αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑOι ευφυείς άνθρωποι κινούνται έξυπνα σε έναν καυγά. Και δεν κάνουν ποτέ αυτά τα 5 λάθη

Oι ευφυείς άνθρωποι κινούνται έξυπνα σε έναν καυγά. Και δεν κάνουν ποτέ αυτά τα 5 λάθη

Κατά τη διάρκεια των καυγάδων, τα άτομα με υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη (EQ) έχουν την ικανότητα να παραμείνουν ήρεμοι και να πλοηγούνται με ισορροπία, αποτρέποντας την περιττή κλιμάκωση.

Πως; Με την κατανόηση μερικών παγίδων που πρέπει να αποφευχθούν.

Εδώ είναι τα 5 πράγματα που αποφεύγουν οι συναισθηματικά ευφυείς άνθρωποι στις διαφωνίες. Μήπως να κινηθείς στον ίδιο δρόμο;

1) Δεν απορρίπτουν τα συναισθήματα του άλλου

Τα συναισθηματικά ευφυή άτομα αναγνωρίζουν, κατανοούν και διαχειρίζονται τα συναισθήματα του εαυτού τους και των άλλων. Κατά τη διάρκεια των διαφωνιών, ακούν προσεκτικά τις απόψεις των άλλων ανθρώπων, δείχνουν ενσυναίσθηση για τις εμπειρίες τους αντί να τις αγνοούν.

Επιπλέον, η αναγνώριση των απόψεων των άλλων ανθρώπων και των θετικών ή αρνητικών συναισθημάτων δημιουργεί ένα περιβάλλον αμοιβαίου σεβασμού και κατανόησης. Η απόρριψή μπορεί να οδηγήσει μόνο σε δυσαρέσκεια, θυμό και δυσκολίες επικοινωνίας.

Επιλύοντας τις συγκρούσεις με συμπόνια και συνεργασία, αυτά τα άτομα δείχνουν ότι μια υγιής σχέση απαιτεί ωριμότητα και γνήσια σύνδεση.

2) Δεν αποσύρονται

Τις περισσότερες φορές, οι διαφωνίες έχουν κάποιο επίπεδο έντασης. Αλλά οι συναισθηματικά έξυπνοι άνθρωποι μένουν εκεί για να λύσουν το ζήτημα.

Έτσι, αντί να τραπούν σε φυγή ή να κλείσουν την πόρτα κατά τη διάρκεια τεταμένων καταστάσεων, παραμένουν αφοσιωμένοι και χρησιμοποιούν τις δεξιότητές τους για να τις διαχειριστούν αποτελεσματικά. Ακόμη και όταν συζητούν ο ένας για τα λάθη του άλλου, εξακολουθούν να έχουν την αυτοπεποίθηση για να φτάσουν σε θετικά συναισθήματα και λύσεις, μέσα από τη συζήτηση.

3) Αποτυχία επικοινωνίας

Η αποτυχία επικοινωνίας προκύπτει όταν δεν ασκείται η ενεργητική ακρόαση και αντ’ αυτού γίνονται υποθέσεις. Η αρνητική συναισθηματική σπείρα γίνεται μια μεγάλη πληγή καθώς καθιστά την εποικοδομητική συνεργασία πιο δύσκολη.

Οι άνθρωποι με υψηλό EQ αποφεύγουν να κάνουν υποθέσεις και αφιερώνουν χρόνο για να ακούσουν ενεργά τι λέει ο άλλος. Αποφεύγουν να μιλήσουν για αυτά ή να κάνουν κρίσεις. Κάνουν ερωτήσεις για να διευκρινίσουν την κατανόησή τους και εργάζονται για την εξεύρεση κοινού εδάφους.

Κάνοντας το αυτό δημιουργείται ένας ασφαλής χώρος για την εποικοδομητική επίλυση των διαφορών, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη, τον σεβασμό και τη συμπόνια.

4) Δεν ρίχνουν την ευθύνη στους άλλους

Το να κατηγορείς άλλους ανθρώπους είναι ένας αμυντικός μηχανισμός που συνήθως ενεργοποιείται κατά τη διάρκεια των διαφωνιών. Ωστόσο, τα συναισθηματικά έξυπνα άτομα πιθανότατα θα απέφευγαν να το κάνουν.

Τα έξυπνα άτομα γνωρίζουν ότι η πραγματική πρόοδος προέρχεται από την εστίαση σε λύσεις και όχι στο να κουνάς το δάχτυλο. Επιπλέον, γνωρίζουν ότι ο εντοπισμός των πηγών που προκαλούν τα προβλήματα και η συνεργασία για μια επίλυση είναι καλύτερο από το να ρίχνουν τις ευθύνες στους άλλους.

Επιλέξτε τη συνεργασία παρά την καταδίκη. Η ανάληψη της ευθύνης για τις πράξεις μας διευκολύνει στην επίλυση της σύγκρουσης. Επιπλέον, μας παρουσιάζει θετικά ως άτομα.

5) Τα όρια του άλλου

Οι διαφωνίες μπορούν να προκύψουν με πολλούς τρόπους. Κάθε άρομο μπορεί να έχει διαφορετικά όρια που πρέπει να σεβαστείτε.

Όσοι έχουν υψηλό βαθμό συναισθηματικής νοημοσύνης σέβονται τα όρια των άλλων ως φυσική προέκταση του εαυτού τους. Αναγνωρίζουν ότι η οπτική γωνία και τα επίπεδα άνεσης κάθε ατόμου είναι μοναδικά.

Εξαιτίας αυτού, αποφεύγουν να ξεπερνούν τα όρια, ακούγοντας τις ανάγκες του άλλου και συμβιβαζόμενοι όπου χρειάζεται.

Δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό: Η αποφυγή ενός ανεξέλεγκτου συναισθήματος ή υπόθεσης θα έχει θετικά αποτελέσματα. Ο σεβασμός των ορίων κάποιου δείχνει ότι εκτιμάτε τα συναισθήματα και τις απόψεις του, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη και βελτιώνοντας τις σχέσεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × five =