αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΕπτά τρικ για να πλασάρεις το ίδιο περιεχόμενο για το brand σου σε πολλά κανάλια. Εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα

Επτά τρικ για να πλασάρεις το ίδιο περιεχόμενο για το brand σου σε πολλά κανάλια. Εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα

Ναι, το περιεχόμενο είναι… ο βασιλιάς στην εποχή μας. Αλλά η συνεχής δημιουργία νέου περιεχομένου μπορεί να μοιάζει… με βουνό, ως μία χρονοβόρα εργασία. Η πίεση για παραγωγή φρέσκου και διαφορετικού περιεχομένου για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα blog posts και άλλα κανάλια μάρκετινγκ, συχνά κάνει αυτά τα πράγματα να καταλήγουν να τίθενται σε δεύτερη μοίρα. Ωστόσο, ένας τρόπος για να μειώσετε την πίεση είναι να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτό που ήδη παράγετε.

Με απλά λόγια, πάρτε το υπάρχον περιεχόμενο και μεταστρέψτε το σε διαφορετικές μορφές για να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό. Όταν παράγετε ένα κομμάτι περιεχομένου, σκεφτείτε και άλλους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε.

Το αμερικανικό Entrepreneur.com κάνει τα δεδομένα λίγο πιο συγκεκριμένα, και παραθέτει 7 συγκεκριμένες επιλογές για να κάνεις το περιεχόμενο για το brand σου 300% πιο αποτελεσματικό. Εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα.

Μετατρέψτε τα blog posts σε αναρτήσεις για τα social media: Τα blog posts μπορούν να μετατραπούν σε αναρτήσεις για social media. Μπορείτε να πάρετε βασικά σημεία ή αποσπάσματα από την ανάρτηση ιστολογίου και να τα μετατρέψετε σε αναρτήσεις ή βίντεο για να τα μοιραστείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και να αυξήσετε τo engagement στα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μετατρέψτε τα blog posts σε βίντεο: Η μετατροπή των αναρτήσεων ιστολογίου σε βίντεο είναι ένας άλλος τρόπος για να… ξανά λανσάρετε το περιεχόμενο. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα βίντεο που συνοψίζει την ανάρτηση ιστολογίου ή να δημιουργήσετε ένα animated video που επισημαίνει τα βασικά στοιχεία από την ανάρτηση. Τα βίντεο είναι μια δημοφιλής μορφή περιεχομένου και μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό.

Μετατρέψτε τα webinars σε blog posts και αντίστροφα: Εάν έχετε ηχογραφήσει διαδικτυακά σεμινάρια, μπορείτε να δώσετε πάλι το περιεχόμενο στο κοινό, μετατρέποντάς το σε blog post. Μπορείτε να συνοψίσετε τα βασικά σημεία που συζητήθηκαν στο διαδικτυακό σεμινάριο και να τα μετατρέψετε σε άρθρο. Αυτό μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας και να προσφέρει αξία στο κοινό σας. Μπορείτε επίσης να μετατρέψετε μια ανάρτηση blog σε διαδικτυακό σεμινάριο ή workshop.

Μετατρέψτε τα blog posts σε γραφήματα: Τα γραφήματα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρουσιάσετε πληροφορίες οπτικά. Μπορείτε να μετατρέψετε την ανάρτηση του ιστολογίου σας σε ένα infographic, επισημαίνοντας τα βασικά στοιχεία από την ανάρτηση. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση του engagement και των κοινοποιήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Διαμοιράστε βίντεο σε πολλές πλατφόρμες: Εάν η εταιρεία σας δημιουργήσει ένα βίντεο, μπορείτε να το διαμοιράσετε με πολλούς τρόπους. Μπορείτε να το μοιραστείτε στο κανάλι σας στο YouTube. Μπορείτε να κόψετε το βίντεο σε μικρότερα βίντεο για reels σε Instagram και Facebook. Μπορείτε να βάλετε το βίντεο στον ιστότοπό σας και μπορείτε επίσης να το μοιραστείτε σε email newsletter.

Χρησιμοποιήστε τα ίδια γραφικά σε πολλά κανάλια διαφημίσεων: Εάν κάνετε μια παραδοσιακή διαφήμιση, αξιοποιείστε τη σχεδίαση και τη στρατηγική και για άλλες διαφημίσεις. Μπορείτε να προσαρμόσετε και να επαναχρησιμοποιήσετε το ίδιο περιεχόμενο για digital ads, online ή print ads ή μια καμπάνια mail.

Διαμοιρασμός των διαφημίσεων που τρέχεις: Ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να διαμοιράσετε το περιεχόμενο είναι οι επί πληρωμή τοποθετήσεις σε media. Όταν πληρώσετε για μια τοποθέτηση, φροντίστε να χρησιμοποιήσετε το… μεγάφωνό σας για να φτάσει σε όσο περισσότερους χρήστες. Μοιραστείτε το link στα social κανάλια σας, στον ιστότοπό σας και σε email newsletters ή καμπάνιες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × two =