αρχικηVIRALΓιατί το Netflix δεν θα ρισκάρει να μπλοκάρει τον διαμοιρασμό κωδικών μεταξύ των χρηστών

Γιατί το Netflix δεν θα ρισκάρει να μπλοκάρει τον διαμοιρασμό κωδικών μεταξύ των χρηστών

Πριν λίγο καιρό γράφαμε για τις σκέψεις (και τις δοκιμές) του Netflix να μπλοκάρει τον διαμοιρασμό κωδικών μεταξύ των χρηστών. Μια πρακτική που παρατηρείται και στην Ελλάδα.

Τώρα το αμερικανικό qz.com παραθέτει την άλλη άποψη, και εκτιμά ότι η γνωστή πλατφόρμα δεν θα προχωρήσει σε μια τέτοια επιθετική κίνηση. Σύμφωνα με την συγκεκριμένη ανάλυση, το Netflix έχει να χάσει πολλά περισσότερα μακροπρόθεσμα αν επιβάλλει έναν τέτοιο περιορισμό στους χρήστες.

To 1/3 των συνδρομητών streaming υπηρεσιών στην Αμερική, παραδέχεται ότι μοιράζεται το password, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Magid. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι κοστίζει στην streaming βιομηχανία περίπου 25 δισεκατομμύρια το χρόνο. Αλλά το Netflix βλέπει το ζήτημα με άλλη ματιά, θεωρεί ότι το βοηθά στην εκρηκτική άνοδό του και στην ενίσχυση της ταυτότητάς του ως ένα consumer friendly brand. Αν και το απαγορεύει στους όρους χρήσης.

Το Netflx πλέον αντιμετωπίζει τον έντονο ανταγωνισμό άλλων υπηρεσιών, από εταιρείες όπως η Disney και η WarnerMedia. Ωστόσο το κύριο συστατικό του, να προσφέρει μια εμπειρία η οποία στο επίκεντρο έχει το χρήστη δεν έχει αλλάξει. Το να είναι ανεκτικό προς το password sharing αποτελεί τη θεμελιώδη αρχή της φιλικής προσέγγισης που ακολουθεί προς τους χρήστες. Θα πρέπει να μοιράζεσαι τον κωδικό σου; Όχι, αλλά το Netflix δεν θα σε σταματήσει κιόλας.

Αν και το Netflix προτιμά ο καθένας που το χρησιμοποιεί να πληρώνει, θέλει οι χρήστες να το χρησιμοποιούν ακόμη και ας μην πληρώνουν, παρά να κλέψουν το περιεχόμενό του από τα γνωστά torrent sites. Δεν θέλει να στραφείς στην πειρατεία. Υπολογίζεται ότι χάνει περίπου το 10% των ετήσιων εσόδων του εξαιτίας της πειρατείας. Οι «freeloaders» δεν είναι το ιδανικό, αλλά οι «πειρατές» είναι ακόμα χειρότεροι.

Παράλληλα, ένα μαζικό μπλοκάρισμα στον διαμοιρασμό των κωδικών, είναι πιθανό να δημιουργούσε αμέσως ένα κλίμα αντιπάθειας προς το brand του Netflix. Και έτσι να γκρέμιζε τις προσπάθειες πολλών ετών, που έχουν αναδείξει το Netflix ως ένα από τα «most admired» brands παγκοσμίως.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × five =