10/02/25

O Zuckerberg θέλει να κάνει το Facebook όπως ήταν παλιά

Επιστροφή… στις ρίζες, σε όλα τα επίπεδα, φαίνεται πως θέλει ο Mark Zuckerberg για το Facebook. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Meta, μίλησε για μια «επιστροφή στο OG Facebook» ως μέρος των βασικών στόχων του για το 2025, στα πλαίσια της ανακοίνωσης των κερδών του 4ου τριμήνου. Ενώ η εταιρεία δεν αποκάλυψε πολλές λεπτομέρειες σχετικά με συγκεκριμένες αλλαγές που επιφυλάσσει, είναι σαφές ότι η Meta έχει ανάγκη από νεότερους χρήστες στο Facebook για να συνδεθεί με την επόμενη γενιά, όπως σημειώνει το TechCrunch.

Ερωτηθείς για τα σχέδιά του για το “OG Facebook”, ο Zuckerberg απάντησε ότι ήταν ένας από τους τομείς εστίασης της Meta για το έτος που ανοίγεται μπροστά– και κάτι στο οποίο η εταιρεία σχεδίαζε να επενδύσει και να αφιερώσει χρόνο.

Ο Zuckerberg είπε παράλληλα πως θέλει να κάνει ξανά το FB να έχει μεγαλύτερη πολιτισμική επιρροή. Για το πετύχει αυτό, τόνισε ότι θέλει να επιστρέψει στο μοντέλο που είχε το Facebook στα πρώτα του χρόνια, ακόμα και αν αυτό σημαίνει βραχυπρόθεσμες οικονομικές απώλειες για την εταιρεία.

Κάτι τέτοιο μπορεί να σημαίνει στροφή από την τρέχουσα ροή περιεχομένου που βασίζεται σε αλγόριθμους, προς μια πιο αυθεντική, φιλική εμπειρία χρήστη. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την προτεραιοποίηση προσωπικών αναρτήσεων, ενημερώσεων κατάστασης σε μορφή κειμένου και άμεσων αλληλεπιδράσεων μεταξύ φίλων, αντί για viral περιεχόμενο και προτεινόμενα βίντεο. Ίσως να επανέλθουν χαρακτηριστικά όπως η χειροκίνητη διαμόρφωση του news feed

Το μειωμένο ενδιαφέρον για το Facebook μεταξύ των νέων γίνεται πρόβλημα για τον τεχνολογικό γίγαντα, ειδικά καθώς οι μεγαλύτεροι ενήλικοι χρήστες του συνεχίζουν να γίνονται… ακόμα μεγαλύτεροι.

Σύμφωνα με μελέτη του eMarketer που κυκλοφόρησε τον περασμένο Αύγουστο, οι χρήστες Gen Z των ΗΠΑ ηλικίας 18 έως 24 ετών περνούν πολύ περισσότερο χρόνο στο TikTok, με επόμενες επιλογές το Instagram και το Snapchat. Εν τω μεταξύ, μια έρευνα του 2024 από την Pew Research διαπίστωσε ότι η χρήση του Facebook από εφήβους στις ΗΠΑ (13-17) είχε μειωθεί απότομα με την πάροδο των ετών από 71% το 2014-2015 σε μόλις 33%.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

18 − 17 =