αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΤρεις φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών φτιάχνουν μπλουζάκια εμπνευσμένα από την τέχνη

Τρεις φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών φτιάχνουν μπλουζάκια εμπνευσμένα από την τέχνη

Τρεις φοιτητές, και μια ιδέα που έγινε πραγματικότητα… σε μια νύχτα. Αυτός θα μπορούσε να είναι ένας εναλλακτικός τίτλος για το συγκεκριμένο story. «Η ιδέα προέκυψε ένα βράδυ που πίναμε ποτά», λέει ο Πέτρος Δημητρακόπουλος. Ο ίδιος μαζί με τους Δημήτρη Βόβλα και Θοδωρή Κανελλόπουλο, αποφάσισαν να ξεκινήσουν το δικό τους brand με μπλουζάκια εμπνευσμένα από την τέχνη. «Την επόμενη μέρα κυριολεκτικά ξεκινήσαμε να ψάχνουμε για πιθανούς προμηθευτές και να προετοιμάζουμε την καμπάνια μας», συμπληρώνει ο Πέτρος Δημητρακόπουλος, αποδεικνύοντας ότι πάντα το καλύτερο timing είναι σήμερα, τώρα.

Ο ίδιος μιλά στο It’s Possible για το πως ακριβώς βιώνουν το business ταξίδι τους που μόλις ξεκίνησε, πως έχει διαφοροποιηθεί η καθημερινότητα τους, ενώ παραθέτει και τα μελλοντικά πλάνα σχετικά με το brand Mira Clotho που έχουν δημιουργήσει.

Τι σπουδάζετε και πως προέκυψε η ιδέα για τα μπλουζάκια;

Και οι 3 είμαστε φοιτητές στην ΑΣΟΕΕ. Ο Δημήτρης και εγώ σπουδάζουμε στο Τμήμα Πληροφορικής ενώ ο Θοδωρής στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας. Η ιδέα προέκυψε ένα βράδυ που πίναμε ποτά. Το χέρι του Δημήτρη, του σχεδιαστή μας, “πιάνει” αρκετά και είχε κάνει κάποια πολύ ωραία και έξυπνα σχέδια με θέμα την τέχνη. Ο συνδυασμός της τέχνης του Δημήτρη με το street fashion ήταν κάτι που ήρθε στη συνέχεια της κουβέντας καταλαβαίνοντας ότι ρούχα με θέμα την τέχνη είναι κάτι που θα μας άρεσε να φορέσουμε.

Είχαμε την διάθεση να επενδύσουμε το απαιτούμενο κεφάλαιο για να το ξεκινήσουμε αλλα κυρίως τον απαιτούμενο χρόνο. Την επόμενη μέρα κυριολεκτικά ξεκινήσαμε να ψάχνουμε για πιθανούς προμηθευτές και να προετοιμάζουμε την καμπάνια μας.

Μόλις ξεκινήσατε την business διαδρομή σας. Ποιες είναι οι πρώτες εντυπώσεις σας; Τι σας έχει δυσκολέψει και τι ίσως σας έχει εκπλήξει ευχάριστα;

Είναι πανέμορφο και πάρα πολύ δημιουργικό σε πάρα πολλά επίπεδα. Αυτό που μαλλον μας έχει δυσκολέψει πιό πολύ απ’ όλα είναι τα παρακάτω 2 πράγματα. Το πρώτο είναι το πραγματικό “τρέξιμο” που έχει το λιανικό και ηλεκτρονικό εμπόριο. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει με φυσικό τρόπο να πηγαίνουμε στους προμηθευτές για να παραλάβουμε προμήθειες, κάποιες φορές στους πελάτες και τα μαγαζιά για να κάνουμε πωλήσεις ενώ επίσης καλούμαστε να κάνουμε τις φωτογραφήσεις, το πακετάρισμα και το δυσκολότερο όλων, το σιδέρωμα των ρούχων. Και οι 3 έχουμε δουλέψει (και εξακολουθούμε και δουλεύουμε) κυρίως σε τομείς υπηρεσιών (είτε σε εταιρίες είτε ως freelancers) οπότε αυτό είναι πρωτόγνωρο. Σε ότι κάναμε μέχρι τώρα όλα γίνονταν από τα γραφεία μας! Το δεύτερο είναι οι πολλοί διαφορετικοί ρόλοι που όλοι πρέπει να έχουμε για την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης. Είμαστε λίγα άτομα και το κεφάλαιο είναι σχετικά μικρό οπότε πρέπει να είμαστε ταυτόχρονα πωλητές, αποθηκάριοι, επαγγελματίες οδηγοί, λογιστές, social media managers και marketers, φωτογράφοι και μοντέρ. Αυτό που σίγουρα μας έχει εκπλήξει ευχάριστα είναι η δύναμη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Το site δέχεται καθημερινά επισκέψεις κυριολεκτικά από κάθε γωνιά του κόσμου.

Τι μπορεί να βρει κάποιος στο brand που έχετε δημιουργήσει;

Αυτό που μπορεί να βρεί είναι ρούχα τα οποία έχουν κάτι παραπάνω από μια απλή στάμπα με το όνομα του brand. Τα ρούχα μας θέλουμε με κάθε σχέδιο να εκφράσουν κάτι. Για αυτό και χρησιμοποιούμε την τέχνη, αφού είναι το απόλυτο μέσο έκφρασης. Σε ότι αφορά την ποικιλία προς το παρόν μπορεί να βρει μόνο t-shirts. Σύντομα θα θέλαμε να πάμε και σε άλλα προιόντα μόδας όπως Φούτερ, κάλτσες, καπέλα κλπ.

Πως σκέφτεστε τα σχέδια που τυπώνετε πάνω στα μπλουζάκια;

Η κύρια πηγή έμπνευσης αλλά και το σημείο που μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό είναι η τέχνη. Όλα μας τα σχέδια πηγάζουν από κάποιο έργο τέχνης μοντέρνων  ή κλασσικών καλλιτεχνών.

Με αυτό το γνώμωνα, τα σχέδια προκύπτουν μέσα από μία πολύ ωραία και δημιουργική διαδικασία όπου συγκεντρώνουμε και οι 3 ιδέες για κάποιο χρονικό διάστημα, μετά τις συζητάμε και σε αυτή την συζήτηση συνήθως καταλήγουμε στο τελικό σχέδιο που θα τυπωθεί. Ο ένας θα πει μια καλή ιδέα και κάποιος άλλος συνήθως θα την συμπληρώσει με μία έξυπνη λεζάντα. Στην συνέχεια ο Δημήτρης θα την “απογειώσει” σε ένα πρόχειρο σχέδιο και θα μας την δείξει. Μετά από 2-3 κύκλους feedback το σχέδιο συνήθως είναι έτοιμο για το τυπογραφείο.

Πως έχει διαμορφωθεί η καθημερινότητα σας, μετά το ξεκίνημα του project σας;

Θα τολμήσω να πω ότι δεν έχει αλλάξει πάρα πολύ. Ίσως μιλάμε λίγο πιό συχνά στο τηλέφωνο μεταξύ μας για θέματα που αφορούν κυρίως τα logistics μας.

Βλεπόμαστε αρκετά συχνά για να συζητάμε και να αποφασίζουμε για θέματα της δουλειάς αλλά αυτό είναι κάτι που κάναμε και πριν, γιατί μην ξεχνάμε ότι είμαστε και κολλητοί φίλοι.

Είναι εφικτό το να ρυθμίσουμε έτσι το πρόγραμμα της παραγωγής, την αποθήκη και τις πωλήσεις μας ώστε να μην αλλάζει εντελώς η καθημερινότητά μας. Προσπαθούμε και συγκεντρώνουμε αρκετά tasks που χρειάζονται να πάμε κάπου με φυσικό τρόπο (π.χ να παραλάβουμε τα ρούχα από το τυπογραφείο, ή να πάμε να δούμε κάποιον πελάτη) και να αφιερώνουμε 1-2 ολόκληρες μέρες σε αυτό. Το internet και όλα τα διαθέσιμα ηλεκτρονικά μέσα κάνουν πολύ πιο εύκολη την συνεργασία τόσο μεταξύ μας όσο και με τρίτους.

Ποια είναι τα επόμενα βήματα σχετικά με το brand σας;

Πέραν το ότι θα θέλαμε σύντομα να επεκταθούμε και σε νέα προιόντα όπως είπαμε και πιό πάνω, το επόμενο σημαντικό βήμα μας είναι η είσοδος των προιόντων μας σε κάποια μαγαζιά, το οποίο είναι κάτι που έχουμε ήδη δρομολογήσει και πρόκειται να γίνει αρκετά σύντομα. Εξετάζουμε επίσης κάποια σενάρια συνεργασίας με accounts στο instagram που ασχολούνται με τη τέχνη και την street κουλτούρα και γενικά είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασίες με brand που θέλουν να κάνουν κάτι ξεχωριστό.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 − fifteen =