αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑν θες να γίνεις επιχειρηματίας πρέπει να είσαι έτοιμος να ακούσεις αυτά τα 3 «όχι»

Αν θες να γίνεις επιχειρηματίας πρέπει να είσαι έτοιμος να ακούσεις αυτά τα 3 «όχι»

Η λέξη «όχι» εξυπηρετεί έναν ιδιαίτερο σκοπό στις δουλειές και ιδιαίτερα στην επιχειρηματικότητα. Κάθε ιδρυτής και καινοτόμος άνθρωπος το έχει ακούσει, πιθανώς χιλιάδες φορές. Εάν προσεγγιστεί με τη σωστή νοοτροπία, το «όχι» μπορεί να είναι μια καθοδηγητική δύναμη που θα προωθήσει μια επιχείρηση προς τα εμπρός. Ένα «όχι» μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις ιδέες σας, να φωτίσει τα τυφλά σημεία ή ακόμη και να σας προστατεύσει από σχέσεις και συνεργασίες που δεν θα ήταν καλές για εσάς ή την επιχείρησή σας.

Σε ένα ενδιαφέρον άρθρο το αμερικανικό Entrepreneur.com παραθέτει τα 3 «όχι» που θα ακούσεις αν γίνεις επιχειρηματίας.

Το «όχι» του ανίδεου

Αυτό το είδος του «όχι» προέρχεται από ένα άτομο που δεν καταλαβαίνει τον κλάδο σας και δεν θα επενδύσει την ενέργεια του για να τον μάθει. Η ικανότητα των ανθρώπων να κατανοούν νέες ιδέες περιορίζεται πολλές φορές από τις δικές τους εμπειρίες. Ακόμα κι αν είσαι καλός στις πωλήσεις ή ακόμη κι αν κάνεις τέλειες παρουσιάσεις, είναι πιθανό να ακούσεις «όχι» από ανθρώπους που δεν είναι διατεθειμένοι να αφομοιώνουν δεδομένα για νέες ιδέες.

Το «όχι» του απασχολημένου

Μπορεί ένα άτομο να είναι τόσο απασχολημένο, τόσο στο ημερολόγιο όσο και στο μυαλό του, που δεν έχει χρόνο για να ακούσει και να μάθει για νέες ιδέες. Τέτοιοι άνθρωποι είναι υπερφορτωμένοι από το multitasking τους και δεν τους μένει χρόνος για επιπλέον σκέψεις. Είναι πιθανό να διαπιστώσεις ότι ακόμα κι όταν σου μιλάνε, η προσοχή τους είναι στραμένη αλλού.

Αν ακούσεις ένα «όχι» από τέτοιον άνθρωπο, δεν είναι άξιο της ενέργειάς σου. Μην παγιδεύεστε αναλύοντάς τα ή επιτρέποντάς τους να κατευθύνουν τη συμπεριφορά σας. Είναι σημαντικό να μην κρίνετε το «όχι» ή το άτομο που το λέει. Απλώς αποδεχτείτε ότι δεν ταιριάζετε και προχωρήστε.

Το εμπεριστατωμένο «όχι»

Αυτό το «όχι» προέρχεται από κάποιον που έχει περιέργεια για τις ιδέες σας, κάνει έξυπνες ερωτήσεις, περνάει χρόνο μαζί σας και δείχνει ενδιαφέρον και ενσυναίσθηση. Είναι επίσης πιθανό αυτό το άτομο να γνωρίζει ήδη τη βιομηχανία σας ή να είναι πρόθυμο να τη μάθει μαζί σας.

Με την πάροδο του χρόνου, θα μπορείτε να εντοπίσετε σε ποια κατηγορία είναι το κάθε «όχι». Όταν λάβετε ένα εμπεριστατωμένο «όχι», θα μπορείτε να το αναγνωρίσετε ως δώρο. Θα εστιάσετε όλη σας την προσοχή στο να μάθετε τι έχουν να πουν αυτοί οι άνθρωποι. Τι τους κάνει να πιστεύουν ότι η ιδέα σας μπορεί να μην λειτουργήσει όπως έχετε σχεδιάσει; Ποια δεδομένα και εμπειρίες έχουν από τις οποίες θα μπορούσατε να μάθετε; Τι μπορείτε να κάνετε διαφορετικά ή καλύτερα;

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αν ψάχνεις ένα επιπλέον εισόδημα, εδώ είναι 7 «δουλειές του Σαββατοκύριακου» | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − ten =