αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑHarvard Business Review: 5 απλές στρατηγικές για να κάνεις περισσότερα σε λιγότερο χρόνο

Harvard Business Review: 5 απλές στρατηγικές για να κάνεις περισσότερα σε λιγότερο χρόνο

Μπορεί να είσαι από αυτούς που «δεν προλαβαίνουν» να κάνουν όλα όσα θέλουν μέσα στο χαοτικό και απρόβλεπτο τοπίο που έχει δημιουργηθεί. Παρά τις προσπάθειες σου, πάντα βγαίνεις… εκτός χρόνου.

Τι μπορείς να κάνεις; Να αυξήσεις την παραγωγικότητα σου. Έτσι ώστε να κάνεις περισσότερα, σε λιγότερο χρόνο. Το Harvard Business Review παραθέτει σε άρθρο του 5 απλές στρατηγικές για να πετύχεις κάτι τέτοιο. Και δεν χρειάζεται να τις εφαρμόσεις όλες μαζί. Η χρήση έστω και μίας από αυτές τις 5 στρατηγικές μπορεί να σου εξοικονομήσει αρκετές ώρες κάθε εβδομάδα.

Αποσαφηνίστε τις πραγματικές προσδοκίες

Όταν αναλαμβάνετε ένα σημαντικό task, μιλήστε με οποιονδήποτε βασικό ενδιαφερόμενο για το τι περιμένει από εσάς. Και κάνε αυτό ακριβώς που χρειάζεται η εκάστοτε δουλειά. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Διευκρινίζοντας τι πραγματικά χρειάζεται και σε ποιο επίπεδο, θα καταφέρετε να αποφασίσετε τι πρέπει να κάνετε για να ολοκληρώσετε την δουλειά. Θα επιλέξεις την σωστή στρατηγική που «κουμπώνει» σε αυτό και θα γλυτώσεις κάποιες ώρες που ίσως «σπατάλαγες» κάνοντας ενέργειες που δεν ήταν απαραίτητες.

Επαναχρησιμοποίηση προηγούμενου υλικού

Αν κάνεις μία συγκεκριμένη δουλειά, σίγουρα θα μπορείς να κάνεις… copy-paste κάποιο υλικό για να το χρησιμοποιήσεις ξανά. Αυτό θα μπορούσε να συμβεί με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, παρουσιάσεις, εκπαιδεύσεις, προτάσεις και σχεδόν οποιοδήποτε άλλο είδος δραστηριότητας που κάνετε καν’ επανάληψη. Όταν πιέζεστε από τον χρόνο, καταπολεμήστε την επιθυμία για πλήρες update ή ανακατασκευή του υλικού και χρησιμοποιήστε κάτι που έχετε ήδη για να εξοικονομήσετε ώρες και να παραδώσετε το καλύτερο περιεχόμενο. Οι κορυφαίοι ομιλητές τείνουν να εκφωνούν την ίδια ομιλία ξανά και ξανά, και μέσω της πρακτικής γίνεται ακόμα καλύτερη.

Αναπτύξτε Templates και Checklists

Για να επιταχύνετε τη διαδικασία σε tasks ρουτίνας, δημιουργήστε ένα πρότυπο ή checklist. Τόσο τα templates όσο και οι checklists σάς επιτρέπουν να κάνετε καλή δουλειά σε λιγότερο χρόνο, επειδή δεν χρειάζεται να αφιερώνετε καθόλου χρόνο για να θυμάστε τι να κάνετε ή να αποφασίσετε για το επόμενο βήμα. Ακόμα και ένα έγγραφο Word που θα έχεις αποθηκευμένο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως «φόρμα» για την ίδια δουλειά ξανά και ξανά. Αυτό μπορεί να αφορά εβδομαδιαία reports της δουλειάς σου ή τα στοιχεία που στέλνεις στον λογιστή σου.

Κάνε το προφορικά

Ανάλογα με το τι πρέπει να επιτύχετε, μπορείτε ενδεχομένως να εξοικονομήσετε χρόνο κάνοντας τη δουλειά προφορικά. Για παράδειγμα, ίσως ο διευθυντής σας σας ζητήσει να ψάξετε ένα συγκεκριμένο θέμα. Αντί να γράψετε μια επίσημη παρουσίαση, μπορεί να επιτύχετε τους σκοπούς σας σε λιγότερο χρόνο, κρατώντας σημειώσεις και στη συνέχεια να μιλήσετε για τα ευρήματά σας κατά τη διάρκεια μιας κατ’ ιδίαν συνάντησης.

Time Boxes

Mια ακόμα στρατηγική για να συνεχίσετε να κάνετε καλή δουλειά σε λιγότερο χρόνο είναι να αποφασίσετε εκ των προτέρων πόσο χρόνο θα αφιερώσετε σε μια συγκεκριμένη εργασία ή μέρος μιας εργασίας και, στη συνέχεια, να τηρήσετε αυτό το χρονοδιάγραμμα. Το Time boxing δεν εγγυάται ότι θα ολοκληρώσετε την εργασία στον καθορισμένο χρόνο. Ωστόσο, μπορεί σίγουρα να βοηθήσει με την εστίαση. Και το να αποφασίσετε εκ των προτέρων σχετικά με τον χρόνο που θέλετε να επενδύσετε σε μία εργασία. Επίσης με αυτόν τον τρόπο θα αποφύγεις να πέσει η μία εργασία «πάνω» στην άλλη.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nine + 17 =