αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣSusurrus: Η ελληνική πλατφόρμα που «συνδέει» τους Influencers με τα brands

Susurrus: Η ελληνική πλατφόρμα που «συνδέει» τους Influencers με τα brands

Το βλέπουμε όλο και πιο έντονα: Πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, δημιουργούν τα δικά τους προφίλ στα social media, με στόχο να αναπτύξουν ένα μεγάλο κοινό που να τους ακολουθεί. Και κάπως έτσι, θέλουν να «χτίσουν» το personal brand τους. Στην συνέχεια, αξιοποιούν το κοινό που έχουν συγκεντρώσει κλείνοντας συμφωνίες με διάφορα brands. Οι εταιρίες από την μεριά τους βγαίνουν και αυτές κερδισμένες, αφού καταφέρνουν να προμοτάρουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους σε ένα στοχευμένο κοινό.

Αλλά εδώ υπάρχει ένα πρακτικό ερώτημα: Πως μπορεί μια εταιρία να «συνδεθεί» με έναν Influencer; Για παράδειγμα με έναν Blogger ή έναν YouTuber. Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα δίνει η Susurrus. Μια πλατφόρμα που φέρνει σε επαφή τις δύο πλευρές, με σκοπό να προκύψει μια συνεργασία. Ο Partner της πλατφόρμας, Γιώργος Μελισσαρόπουλος μιλά στο It’s Possible για το πως έχει διαμορφωθεί το νέο ιντερνετικό τοπίο με τους Influencers, πως ακριβώς λειτουργεί το Susurrus, ενώ απαντά και στο πόσο μπορεί να φτάσει η τιμή ενός sponsored post στην Ελλάδα.

Καταρχήν θα ήθελα να μας πείτε πως ακριβώς είναι το νέο τοπίο που έχει δημιουργηθεί, με τους Influencers από την μια πλευρά και τα brands από την άλλη; Και τι βασικά οφέλη έχει κάθε πλευρά από αυτή τη «συνύπαρξη»; 

Με την άνοδο των social media τα brands έχουν βρει άλλον έναν τρόπο να προωθούν τα προιόντα τους μέσα από τα κανάλια των influencers. Από την άλλη οι influencers αναζητούσαν ανέκαθεν συνεργασίες για να αυξήσουν το περιεχόμενο στα μέσα τους και τα έσοδά τους και να γνωρίσουν συχνά με αυτό τον τρόπο νέα brands και υπηρεσίες. Οι συνεργασίες λοιπόν αυτές έχουν αυξηθεί τόσο πολύ που μέχρι το 2020 υπολογίζεται οτι το influencer marketing θα είναι το πρώτο κανάλι διαδικτυακής διαφήμισης!

Ποιο είναι το πρόβλημα που λύνει το Susurrus και πως μπορεί κάποιος να το χρησιμοποιήσει πρακτικά; 

Το Susurrus επιτρέπει στα brands ή στα agencies να κάνουν influencer marketing campaigns αυτοματοποιημένα. Πιο συγκεκριμένα, μπορούν στοχεύοντας συγκεκριμένα δημογραφικά να βρούν τους influencers που τους ταιριάζουν, να επικοινωνήσουν μαζί τους μέσω της πλατφόρμας και να παρακολουθήσουν τα αποτελέσματα των “sponsored posts” των influencers σε πραγματικό χρόνο.

Εσείς προσωπικά με τι ασχολούσασταν πριν ξεκινήσετε το εν λόγω project; 

Πριν τέσσερα χρόνια είχα ξεκινήσει την Fibair WISP οπου ήμουν co-founder και CSO , μετά την αποχώρηση μου από την ομάδα το προηγούμενο καλοκαίρι ξεκίνησα την συνεργασία μου με την Susurrus.

Βλέποντας το καθαρά business κομμάτι, σε τι οικονομικά επίπεδα μπορεί να κλείσει μια συμφωνία μεταξύ ενός infuencer και ενός brand; Μιλώντας πάντα για Ελλάδα 

Στην Ελλάδα οι τιμές είναι πιο χαμηλές από τις αντίστοιχες σε πολλές χώρες του εξωτερικού αλλά και πάλι αρκετά υψηλές για δεδομένα Ελλάδας. Ένα post κυμαίνεται π.χ. απο 100 ευρώ μέχρι και μερικές χιλιάδες ευρώ αναλόγως πάντα με τους followers και το engagement που ένας influencer έχει.

Κατά την γνώμη σας, ποιο είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι influencers (π.χ. Bloggers ή YouTubers) στην χώρα μας; 

Λόγω του ότι το influencer marketing είναι κάτι καινούριο στη χώρα μας οι influencers κάνουν αρκετά λάθη. Το πιο συχνό λάθος είναι ότι προσπαθούν γρήγορα να βγάλουν χρήματα με αποτέλεσμα να ανακαλύπτουμε αγορασμένους followers, να δέχονται όλες τις προτάσεις ακόμα και από brands που δεν ταιριάζουν στο προφίλ τους ή να παράγουν clickbaiting περιεχόμενο. Σε γενικές γραμμές μπορούμε να πούμε ότι μόνο το πολύ ποιοτικό περιεχόμενο, που εκφράζει πραγματικά και την δική τους προσωπικότητα μπορεί σε βάθος χρόνου να τους δώσει ένα έμπιστο κοινό και δυνατές συνεργασίες με brands.

Ο Γιώργος Μελισσαρόπουλος

Το όνομα Susurrus τι ακριβώς σημαίνει; 

Το Susurrus είναι μιας λατινικής προέλευσης λέξη που στις περισσότερες χώρες σημαίνει περίπου αυτό που στην Ελλάδα λέμε σούσουρο. Για μας σημαίνει το buzz που μπορεί να κάνει ένα brand γύρω από το όνομά του, να γίνει viral.

Δραστηριοποιήστε επιχειρηματικά εδώ και αρκετά χρόνια. Τελικά, πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να κάνει κάποιος το επιχειρηματικό όνειρο του πραγματικότητα στην Ελλάδα; 

Αναμφισβήτητα, η κρίση φοβίζει κάποιον να επιχειρήσει στην Ελλάδα αλλά σίγουρα κάνει και κάποια brands πιο “ανοιχτά” σε εναλλακτικές προτάσεις. Εμείς δυσκολευτήκαμε πολύ το 2015 που η ελληνική αγορά πάγωσε και κανείς δεν έβλεπε την “ευκαιρία” στην δικιά μας επιχείρηση για να τη χρηματοδοτήσει τότε. ‘Ετσι βρήκαμε χρηματοδότηση και πελάτες στο εξωτερικό, ενώ σήμερα και η ελληνική αγορά έχει πλέον μπει δυναμικά στο influencer marketing. Σε γενικές γραμμές θα λέγαμε ότι είναι πιο εύκολο από ποτέ κάποιος να βγάλει το επιχειρηματικό του όνειρο εκτός Ελλάδος αν η ελληνική αγορά δεν αρκεί.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fifteen + 17 =