αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑH Lamda Development θέλει να μετατρέψει την μαρίνα Φλοίσβου στην πρώτη «έξυπνη» μαρίνα της Ελλάδας

H Lamda Development θέλει να μετατρέψει την μαρίνα Φλοίσβου στην πρώτη «έξυπνη» μαρίνα της Ελλάδας

Tα μελλοντικά σχέδια της μαρίνας του Φλοίσβου, με την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών και ανεμογεννητριών, οπτικών ινών αλλά και σχολές εκπαίδευσης εργαζομένων, παρουσίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της LAMDA Flisvos Marina A.E. Σταύρος Κατσικάδης.

Όπως ανέφερε ο κ. Κατσικάδης κατά την διάρκεια της παρουσίασης 3ης Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης, στόχος μέσα στα επόμενα χρόνια είναι η εγκατάσταση οπτικής ίνας σε όλη την εγκατάσταση μετατρέποντας τη μαρίνα του Φλοίσβου στην πρώτη “έξυπνη” μαρίνα της χώρας καθώς και η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων, για την οικονομική αυτάρκεια της επένδυσης και ενδεχομένως και η εγκατάσταση ανεμογεννητριών σε πλωτές δεξαμενές. 

Να σημειωθεί ότι το 2020 η συνολική κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας της Μαρίνας Φλοίσβου, συμπεριλαμβανομένων των καταναλώσεων των σκαφών και των εμπορικών μισθώσεων, καθώς και των απωλειών του δικτύου ανήλθε σε 15.126 ΜWh, εκ των οποίων στις δραστηριότητες της εταιρείας αντιστοιχούσαν οι 171 ΜWh. Η κατανάλωση που αφορούσε αποκλειστικά τις δραστηριότητες της εταιρείας παρουσίασε το 2020 συνολική μείωση 5,6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Επίσης στόχος της της LAMDA Flisvos Marina  είναι η επέκταση των συστημάτων φόρτιση ηλεκτροκίνητων οχημάτων καθώς και η μετατροπή όλων των υπηρεσιακών οχημάτων της εταιρείας που κινούνται εντός της μαρίνας σε ηλεκτροκίνητα. 

Τέλος σε συνεργασία με την μαρίνα του Αγίου Κοσμά στο Ελληνικό εξετάζεται η δημιουργία σχολών εκπαίδευσης εργαζομένων.  

Σύμφωνα με τον κ. Κατσικάδη, παρά την πανδημία το 2020 η μαρίνα εμφάνισε πληρότητα 100%, ενώ κατέχει μερίδιο που αγγίζει πλέον το 22% της εγχώριας αγοράς βάσει εσόδων, κατακτώντας την πρώτη θέση ανάμεσα στους τουριστικούς λιμένες της χώρας. 

Το 2020, ελλιμενίστηκαν στη Μαρίνα Φλοίσβου 303 μόνιμα και ιδιωτικά σκάφη με σημαίες από διάφορες χώρες του κόσμου, με βασικότερες το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Μάλτα, τα νησιά Cayman και την Ελλάδα.

Κατά το 2020, παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση του συνολικού αριθμού μόνιμων σκαφών κατά 7%, ενώ αντίθετα παρουσιάστηκε μείωση του συνολικού αριθμού των διερχόμενων σκαφών κατά 46%, η οποία μπορεί να αποδοθεί στον μειωμένο αριθμό των διαθέσιμων θέσεων, λόγω της αύξησης των μόνιμων σκαφών με συμβάσεις ελλιμενισμού σε ετήσια βάση. 

Σε επίπεδο βιώσιμης ανάπτυξης, η μαρίνα του Φλοίσβου με σκοπό τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος από τη λειτουργία της και την προστασία της βιοποικιλότητας, συμμετέχει στο πρόγραμμα LifeGate PlasticLess που στοχεύει στη μείωση των πλαστικών αποβλήτων στη θάλασσα µε τη χρήση του Seabin. Το Seabin είναι ένα καλάθι που επιπλέει στο νερό και έχει τη δυνατότητα να συλλέγει περίπου 1,5 κιλό αποβλήτων την ημέρα.

Η ποσότητα αυτή αντιστοιχεί σε περισσότερο από 500 κιλά αποβλήτων σε ένα έτος.

Πηγή: Capital.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × 2 =