αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑPaola Alberdi: Έγινε blogger, το είδε από την αρχή σαν business και τώρα βγάζει πολλά χρήματα

Paola Alberdi: Έγινε blogger, το είδε από την αρχή σαν business και τώρα βγάζει πολλά χρήματα

Πολλοί στην Ελλάδα, θεωρούν ότι το blogging είναι ένα χόμπι. Κάτι που μπορεί να κάνει κάποιος απλά για να γεμίζει τον ελεύθερο χρόνο του. Η πραγματικότητα όμως, μάλλον είναι διαφορετική. Το καταλαβαίνει εύκολα κάποιος, αν δει τι γίνεται σε χώρες του εξωτερικού.

Ας δούμε την ιστορία της Paola Alberdi. Η νεαρή κοπέλα ξεκίνησε ένα blog που εστιάζει στη μόδα το 2014. Το είδε από την αρχή επαγγελματικά και σήμερα έχει καταφέρει να διαθέτει πάνω από 601.000 οπαδούς στο Instagram. Κάτι που μεταφράζεται σε υψηλή επισκεψιμότητα στο blog της με το όνομα Blank Itinerary. Και μαντέψτε: ναι, αυτό με τη σειρά του μεταφράζεται σε πολλά χρήματα.

«Νομίζω ότι αυτό που με κάνει να διαφέρω, είναι ότι εγώ το είδα σαν business από την αρχή» λέει η νεαρή blogger μιλώντας στο Forbes.

«Είχα προετοιμάσει τον εαυτό μου με τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε μετά το λανσάρισμα να έχω αρκετό περιεχόμενο και να κάνω δημοσιεύσεις τακτικά» σημειώνει μεταξύ άλλων η Paola Alberdi. Η ίδια δεν διέθετε κάποιο μεγάλο μπάτζετ. Ωστόσο, στο ξεκίνημα της συνεργάστηκε με ένα agency, το οποίο την βοήθησε να κάνει τις κατάλληλες συνεργασίες, έτσι ώστε να αναπτύξει το project της. «Η βιομηχανία των blog είναι μια εξελισσόμενη βιομηχανία, κανείς δεν ξέρει τι θέλουν οι μάρκες, ποιοι είναι οι προϋπολογισμοί τους.Αν έχετε κάποιον να σας βοηθήσει, θα είναι πολύ χρήσιμο» λέει η ίδια.

Αναφερόμενη στο τι πρέπει να κάνει κάποιος, έτσι ώστε να χτίσει ένα κοινό- γίγας στο Instagram, εξηγεί: «Νομίζω είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων. Πρέπει να είστε τακτικοί στις αναρτήσεις, να έχετε μια ποιότητα και να προσπαθείτε να κάνετε κάτι διαφορετικό σε σύγκριση με τους άλλους. Επίσης, πιστεύω το να γνωρίζεις δύο γλώσσες, μπορεί να σε βοηθήσει να απευθυνθείς σε κοινό από όλο τον κόσμο».

Στη συνέντευξη της στο Forbes, η Alberdi δίνει τις δικές της συμβολές στους νέους: «Να ακολουθήσουν τα όνειρα τους, αλλά και να είναι ρεαλιστές. Θα πρέπει να θέτουμε ρεαλιστικούς στόχους. Όταν ξεκίναγα το blog, έδωσα στον εαυτό μου περιθώριο 8 μηνών. Και είπα ότι αν σε αυτούς του μήνες δεν δω κάτι – από ανάπτυξη μέχρι τα χρήματα- τότε μάλλον θα πρέπει να σταματήσω. Είχα σκεφτεί εναλλακτικές, όπως το να πάω να εργαστώ για ένα περιοδικό ή κάποιον στυλίστα».

Και καταλήγει σε μια φράση προς τους bloggers και όχι μόνο: «Χρησιμοποιήστε την επιρροή σας με θετικό τρόπο. Είτε πρόκειται για 500 είτε για 5.000 άτομα που σας ακολουθούν, μοιραστείτε μαζί τους θετικά πράγματα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 + 16 =