αρχικηVIRALHashtag: Τέσσερις… νέες λέξεις που μπήκαν δυναμικά στη ζωή μας τη 10ετία που φεύγει

Hashtag: Τέσσερις… νέες λέξεις που μπήκαν δυναμικά στη ζωή μας τη 10ετία που φεύγει

Η δεκαετία που ολοκληρώνεται σε μερικές ώρες σίγουρα έκανε την καθημερινότητα μας… διαφορετική. Και πιο digital. Σκέψου το: Το 2010 ελάχιστοι από εμάς είχαμε smartphones.

Η τεχνολογική εξέλιξη έφερε στο προσκύνιο και κάποιες λέξεις, οι οποίες έγιναν κομμάτι τις καθημερινότητα μας και μπήκαν δυνατά στις ιντερνετικές συζητήσεις. Εδώ είναι 5 από αυτές, έτσι όπως τις συνέλεξε το αμερικανικό Mashable.

1# Hashtag. Την τελευταία δεκαετία, τα hashtags άλλαξαν ουσιαστικά τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε τα social media, καθώς κατάφεραν ακόμη και να αποτελέσουν τον συνδετικό κρίκο για τη δημιουργία σημαντικών κοινωνικών κινημάτων. Ωστόσο, τα hashtags δε γνώρισαν αμέσως ευρεία αποδοχή από τις εταιρείες, δεδομένου ότι, όταν το 2007 ο σύμβουλος τεχνολογίας Chris Messina πρότεινε στο Twitter την εφαρμογή τους, η απάντηση της πλατφόρμας ήταν πως «αυτά τα πράγματα είναι για χαζούς», αμφιβάλλοντας προφανώς ότι μια τέτοια επιλογή θα ήταν επιτυχημένη. Όμως, δύο χρόνια αργότερα, το Twitter τελικά υιοθέτησε τα hashtags, ενώ το 2010 στο «παιχνίδι» αυτό μπήκε και το Instagram.

2# Hipster. Κάθε γενιά συνηθίζει να «βαφτίζει» τη νεολαία της μ’ ένα ιδιαίτερο όνομα. Για παράδειγμα, τη δεκαετία των 60s υπήρχαν οι hippies, που σήμερα αποκαλούνται boomers. Έτσι, για τη δεκαετία που τελειώνει, οι millennials χαρακτηρίστηκαν κυρίως ως hipsters! Αν και είναι αρκετά δύσκολο να απαριθμήσει κανείς όλα εκείνα τα στοιχεία που απαρτίζουν τη συγκεκριμένη ομάδα, είναι γεγονός ότι οι hipsters έχουν μια ιδιαίτερη αγάπη στις polaroid και γενικότερα στη retro αισθητική.

3# Content. H φράση «content is king» είναι σίγουρα μία από τις πιο viral που έχουν ειπωθεί τα τελευταία χρόνια γύρω από τον χώρο των media και της διαφήμισης. Από το 2010 κι έπειτα, το content marketing και οι δημιουργοί περιεχομένου (content creators) έχουν δημιουργήσει μια ολόκληρη βιομηχανία, κυρίως μέσα από τα social media, όπου πρωταγωνιστές είναι οι influencers, οι vloggers και οι bloggers. Ασφαλώς, υπήρχαν άνθρωποι που ασχολούνταν με το blogging και το vlogging και πριν από το 2010, όμως η μεγάλη άνθιση αυτών των επαγγελμάτων έγινε πιο πρόσφατα.

4# Εmojis. Τη δεκαετία των 10s, τα emojis έγιναν ο πιο κλασικός τρόπος διαδικτυακής επικοινωνίας (με τα GIFs να ακολουθούν). Οι μελιτζάνες, τα ροδάκινα, οι σταγόνες νερού και οι άπειρες φάτσες που σκέφτονται, γελούν μέχρι δακρύων και θυμώνουν σε σημείο που βγάζουν καπνούς από τα αυτιά, ήταν οι βασικοί πρωταγωνιστές αυτής της νέας κουλτούρας που χρησιμοποιεί ουσιαστικά τον συμβολικό τρόπο επικοινωνίας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × 3 =