αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣKLOTHO: Πως μια καθηγήτρια Αγγλικών μετέτρεψε το χόμπι της σε ένα πετυχημένο brand

KLOTHO: Πως μια καθηγήτρια Αγγλικών μετέτρεψε το χόμπι της σε ένα πετυχημένο brand

«Ξεκίνησα να ασκώ το χόμπυ μου ουσιαστικά, ποτέ δεν είχα σκεφτεί οτι αυτό θα γινόταν μια full time δουλειά. Τα ωραιότερα πράγματα όμως είναι αυτά που συμβαίνουν χωρίς να τα έχεις προγραμματίσει», λέει η Αλεξάνδρα Θεοχάρη. Η ίδια ήταν καθηγήτρια Αγγλικών για πολλά χρόνια, και τώρα έχει καταφέρει να δημιουργήσει το δικό της brand με το όνομα KLOTHO. Εστιάζοντας σε ρούχα και αντικείμενα που φτιάχνονται στον αργαλειό. Μάλιστα πρόκειται για ένα brand που ξεκίνησε από την Κρήτη και έχει φτάσει ως την Αμερική, την Ιαπωνία και την Αυστραλία.

Η Αλεξάνδρα Θεοχάρη μιλά για το δικό της story στο It’s Possible.

Έχετε το project σας εδώ και περίπου 4 χρόνια. Με τι ασχολούσασταν επαγγελματικά πριν, και πως πήρατε την απόφαση να ξεκινήσετε κάτι δικό σας; Και μάλιστα μέσα σε μια περίοδο κρίσης

Ήμουν καθηγήτρια Αγγλικών για πολλά χρόνια, είχα όμως από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου μεγάλη αγάπη για το crafting. Όταν λοιπόν ο πρώτος επαγγελματικός μου κύκλος έκλεισε αυτό που με κέρδισε ήταν η παλιά μου αγάπη, να φτιάχνω όμορφα πράγματα με χρώμα ,φαντασία και πρωτοτυπία. Ξεκίνησα να ασκώ το χόμπυ μου ουσιαστικά , ποτέ δεν είχα σκεφτεί οτι αυτό θα γινόταν μια full time δουλεια. Τα ωραιότερα πράγματα όμως είναι αυτα που συμβαίνουν χωρις να τα έχεις προγραμματίσει, έτσι παρά την δύσκολη οικονομική συγκυρία η ζητηση και η αποδοχη με εκαναν να μετατρέψω το χομπυ μου σε επιχείρηση, σε δύσκολους καιρούς. Ενα βημα τολμηρο ειναι η αληθεια αλλά η τυχη βοηθαει τους τολμηρους εν τελει.

Τι περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή το brand σας και μέχρι ποιες τοποθεσίες έχουν φτάσει τα προϊόντα σας;

Ουσιαστικά ειναι ένα fashion brand το KLOTHO. Ξεκινήσαμε με resort συλλογές, σιγά σιγά εντάξαμε στη συλλογή και αξεσουάρ και θέλουμε κάθε χρόνο να πηγαίνουμε ένα βήμα πιο μπροστά. Φέτος το χειμώνα θα έχουμε την πρώτη μικρή χειμερινή συλλογή ενώ εχουμε επίσης ξεκινησει το KLOTHO HOME, όπου φτιάχνουμε χειροποίητα αντικείμενα στον αργαλειο για το σύγχρονο σπίτι ή για boutique hotels κατα παραγγελια

Είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένη γιατί πέρα από την Ελλάδα το brand μας έχει φτάσει με πολύ καλές συνεργασίες στην Αμερική, την Ιαπωνία και την Αυστραλία.

Η έδρα σας είναι στην Κρήτη. Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι για κάποιον να ξεκινήσει μια επιχείρηση σε ένα νησί; Τι θετικά και αρνητικά έχετε δει εσείς στην πορεία

Ξεκινώντας μια επιχείρηση ξεκινάς ένα μεγάλο απροβλεπτο ταξίδι. Η χαρά, η απογοήτευση, η ικανοποίηση, ο φόβος για το αυριο ειναι συναισθηματα που διαδεχονται το ενα το αλλο. Οι δυσκολιες πολλές αλλά και οι χαρες περισσοτερες. Το να βρισκεσαι σε νησι προσθετει λίγο στις δυσκολίες ,κυριως σε πρακτικό επίπεδο. Αναγκάζεσαι να ταξιδευεις συχνά για επαγγελματικά ραντεβού, δειγματισμούς, αναζήτηση νέων υλικων. Στην εποχη του COVID βεβαια ακομα κι αυτο εχει αλλάξει. Ενα μεγαλο μερος της δουλειας γινεται ηλεκτρονικα.

Το νησί μου από την άλλη δεν θα το άλλαζα με καμια μεγαλούπολη. Εδω οι ρυθμοί ειναι ανθρωπινοι, οι σχεσεις πιο ζεστες και το τοπιο μαγικο. Η Κρήτη εχει από την αλλη ενα τεράστιο πλουτο πολιτισμικο και ιστορικο που αποτελει ανεξαντλητη πηγή εμπνευσης για καθε δημιουργό.

Όπως μπορεί να δει κάποιος, έχετε έντονη παρουσία και στα social media. Στην digital εποχή μας πρέπει ακόμα και ένα πιο «παραδοσιακό Project» να αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες; Και τι πρακτικές εφαρμόζετε εσείς

Το project KLOTHO βασιζεται στην παραδοση αλλά ζει και αναπτυσσεται στη σημερινή  εποχη. Παλιες τεχνικές , νεες ιδεες ειναι αυτο που χαρακτηρίζει το brand. Τα social media ειναι μερος της ζωης μας, η εικονα  εχει τεραστιο impact, για να απευθυνεις το μηνυμα σου στο κοινο σου πρεπει να μπεις μεσα σ αυτο το παιχνιδι . Αξιοποιουμε λοιπόν στο επακρο καθε νεα τεχνολογια για να επικοινωνησουμε τη φιλοσοφια του brand, τις αξιες του και την αισθητικη του.

Στο πεδίο της μόδας υπάρχουν πολλοί ανταγωνιστές- ακόμα και μεγάλες αλυσίδες. Τελικά πως μπορεί ένα ανερχόμενο brand, από ένα Ελληνικό νησί, να ανταγωνιστεί τέτοιους «παίχτες»;

Δεν μπορεις να τους ανταγωνιστεις, δεν εχουμε ψευδαισθησεις.

Πολύ απλά απευθυνεσαι σε ένα αλλο κοινο, που ψαχει κάτι  original, ανωτερο ποιοτικα, οχι μαζικό, που να στηριζεται σε μια φιλοσοφια και να πρεσβευει αρχες οπως τη βιωσιμη αναπτυξη, zero waste, τη στηριξη της τοπικης οικονομιας και θεσεις εργασιας σε ανθρωπους που ασχολουνται ακομα με παραδοσιακες τεχνες πριν αυτες εξαφανιστούν.

Ποιες είναι οι επόμενες κινήσεις που ίσως σχεδιάζετε;

Η αληθεια ειναι οτι λογω των δυσκολων συνθηκων η αβεβαιοτητα ειναι μεγαλη.

Θελουμε να μπορουμε να συνεχισουμε να κανουμε με αγαπη και πολυ μερακι τη δουλεια μας και να κερδιζουμε καθημερινα την αγαπη και την αποδοχη του κοσμου. Ειναι αλλη μια δυσκολια αυτη που περναμε, εχουμε μαθει ομως στις δυσκολιες και θα την ξεπερασουμε κι αυτη, ειμαι σιγουρη…τα καλυτερα ερχονται!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × four =