αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑOnline αγορές: Αυτά είναι τα προϊόντα που «εκτοξεύτηκαν» μέσα στο lockdown

Online αγορές: Αυτά είναι τα προϊόντα που «εκτοξεύτηκαν» μέσα στο lockdown

Στην πιο ώριμη αλλά και κρίσιμη φάση του βρίσκεται το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα καθώς online αγορές πραγματοποίησε το Α΄ τρίμηνο του 2021 το 60% των καταναλωτών (στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ) με την αύξηση να αγγίζει το 22% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Περισσότερο φως στη νέα συνήθεια αγορών που, κατά τα φαινόμενα, ήρθε για να μείνει «ρίχνει» η νέα ποσοτική έρευνα της Plushost σε συνεργασία με τη Focus Bari, η οποία μελετά τη σχέση των καταναλωτών με το e-Commerce πριν, κατά και μετά τα περιοριστικά μέτρα σε 24 διαφορετικούς κλάδους της Αγοράς.

Πιο συγκεκριμένα, οι κατηγορίες που εκτοξεύτηκαν την περίοδο του lockdown είναι:

  • τα Καλλυντικά / Αρώματα (+17%),
  • τα Ρούχα & Υποδήματα (+12%),
  • τα Εσώρουχα / Πιτζάμες (+12%),
  • τα Παιχνίδια (+10%),
  • τα Φάρμακα / Συμπληρώματα (+8%),
  • τα Είδη Δώρων (+8%),
  • ο Αθλητικός Εξοπλισμός (+8%),
  • τα Βιβλία (+7%)
  • η Αθλητική Ένδυση / Υπόδηση (+6%).

Ποιο είδος καταστήματος προτίμησαν οι καταναλωτές για online αγορές

Είναι προφανές ότι ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος, διαφοροποιείται και το είδος καταστήματος από το οποίο πραγματοποιούν οι καταναλωτές τις ηλεκτρονικές τους αγορές, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Σαφέστατα καταγράφεται η σημαντικότητα της πλατφόρμας του Skroutz που από aggregator εγκαθίσταται πλέον στο ρόλο του market place, οριζόντια στο σύνολο των κατηγοριών και του καταναλωτή, ανεξάρτητα από τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του.

Στο σύνολο των online αγορών προηγούνται λοιπόν οι παραγγελίες από Skroutz/Best Price με ποσοστό 28% ενώ ακολουθούν κατά πόδας (27%) οι επώνυμες αλυσίδες με e-shop και φυσικά καταστήματα που προσφέρουν πολλά διαφορετικά brands.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × three =