Εάν είστε μέλος του Spotify, ετοιμαστείτε να πληρώσετε ίσως λίγο παραπάνω.
Στις ΗΠΑ, η υπηρεσία streaming μουσικής αυξάνει την τιμή του family plan από $14.99 σε $15.99 από τις 30 Απριλίου. (Το family plan επιτρέπει τη σύνδεση έως και έξι λογαριασμών). Οι τιμές της υπηρεσίας για τα άλλα προγράμματα, συμπεριλαμβανομένου και του Individual Premium που κοστίζει $9.99/μήνα, θα παραμείνουν ίδιες στις ΗΠΑ.
Ωστόσο, από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, σε συγκεκριμένες χώρες θα σημειωθούν αυξήσεις και σε άλλα προγράμματα στις 30 Απριλίου. Για παράδειγμα, στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Student θα αυξηθεί από £4.99 σε £5.99/μήνα, όπως και το Duo από £12.99 σε £13.99. Στην Ελλάδα, το πρόγραμμα Premium Duo αυξάνεται από 8.99 σε 9.99 EUR/μήνα, αλλά οι συνδρομητές θα λάβουν ένα μήνα δωρεάν, με την αλλαγή στην τιμή της χρέωσης να ξεκινά από τον Ιούνιο.
Το Family Plan στο Ηνωμένο Βασίλειο, μάλιστα, θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο από £14.99 σε £16.99/μήνα, δηλαδή $23.60 ή 19.52 EUR (σε αντίθεση με τα 11,99 EUR/μήνα που κοστίζει στην Ελλάδα). Φυσικά, αρκετοί χρήστες έχουν ενοχληθεί από το email της εταιρείας τη Δευτέρα, που τους ενημέρωνε για την αύξηση της τιμής. Ωστόσο, το Spotify ξεκίνησε να λειτουργεί το πρόγραμμα family σε άλλες αγορές τον Οκτώβριο, παρατηρώντας στη συνέχεια πως οι χρήστες του δεν παράτησαν το Spotify ως αποτέλεσμα της νέας προσθήκης.
Η εταιρεία δεν εξήγησε τον λόγο αλλαγής της χρέωσης. Σε δήλωσή του, το Spotify απλώς ανέφερε: “περιστασιακά, ενημερώνουμε τις τιμές μας, ως αντανάκλαση των τοπικών μακροοικονομικών παραγόντων και ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις της αγοράς, προσφέροντας ταυτόχρονα μια ασυναγώνιστη υπηρεσία”.
Οι “μακροοικονομικοί παράγοντες” μπορεί να αφορούν τους ανταγωνιστές τους, οι οποίοι πληρώνουν ώστε να εξασφαλίσουν περισσότερες δισκογραφικές εταιρείες και καλλιτέχνες. Νωρίτερα μέσα στον Απρίλιο, η Apple αποκάλυψε ότι πληρώνει ένα σεντ ανά stream σε αυτούς που έχουν τα πνευματικά δικαιώματα ή σχεδόν διπλάσια απ’ ότι το Spotify, σύμφωνα με το The Wall Street Journal.
Όσο αφορά το Spotify, η εταιρεία έχει ξεκινήσει να χάνει χρήματα και να σημειώνει ελλείψεις εισοδήματος τα τελευταία πέντε οικονομικά τρίμηνα. Ωστόσο, η βάση των συνδρομητών της συνεχίζει να μεγαλώνει. Το τέταρτο τρίμηνο του 2020, το Spotify έφτασε στους 155 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή, από τους 144 εκατομμύρια το προηγούμενο τρίμηνο.
“Με περισσότερα από 70 εκατομμύρια τραγούδια και 2.2 εκατομμύρια podcasts, το Spotify συνεχίζει να πρωτοπορεί και να επενδύει στο να παρέχει στους ακροατές περισσότερη αξία στα χρήματά τους από ποτέ, συμπεριλαμβανομένων της καλύτερης ηχητικής ποιότητας και εμπειρίας χρηστών”, πρόσθεσε η εταιρεία.
Πηγή: Pc Magazine