αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑHermes: Πόσο «πουλάει» το πολυτελές brand

Hermes: Πόσο «πουλάει» το πολυτελές brand

Οι πωλήσεις της Hermes αυξήθηκαν στο τέλος του 2023, παρόλο που η εταιρεία κατασκευής τσαντών Birkin ήρθε αντιμέτωπη με την επιβράδυνση της ζήτησης για είδη πολυτελείας

Τα έσοδα του δ’ τριμήνου αυξήθηκαν κατά 17,5%. Οι αναλυτές ανέμεναν περίπου 14%. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης σχέδια για έκτακτο μέρισμα ύψους 10 ευρώ ανά μετοχή.

Παρά την κάμψη της ζήτησης για προϊόντα πολυτελείας μετά την έκρηξη μετά την πανδημία, το εμπορικό σήμα της Hermes εξακολουθεί να προσελκύει πλούσιους πελάτες που είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν χρήματα για τις δυσεύρετες τσάντες και τα ακριβά μεταξωτά μαντήλια της. Όλα τα κύρια τμήματα της εταιρείας με έδρα το

Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Hermes στα τέλη του προηγούμενου έτους, παρά το γεγονός πως η εταιρεία κατασκευής τσαντών Birkin αντιμετώπισε την επιβράδυνση της ζήτησης για είδη πολυτελείας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, τα έσοδα τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 17,5% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών οι οποίοι ανέμεναν άνοδο περίπου 14%. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης σχέδια για έκτακτο μέρισμα 10 ευρώ ανά μετοχή.

Παρά τη μείωση της ζήτησης για προϊόντα πολυτελείας μετά την ανάκαμψη από την πανδημία, η μάρκα της Hermes εξακολουθεί να προσελκύει πλούσιους πελάτες που είναι πρόθυμοι να αγοράσουν τις ακριβές τσάντες και τα μεταξωτά φουλάρια της. Όλα τα κύρια τμήματα της εταιρείας με έδρα το Παρίσι αυξήθηκαν κατά τουλάχιστον 10%.

Σε μια ενημέρωση δημοσιογράφων, ο εκτελεστικός πρόεδρος της Hermes Axel Dumas είπε ότι η εταιρεία σχεδιάζει αυξήσεις των τιμών των προϊόντων κατά 8%-9% κατά μέσο όρο το 2024.

Τα λειτουργικά έσοδα για το έτος αυξήθηκαν στα 5,65 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

20 − 7 =