αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑO CEO της Microsoft εξηγεί: Υπάρχει ένα χαρακτηριστικό που είναι πιο σημαντικό από την ευφυΐα

O CEO της Microsoft εξηγεί: Υπάρχει ένα χαρακτηριστικό που είναι πιο σημαντικό από την ευφυΐα

Ο Satya Nadella, Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft από το 2014, θεωρείται ένας από τους κορυφαίους επιχειρηματικούς ηγέτες στον κόσμο.

Αν ψάχνετε να προσλάβετε άτομα, ο Nadella έδωσε μερικές εξαιρετικές συμβουλές σχετικά με τα ηγετικά χαρακτηριστικά που πρέπει να αναζητήσετε όταν εξετάζετε υποψηφίους για δουλειά. Σίγουρα, όλοι αναζητούν το πιο έξυπνο άτομο, αλλά ένα άλλο χαρακτηριστικό φαίνεται να είναι πιο σημαντικό. Ο Nadella είπε:

Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό που πρέπει να έχει κάθε ηγέτης – και συχνά υποτιμάται – είναι η ικανότητα δημιουργίας σαφήνειας όταν δεν υπάρχει.

Όταν όλα είναι ξεκάθαρα και καλά καθορισμένα, ένας ηγέτης έχει κάνει καλά τη δουλειά του. Ωστόσο, όταν λείπουν πληροφορίες και επικρατεί ασάφεια, ο Nadella λέει ότι η ικανότητα κάποιου να φέρνει σαφήνεια είναι πρωταρχικής σημασίας. Ο Nadella προσθέτει ότι εκείνοι που μπορούν να πλοηγηθούν σε αβέβαιες στιγμές και να παρέχουν σαφήνεια στο δρόμο που ανοίγεται μπροστά, είναι ανεκτίμητοι.

Ακολουθούν τρεις τρόποι για να παρέχετε σαφήνεια μέσω σαφούς και αποτελεσματικής επικοινωνίας, όπως τους παραθέτει το inc.com.

1. Ξεκαθαρίστε στόχους και προσδοκίες

Οι μεγάλοι ηγέτες προχωρούν επικοινωνώντας με συνέπεια… το πού κατευθύνεται το λεωφορείο. Πάνω από τέσσερις δεκαετίες, οι έρευνες της Gallup έχουν μετρήσει τους σημαντικότερους λόγους για τους οποίους οι εργαζόμενοι αποκρίνονται. Ένας από τους πέντε κορυφαίους λόγους είναι να μην έχεις ξεκάθαρους στόχους και προσδοκίες. Έτσι, κάθε ηγέτης θα πρέπει να κάνει την ερώτηση: Γνωρίζουν τα μέλη της ομάδας μου τι αναμένω από αυτά; Η έρευνα της Gallup δείχνει ότι οι σπουδαίες εταιρίες καθορίζουν στόχους. Οι ηγέτες/διευθυντές θα πρέπει να θέσουν στόχους για τους ανθρώπους τους ή να συνεργαστούν μαζί τους για να θέσουν τους δικούς τους στόχους. Δεν καθορίζουν απλώς τη δουλειά, αλλά καθορίζουν τι σημαίνει επιτυχία στη δουλειά.

2. Λάβετε feedback

Μόλις οι επιχειρημτικοί ηγέτες βγουν έξω από τις ζώνες άνεσής τους για να δημιουργήσουν σαφήνεια και να δώσουν στους ανθρώπους τους κατεύθυνση, κάτι άλλο πρέπει να συμβεί. Δεδομένου ότι η επικοινωνία είναι αμφίδρομη, πρέπει να ζητούν τη γνώμη των πιο έξυπνων μελών της ομάδας τους. Διαφορετικά, η εμπιστοσύνη μεταξύ τους μπορεί να επιδεινωθεί. Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε σαφήνεια χωρίς τη δυνατότητα να δίνετε και να λαμβάνετε σχόλια όταν αντιμετωπίζετε εμπόδια. Οι ηγέτες που το κάνουν καλά έχουν ανοιχτά αυτιά, μοιράζονται συναισθήματα, παραμένουν ανοιχτοί στη συζήτηση και μετά δεσμεύονται να κάνουν διορθώσεις.

3. Να είστε ανοιχτοί σε υγιή αντιπαράθεση

Η κακή επικοινωνία είναι συχνά η βασική αιτία των συγκρούσεων στο χώρο εργασίας. Παρόλα αυτά, η υγιής αντιπαράθεση είναι συχνά ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να ξεπεράσεις το πρόβλημα και να επιτύχεις θετικά αποτελέσματα. Χρειάζεται όμως θάρρος και θετική στάση για να φτάσεις εκεί. Μια χρήσιμη συμβουλή για όσους αισθάνονται άβολα με την αντιπαράθεση είναι η αντικατάσταση της λέξης αντιπαράθεση με διευκρίνιση. Με άλλα λόγια, αντί να έρθετε αντιμέτωποι με ένα άτομο, δείτε το ως ευκαιρία για να ξεκαθαρίσετε το θέμα. Αυτή η προσέγγιση μπορεί να προωθήσει περαιτέρω τη σαφήνεια σε ένα ανεπίλυτο ζήτημα, να θέσει εύλογες προσδοκίες και να δημιουργήσει υπευθυνότητα και στις δύο πλευρές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δύο αδέρφια ξεκίνησαν την δική τους τεχνολογική εταιρεία στη Θεσσαλονίκη. Και έχουν πελάτες έως τις ΗΠΑ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × four =