αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑKayak: Το παγωτό made in Greece που έχει φτάσει μέχρι τα Αραβικά Εμιράτα και την Κίνα

Kayak: Το παγωτό made in Greece που έχει φτάσει μέχρι τα Αραβικά Εμιράτα και την Κίνα

νοδικά παρά τις αντίξοες συνθήκες κινείται η ελληνική εταιρεία παγωτού Kayak, η οποία ενίσχυσε σημαντικά την παρουσία και τα μερίδια της στη διάρκεια της κρίσης. Πέρυσι μάλιστα έκλεισε τη χρονιά με αύξηση πωλήσεων 15%, την ώρα που η κατανάλωση πιέζονταν και μεγάλη πολυεθνική του κλάδου έβαζε λουκέτο στη μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής παγωτού. Ανάλογη ανάπτυξη περιμένει και φέτος.

«Η επιτυχία μας δεν έγκειται σε κάποιο μυστικό. Είναι προσπάθειες ετών που ευοδώθηκαν», σημειώνει στο mononews.gr ο επικεφαλής και ιδρυτής της εταιρείας, Γιάννης Σταυρίδης.

«Από τη δημιουργία του kayak», όπως λέει ο ίδιος, στόχος ήταν να προσφέρουμε ένα ποιοτικό παγωτό… και είμαστε πολύ περήφανοι που το πετύχαμε. Tο kayak είναι συνώνυμο με την ποιότητα στο μυαλό του καταναλωτικού κοινού».

H εταιρεία βέβαια προσαρμόστηκε στη νέα πραγματικότητα, διατηρώντας μέσα από μειώσεις μια δίκαιη όπως την χαρακτηρίζει ο κ. Σταυρίδης σχέση ανάμεσα στην ποιότητα και στη τιμή των προϊόντων της, παρά την αύξηση του ΦΠΑ και του κόστους των πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή των γλυκών, όπως το ελληνικό γάλα, η βανίλια Μαδαγασκάρης και το βούτυρο.

Ώθηση στην ανάπτυξη των πωλήσεων έδωσε και η εξαγωγική δραστηριότητα, η οποία μεγαλώνει χρόνο με τον χρόνο. Μετά την επιτυχημένη είσοδο στην αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, η εταιρεία άνοιξε την πολλά υποσχόμενη αγορά της Κίνας ενώ συνεχίζει να αναζητά νέες ευκαιρίες στις ΗΠΑ, με αιχμή το Greek frozen yogurt.

Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία μετά την είσοδο στην Δυτική Ακτή και συγκεκριμένα στο Σαν Φρανσίσκο βρίσκεται σε συζητήσεις με δυο αμερικάνικες εταιρείες, οι οποίες ενδιαφέρονται να προωθήσουν τα προϊόντα της σε περιοχές της Ανατολικής Ακτής.

Αυτή τη φορά η προσέγγιση θα είναι διαφορετική καθώς ελήφθη η απόφαση να αλλάξει η σύνθεση του προϊόντος και να γίνει σε πιο «πλούσιο» σε λιπαρά ενώ θα αναμορφωθεί και η συσκευασία του, σε μια προσπάθεια να ανακτήσει η κατηγορία του Greek frozen yogurt την δυναμική της.

«Ξεκίνησε με φανατικούς υποστηρικτές, αλλά στη συνέχεια το κοινό στράφηκε ξανά στο παγωτό», υπογραμμίζει ο κ. Σταυρίδης.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × 3 =