αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣMuzitee: Το brand που αποδεικνύει ότι μπορεί να υπάρξει καινοτομία στα μπλουζάκια (και τα συσκευάζει μέσα… σε κασέτες)

Muzitee: Το brand που αποδεικνύει ότι μπορεί να υπάρξει καινοτομία στα μπλουζάκια (και τα συσκευάζει μέσα… σε κασέτες)

Κάποιος θα σκεφτόταν ότι σε ένα brand που δημιουργεί μπλουζάκια, δεν χωρά καινοτομία. Τα ελληνικά Muzitee έχουν βαλθεί να αποδείξουν το αντίθετο. Αφού από τότε που βγήκαν στην αγορά –μέσα στην κρίση μάλιστα- καταφθάνουν στους ανθρώπους που τα αγοράζουν μέσα… σε κασέτες. Ναι, σωστά διάβασες. Ενώ το θέμα τους είναι η μουσική, κάτι που φαίνεται έντονα και στις στάμπες τους.

Ο άνθρωπος πίσω από αυτό το πρωτότυπο project, είναι ο Βαγγέλης Ορφανίδης. Ο ίδιος μιλά στο It’s Possible για το πώς προέκυψε αυτή η ιδέα, σε ποιες χώρες του εξωτερικού έχουν φτάσει τα μπλουζάκια, ενώ δίνει και την ιδιαίτερη συμβουλή του στους νέους επιχειρηματίες.

Πως προέκυψε η ιδέα να πουλάτε «μουσικά» μπλουζάκια, τα οποία φτάνουν στους πελάτες μέσα σε ευφάνταστες συσκευασίες;

Αγαπάω τη μουσική. Αυτός είναι ο βασικός λόγος. Ήθελα να φοράω t-shirts βασισμένα στην κουλτούρα της μουσικής, αλλά δεν έβρισκα κάποιο brand εστιασμένο σε αυτό που να μην είναι απλά merchandise συγκροτημάτων. Οπότε σκέφτηκα ότι ΙΣΩΣ υπάρχει ένα κενό εκεί πέρα. Σε ό,τι αφορά τη συσκευασία, είναι κάτι που δίνω πολύ σημασία προσωπικά. Ακόμη και στο σούπερ μάρκετ, μπορεί να αγοράσω τον τοματοπολτό με το πιο όμορφο κουτάκι και όχι με βάση την τιμή.

Ουσιαστικά έφτιαξα ένα brand που πρώτα πούλησα στον εαυτό μου και το αγόρασα με ενθουσιασμό!

Εξάγετε τα μπλουζάκια σας σε αρκετές χώρες του κόσμου. Θέλω να μου πείτε σε ποιες χώρες έχουν φτάσει μέχρι σήμερα και αν πιστεύετε ότι ένα ελληνικό brand μπορεί να διακριθεί σε ξένες αγορές.

Ξεκίνησα με σκοπό να πουλάω στο εξωτερικό. Και ξεκίνησα σχετικά καλά, αλλά πέσαμε επάνω στα capital controls και αυτό γκρέμισε όλη την προσπάθεια που είχα κάνει μέχρι τότε. Αμέσως στα μάτια των ξένων έγινα ο Έλληνας ο παγαπόντης, που δεν είναι φερέγγυος. Παρόλα αυτά τα Muzitee έχουν ταξιδέψει σε όλη την Ευρώπη και στην Αμερική. Είναι εκπληκτική η δύναμη του ίντερνετ, όταν βλέπεις κάτι που έχεις φτιάξει στην Παλλήνη να το φοράει κάποιος στη Νέα Υόρκη. Αυτή τη στιγμή όμως, οι περισσότεροι νέοι ιδιοκτήτες ενός Muzitee, είναι από την Ελλάδα. Γενικά οι Έλληνες θεωρώ ότι μπορούν να κάνουν πολλά και υπάρχουν ήδη brands που έχουν διακριθεί στο εξωτερικό. Απλά πιστεύω ότι αν είχαμε άλλες βάσεις σαν κοινωνία και σαν χώρα θα μπορούσαμε να διακριθούμε πολύ πιο εύκολα. Σκέψου ότι βλέπεις ένα ωραίο ρολόι στο ίντερνετ και θες να το αγοράσεις. Διαπιστώνεις ότι το site εδρεύει στην Ουγκάντα. Δεν θα είχες μια δεύτερη σκέψη να πατήσεις το PAY NOW σε σχέση με το αν το site αυτό είχε έδρα την Αγγλία ή τη Γερμανία; Εμείς σε ποια πλευρά θέλουμε να είμαστε;

Δημιουργήσατε την επιχείρηση σας το 2014, μέσα στην κρίση. Ενώ μάλιστα είχατε μια καθημερινή δουλειά. Πως πήρατε αυτή την απόφαση;

Ξεκίνησα μέσα στην κρίση για να αντιμετωπίσω την κρίση. Ήταν κάπως σαν τον προσωπικό μου αγώνα ενάντια σε όλη αυτή τη μαυρίλα.

Η εταιρία που δούλευα έκλεισε και έψαχνα διέξοδο. Κι επειδή θεωρώ ότι όταν κάτι δε σου αρέσει, αντί να το καταστρέφεις, είναι καλύτερα να το φτιάχνεις, σκέφτηκα ότι αυτός θα ήταν ένας τρόπος να προσπαθήσω να ορίσω μόνος μου τη μοίρα μου. Όμως για να δημιουργηθεί και να φτάσει το προϊόν στην τελική του μορφή, αλλά και να γίνουν και όλα τα απαραίτητα νομικά (Έναρξη επιχείρησης κλπ) χρειάζεται χρόνος. Και μέσα σε αυτό το διάστημα βρήκα και νέα δουλειά, που δεν ήταν δυνατόν να αρνηθώ.

Ο Mr Muzitee, Βαγγέλης Ορφανίδης

Σε παλαιότερη συνέντευξη σας, έχετε πει ότι τυπώσατε αρκετά δείγματα, ξανά και ξανά, μέχρι να φτάσετε στο τελικό προϊόν. Είναι τελικά οι αποτυχίες –μικρές ή μεγάλες- ένα κομμάτι του δρόμου προς την επιτυχία;

Φυσικά και είναι κομμάτι του δρόμου για την επιτυχία. “Το πάθημα γίνεται μάθημα” δε λένε; Προσωπικά πάντως θεωρώ ότι απέχω πολύ από την επιτυχία. Είμαι ακόμη στα παθήματα!

Πρόσφατα, λανσάρατε μια νέα συσκευασία για τα μπλουζάκια σας. Που παραπέμπει σε κουτί πίτσας. Υπάρχει κάποια ιστορία, πίσω από τη «γέννηση» αυτής της ιδέας;

Γενικότερα όλα τα t-shirt παραδίνονται σε μία συσκευασία κασέτας. Κάθε χρόνο όμως γιορτάζουμε τα γενέθλια του Muzitee με ένα επετειακό συλλεκτικό t-shirt με ξεχωριστό concept το καθένα. Φέτος λοιπόν, γιορτάζουμε τα γενέθλια με pizza, κάνοντας παιχνίδι με το “Music Taste”. To t-shirt το παραλαμβάνεις σε κουτί πίτσας, που όταν το ανοίγεις, αντί για τη στρογγυλή pizza θα δεις ένα τυπωμένο στρογγυλό βινύλιο, αλλά και ένα πραγματικό pizza cutter σε σχήμα βινυλίου.

Να αναφέρω ότι κάθε t-shirt είναι μοναδικό όπως και ο ιδιοκτήτης του. Κάθε t-shirt έχει τυπωμένο έναν διαφορετικό δίσκο και κανένα δεν είναι ίδιο με κάποιο άλλο!

Ποια είναι, με απλά λόγια, η διαδικασία για να φτιαχτεί ένα μπλουζάκι σαν τα δικά σας;

Προσωπικά εστιάζω πολύ στην ποιότητα, αφού ξέρω ότι ποτέ δε θα μπορέσω να είμαι φθηνός όπως τα t-shirts σε μεγάλες αλυσίδες. Πολύ καλά υφάσματα και εκτύπωση με οικολογικά μελάνια που είναι κατάλληλα μέχρι και για να χρησιμοποιούνται σε ρούχα για μωρά! Αυτά είναι λεπτομέρειες που δεν τις προσέχει ο καθένας, αλλά έχουν σημασία για όποιον θέλει κάτι πραγματικά ποιοτικό.

Αν είχατε μπροστά σας έναν νέο άνθρωπο, που θα σας έλεγε ότι θέλει να δραστηριοποιηθεί επιχειρηματικά στην Ελλάδα, θα το παροτρύνατε να το κάνει; Ναι ή όχι και γιατί.

Η λογική λέει “ΟΧΙ! Να μην το κάνει! Δεν αξίζει τον κόπο!”

Αλλά ξέρω ότι δε θα με άκουγε και αυτό είναι καλό, γιατί τέτοιοι άνθρωποι μας τραβάνε μπροστά!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × two =