αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑH Delivery Hero, μητρική της e-food, ερευνάται από την Κομισιόν για δημιουργία καρτέλ

H Delivery Hero, μητρική της e-food, ερευνάται από την Κομισιόν για δημιουργία καρτέλ

Η Κομισιόν ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε επίσημη έρευνα με αντικείμενο τη δημιουργία καρτέλ από την Delivery Hero στο πλαίσιο διερεύνησης της νόμιμης λειτουργείας μεγάλου αριθμού πολυθενικών εταιρειών.

Ειδικότερα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα διερευνήσει κατά πόσο η Delivery Hero και η Glovo παραβίασαν την ευρωπαϊκή νομοθεσία για τα καρτέλ στους τομείς των ηλεκτρονικών παραγγελιών και παράδοσης τροφίμων και άλλων καθημερινών καταναλωτικών αγαθών. Επισημαίνεται ότι οι δύο εταιρείες -από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη στον τομέα διανομής τροφίμων- συγχωνεύθηκαν, με εξαγορά της δεύτερης από την πρώτη, το 2022.

Μάλιστα, η Delivery Hero έχει εξαγοράσει και την ελληνική εταιρεία e-food.

Η Κομισιόν διερευνά κατά πόσο η Delivery Hero και η Glovo έχουν τις αγορές με γεωγραφικά ευνοϊκό τρόπο και το έαν έχουν μοιραστεί εμπορικά ευαίσθητες πληροφορίες, όπως εμπορικές στρατηγικές, τιμές, χωρητικότητα, κόστος, χαρακτηριστικά προϊόντων κοκ.

Τον Ιούνιο του 2022 και τον Νοέμβριο του 2023, η Κομισιόν είχε προβεί σε αιφνιδιαστικούς επιτόπιους ελέγχους στις εγκαταστάσεις της Delivery Hero και της Glovo, στο πλαίσιο έρευνας για πιθανές παραβάσεις των κανόνων του ανταγωνισμού στον τομέα της παράδοσης τροφίμων.

Η Επιτροπή τώρα θα διεξαγάγει διεξοδική έρευνα κατά προτεραιότητα. Η έναρξη επίσημης έρευνας δεν προδικάζει την έκβασή της.

Η Εκτελεστική Αντιπρόεδρος κ. Μαργκρέιτε Βέστεϊγιερ, αρμόδια για την Πολιτική Ανταγωνισμού, δήλωσε σχετικά: «Η διαδικτυακή παράδοση τροφίμων είναι ένας ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας, στον οποίο πρέπει να προστατεύσουμε τον ανταγωνισμό. Γι’ αυτό διερευνούμε κατά πόσον η Delivery Hero και η Glovo συμφώνησαν να μοιραστούν αγορές και να μην προσλαμβάνει η μία τους εργαζομένους της άλλης. Εάν επιβεβαιωθεί, η συμπεριφορά αυτή μπορεί να συνιστά παραβίαση των κανόνων ανταγωνισμού της ΕΕ, με πιθανές αρνητικές επιπτώσεις στις τιμές, στις επιλογές των καταναλωτών και στις ευκαιρίες για τους εργαζομένους.»

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × 2 =