chain (εργοστάσιο ΜΕΤΑΞΑ στην Κάτω Κηφισιά), η δυναμικότητα του οποίου φθάνει στα 2 εκατομμύρια κιβώτια.

Δηλαδή έχει δυναμικότητα τέσσερις φορές μεγαλύτερη από τις πωλήσεις που πραγματοποίησε η εταιρεία το 2019. Στα σχέδια της εταιρείας δεν είναι να δημιουργήσει τη δική της παραγωγική μονάδα αλλά σχεδιάζει να αναπτυχθεί παραγωγικά κατά το μοντέλο που έχουν οι πολυεθνικές.

Δηλαδή να συνάψει συνεργασίες και με άλλες παραγωγικές μονάδες για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες παραγωγής των προϊόντων της διεθνώς και δη σε χώρες όπου λόγω γεωγραφικής απόστασης η μεταφορά του προϊόντος της είναι ασύμφορη.

Στους άμεσους σχεδιασμούς της είναι το άνοιγμα νέων αγορών, όπως το Ισραήλ στις αρχές του 2021, και η πιθανή είσοδος στο Πουέρτο Ρίκο, με παράλληλη ενίσχυση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της. 

Πηγή: Capital.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

9 − 1 =