αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣO Χρήστος Σπαθώνης σου σχεδιάζει αυτό που θέλεις, πάνω σε πλέξιγκλας

O Χρήστος Σπαθώνης σου σχεδιάζει αυτό που θέλεις, πάνω σε πλέξιγκλας

Τελικά, σε τι μπορεί να χρησιμέψει ένα κομμάτι πλέξιγκλας; Ο Χρήστος Σπαθώνης είχε μία καλλιτεχνική ιδέα: Να φτιάξει LED φωτιστικά με πλέξιγκλας, όπου πάνω θα χαράζει το μήνυμα/ logo/ όνομα ή οτιδήποτε άλλο θέλει κάποιος. Κάπως έτσι ξεκίνησε το brand Special Plexiglass Artist. Σήμερα, μέσα από το e-shop αλλά και την σελίδα του στο Instagram, μπορείς να δεις όλα όσα δημιουργεί και να αγοράσεις αυτό που σου αρέσει. ‘Η να κάνεις την δική σου custom παραγγελία.

Ο ίδιος μιλάς στο It’s Possible για το πως προέκυψε η ιδέα του, τι μπορεί να βρει κάποιος στο band του αυτή τη στιγμή, ενώ απαντά και στο πως θα μπορούσε κάποιος να ξεκινήσει ένα αντίστοιχο project από το μηδέν.

Πως προέκυψε η ιδέα για το συγκεκριμένο project;

Η ιδέα προέκυψε αρκετά χρόνια πριν, όσο ήμουν μαθητής λυκείου. Θυμάμαι ακόμα την ημέρα που παρατήρησα στο δρόμο μία μεγάλη κατασκευή που προσέλκυσε την προσοχή μου και που τελικά έμοιαζε με το τελικό προϊόν που δημιουργώ σήμερα. Στην αρχή, αναρωτήθηκα εάν θα μπορούσα να έχω το αποτέλεσμα που σκεφτόμουν, χαράζοντας το δικό μου σχέδιο πάνω σε ενα κομματι πλέξιγκλας και φωτίζοντάς το αντίστοιχα. Έτσι, ξεκίνησε το ταξίδι της αναζήτησης σε διάφορα μαγαζιά και site, προκειμένου να μπορέσω να προμηθευτώ την πρώτη ύλη μου, δηλαδή το πλέξιγκλας. Αγόρασα, λοιπόν, για πρώτη φορά ένα κομμάτι πλέξιγκλας και χάραξα κάτι που τότε με άφηνε ικανοποιημένο.

Εκλαμβάνοντας τις αντιδράσεις γνωστών και φίλων ως ενθαρρυντικές, αποφάσισα πως θα ήταν καλή ιδέα, να μπορούσα να το κάνω και για άλλους.

Από εκείνη τη στιγμή και έπειτα, έφτιαχνα περιστασιακά κάποια κομμάτια για γνωστούς και φίλους, μέχρι που αργότερα, κοντά στο πρώτο έτος της σχολής μου, δημιούργησα και μια αντίστοιχη σελίδα στο Instagram, όπου θα μπορούσα να διαφημίζω και να αναδεικνύω τα προϊόντα μου. Σχετικά άμεσα, έστειλα και τα πρώτα δέματα εντός και εκτός Αττικής, πράγμα που με ώθησε στο να επεκτείνω την ιδέα μου.

Αυτή τη στιγμή τι μπορεί να βρει κάποιος μέσα από το brand σας;

Το brand σημερα εστιάζει τόσο στο βασικο υλικό που είναι το πλέξιγκλας, όσο και στη δυνατότητα που έχει ο εκάστοτε πελάτης να συμμετέχει ως συνδημιουργός στην όλη διαδικασία. Έχει την ελευθερία να προτείνει διορθώσεις και αλλαγές για το τελικό προϊόν, με λίγα λόγια να συμβάλλει κατά κάποιο στην επεξεργασία του. Μέσω της σελίδας στο Instagram, αλλά και του e-shop, μπορεί ο καθένας να επιλέξει το Led Lamp της επιλογής του, ακριβώς όπως το έχει φανταστεί, είτε θέλοντας να αποτυπώσει στο πλέξιγκλας προσωπική του φωτογραφία ή οποιοδήποτε σχέδιο της επιλογής του.

Εχει τύχει ποτέ κάποιος πελάτης να σας ζητήσει κάτι «τρελό» ή αξιοπερίεργο που να σας έχει μείνει στην μνήμη;

Η αλήθεια είναι πως όχι. Θα έλεγα πως κατά καιρούς, έχουν υπάρξει πελάτες των οποίων η ιδέα δεν με έχει ενθουσιάσει, αλλά από τη στιγμή που το ζητούν, δεν έχω παρά να προχωρήσω στην δημιουργία του προϊόντος, προσπαθώντας να δώσω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Από την άλλη, βέβαια, υπάρχουν και κάποια άτομα με πολύ δημιουργική φαντασία, που ζητούν να αποτυπωθούν στο πλέξιγκλας πολύ όμορφες ιδέες, και τότε ανυπομονώ και εγω για το αποτέλεσμα! Φυσικά, σε κάθε περίπτωση, η ευχαρίστηση και ο ενθουσιασμός των πελατών είναι ανεκτίμητα για εμένα!

Πόσος χρόνος χρειάζεται, για παράδειγμα, για να φτιάξετε ένα led φωτιστικό; Μιας και είναι εξ’ ολοκλήρου δική σας κατασκευή.

Ο χρόνος που απαιτείται πλέον είναι λιγότερος σε σχέση με αυτόν που χρειαζόταν στο παρελθόν, δεδομένου ότι πλέον χρησιμοποιώ εξειδικευμένα εργαλεία και μηχανήματα. Από την αρχή της κατασκευής του προϊόντος, έως και την τελική αποστολή του δέματος μεσολαβούν μόνο μερικές ώρες! Αυτό βέβαια οφείλεται και στην προεργασία που γίνεται, πριν καν λάβω την παραγγελία, με στόχο τη γρήγορη εξυπηρέτηση του πελάτη. Επομένως, ο αντικειμενικός απαιτούμενος χρόνος έχει να κάνει με την επεξεργασία του σχεδίου ή τον εξολοκλήρου σχεδιασμό, καθώς και την επικοινωνία με τον πελάτη, προκειμένου να εξασφαλίσω ότι το σχέδιο ανταποκρίνεται σε αυτό που ο ίδιος έχει σκεφτεί.

Με βάση την εμπειρία σας, πως μπορεί κάποιος να ξεκινήσει ένα brand από το μηδέν, και να κάνει σταδιακά γνωστή τη δουλειά του προς τα έξω; Ποιες ήταν οι κινήσεις που εφαρμόσατε εσείς;

Σήμερα, τα μέσα που παρέχονται για την ανάπτυξη μιας ιδέας είναι ποικίλα και απίστευτα βοηθητικά, με τα social media να παίζουν το σημαντικότερο ρόλο. Μέσω αυτών, μπορεί κανείς να μελετήσει τις δυνατότητες που υπάρχουν για την επίτευξη του στόχου του, τι ακριβώς υπάρχει στην αγορά και πώς προωθείται και βήματα για τον τρόπο υλοποίησης του πλάνου του.

Επομένως, κάποιος θα μπορούσε να ξεκινήσει, δοκιμάζοντας να δημιουργήσει το πρώτο προϊόν στο δωμάτιο του, εάν είναι εφικτό ανάλογα και με τη φύση του προϊόντος, και να το αναδείξει μέσω των social media.

Προσωπικά αυτός ήταν ο δρόμος που ακολούθησα για να φτάσω σε αυτό το σημείο σήμερα. Η δημιουργία της σελίδας στο Instagram συνέβαλε καθοριστικά, καθώς μέσω αυτής, γνωστοποιήθηκε η δουλειά μου σε περισσότερο κόσμο, υπήρξε το ανάλογο ενδιαφέρον και πραγματοποιήθηκαν και οι πρώτες παραγγελίες. Βέβαια, το Instagram ειδικά και τα social media γενικά, απαιτούν χρόνο αν τα χρειάζεσαι για να αναδείξεις ένα προϊόν. Τέλος, θα έλεγα πως εάν κάποιος φανταστεί κάτι, μπορεί και να το κανει. Αυτό που μετράει είναι να είσαι προσηλωμένος στο στόχο σου, εφαρμόζοντας λίγα βήματα κάθε φορα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

19 − three =