αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑRevolut… φιάσκο: Χρήστης καταγγέλλει ότι κλειδώθηκε έξω από τους λογαριασμούς του

Revolut… φιάσκο: Χρήστης καταγγέλλει ότι κλειδώθηκε έξω από τους λογαριασμούς του

Μια ιδιαίτερη ιστορία έρχεται στο φως της δημοσιότητας, και αφορά την (κακή) εμπειρία ενός χρήστη με την Revolut. Όπως εξηγεί ο Oliver Marks με άρθρο του στο site zdnet.com, μετά από μια «περιπέτεια» έφτασε να… κλειδωθεί έξω από τους λογαριασμούς του στην Revolut.

Ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά. Ο χρήστης αναφέρει ότι είχε δύο λογαριασμούς. Έναν προσωπικό και έναν επαγγελματικό. Η περιπέτεια του ξεκινά όταν επέλεξε να δοκιμάσει το «Revolut Business» για να πληρώσει ένας πελάτης ένα ποσό μόλις ολοκληρωθεί το έργο, δίνοντας τα στοιχεία του λογαριασμού του Revolut. Ο πελάτης όμως δεν είχε πληρώσει για μήνες και κατά την διάρκεια αυτής της περιόδου το Revolut άλλαξε τις πληροφορίες του διατραπεζικού λογαριασμού που ήταν στο τιμολόγιο. Μόλις ο πελάτης προσπάθησε τελικά να πληρώσει, υπήρχαν πολλαπλοί έλεγχοι που είχαν προγραμματιστεί να γίνουν στον επιχειρησιακό λογαριασμό Revolut, που ποτέ δεν έφτασαν επιτυχώς στον λογαριασμό του. Φυσικά όλο αυτό δημιούργησε αναστάτωση και στις δύο πλευρές, οπότε ο χρήστης έδωσε στον πελάτη τα νέα στοιχεία του λογαριασμού για να επιχειρήσει και πάλι να κάνει την πληρωμή το οποίο και έκανε. Βέβαια η πληρωμή δεν φαινόταν να είχε γίνει μέσα στον λογαριασμό του Revolut, σύμφωνα πάντα με την ίδια καταγγελία. Φυσικά ο χρήστης αναφέρει ότι επικοινώνησε όλα τα παραπάνω με την Revolut.

Στην συνέχεια έγινε το εξής: Ο χρήστης κλειδώθηκε έξω από τους λογαριασμούς του την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου. Ο χρήστης φυσικά προσπαθεί να επικοινωνήσει με την Revolut για να επιλυθεί το θέμα και αναφέρει χαρακτηριστικά «Είμαι βέβαιος ότι η επικοινωνία μου με το τμήμα επικοινωνιών του Revolut με λεπτομέρειες σχετικά με τις αποτυχημένες συναλλαγές ήταν απλώς μια εξαιρετικά αξιοσημείωτη σύμπτωση σε αυτή τη μοναδική νέα εμπειρία … αλλά ποτέ πριν δεν είχα κλειδωθεί έξω από τον τραπεζικό μου λογαριασμό, πόσο μάλλον από δύο λογαριασμούς.

Μέχρι και σήμερα ο χρήστης δεν έχει ενημερωθεί από την Revolut σχετικά με τον λόγο για τον οποίο έχουν κλειδωθεί οι λογαριασμοί του. Με τον ίδιο να σχολιάζει ότι η εταιρία… δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τους πελάτες της.

Να σημειώσουμε ότι η Revolut δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

six − one =