αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑH 27χρονη που μετέτρεψε το χόμπι της σε επάγγελμα και τώρα ταξιδεύει στον κόσμο και πληρώνεται

H 27χρονη που μετέτρεψε το χόμπι της σε επάγγελμα και τώρα ταξιδεύει στον κόσμο και πληρώνεται

Στην Nabila Ismail αρέσουν τα ταξίδια. Και μόλις παραιτήθηκε από την πρωινή δουλειά της ως marketing manager στην GoodRx, το μυαλό της πήγε αμέσως εκεί. Πως θα μπορούσε να συνδυάσει τα ταξίδια με μία remote δουλειά;

Η ίδια δημιούργησε την Dose of Travel, μια πλατφόρμα αφιερωμένη στο να δείχνει πώς οι έγχρωμες γυναίκες μπορούν να ταξιδεύουν solo με ασφάλεια και οικονομικά.

Βέβαια δεν έχτισε το project της… μέσα σε μία νύχτα. Παρόλο που η Ismail δημιουργούσε travel περιεχόμενο τα τελευταία εννέα χρόνια, λέει στο Business Insider ότι άρχισε να βγάζει αρκετά έσοδα από αυτό μόλις το 2019, όταν είχε αποκτήσει μερικές χιλιάδες followers στο Instagram και στο TikTok και άρχισε να προσελκύει brand partners.

Εκτός από τη δημιουργία περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχει επίσης επεκταθεί στην freelance αρθρογραφία, την συμβουλευτική και τις ομιλίες. Η ανάπτυξη ήρθε όταν άρχισε να ποστάρει στα social media. Αυτή τη στιγμή έχει 26 χιλ. followers στο TikTok και 14 χιλ. followers στο Instagram.

«Δεν έβγαζα πολλά χρήματα μέχρι που το πήρα στα σοβαρά ως επιχείρηση», εξηγεί η 27χρονη.

Η ίδια είδε το θέμα των solo ταξιδιών στο πρώτο της έτος στο κολέγιο το 2012, όταν ταξίδεψε στο Βέλγιο για χειμερινές διακοπές για να επισκεφτεί την καλύτερή της φίλη, η οποία δούλευε εκεί. Κάπως έτσι ξεκίνησε. Και το επόμενο καλοκαίρι έκλεισε το πρώτο της ταξίδι στην Ισπανία. Ήταν η πρώτη φορά που γνώρισε άλλους μεμονωμένους ταξιδιώτες και ένιωσε άνετα να εξερευνήσει μόνη της νέα μέρη. «Κάθε φορά που είχα ένα διάλειμμα από το πανεπιστήμιο, έπιανα μία πτήση», λέει στο Business Insider. Όταν τελείωσε το πανεπιστήμιο και το μεταπτυχιακό της, είχε ήδη ταξιδέψει σε 36 χώρες, στις 31 από τις οποίες πήγε μόνη. Το Dose of Travel ξεκίνησε αρχικά ως blog μόδας λόγω του πόσο αγαπούσε το styling. Έμεινε έτσι μέχρι το ταξίδι της στην Ισπανία, όταν άρχισε να δημοσιεύει ταξιδιωτικό περιεχόμενο και παρατήρησε πόσο απήχηση είχε στους αναγνώστες.

Ενώ σπούδαζε, αυτο-χρηματοδοτούσε όλα τα solo ταξίδια που έκανε, δουλεύοντας οποιαδήποτε δουλειά part-time.

Όπως εξηγεί, επειδή δεν υπήρχαν πολλά ενεργά ταξιδιωτικά ιστολόγια εκείνη την εποχή, το μεγαλύτερο μέρος του κοινού της τη βρήκε μέσω της Google και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Είχε επίσης μια λίστα email αποτελούμενη από επαγγελματικές επαφές, φίλους και οικογένεια στην οποία έστελνε email για το blog της. Καθώς η πλατφόρμα της μεγάλωνε, η Ismail είπε ότι άρχισε να λαμβάνει δωρεάν προσκλήσεις σε εστιατόρια και events στην πόλη της.

Αλλά το project της ήταν ακόμα ένα χόμπι. Όλα άρχισαν να αλλάζουν όταν πέτυχε την σύναψη μιας συνεργασίας το 2017 με τη Victoria’s Secret Pink, ως στυλίστρια. «Αυτή η στιγμή ήταν που άλλαξε τα πάντα για μένα. Άρχισα να σκέφτομαι πώς θα μπορούσα να συνεργαστώ με τόσα άλλα brands» λέει η Ismail.

Μέχρι σήμερα, έχει συνεργαστεί με brands όπως τα Marc Jacobs, Club Feast και The Pill Club. Έχει ζητήσει από τις εταιρίες να επικοινωνούν μαζί της μόνες τους, αλλά τονίζει ότι οι δημιουργοί πρέπει να ενεργούν και μόνοι τους και να απευθύνονται απευθείας σε πρακτορεία δημοσίων σχέσεων και brands χρησιμοποιώντας ένα press kit που θα περιλαμβάνει στατιστικά στοιχεία και εργασιακή εμπειρία. Με αυτόν τον τρόπο η ίδια απέκτησε πολλές συνεργασίες.

«Οτιδήποτε δεν φαίνεται γνήσιο δεν λειτουργεί. Συνεργάζομαι μόνο με brands τα οποία πιστεύω ή χρησιμοποιώ» εξηγεί.

Όπως συμβουλεύει τους δημιουργούς περιεχομένου, είναι χρήσιμο κάθε ένας να είναι ο εαυτός του. Και να μιλάς για θέματα που γνωρίζεις και μπορείς να μεταφέρεις αξίας σε άλλους ανθρώπους.

Παρόλο που ο κόσμος εξακολουθεί να μάχεται με τον COVID-19, η Ismail είναι αισιόδοξη για το μέλλον των solo ταξιδιών. «Η ταξιδιωτική βιομηχανία δέχτηκε μεγάλο χτύπημα, αλλά νομίζω ότι θα ανακάμψει. Νομίζω ότι τα solo ταξίδια έχουν εκτιναχθεί περισσότερο τώρα επειδή πρέπει να αποστασιοποιηθείς και να περιορίσεις τις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις» σημειώνει.

Τώρα η 27χρονη έχει επικεντρωθεί στην επέκταση του Dose of Travel προσφέροντας ομαδικά ταξίδια — το πρώτο της θα είναι στο Μπαλί της Ινδονησίας, τον Ιούνιο του 2022 σε συνεργασία με την εταιρία Trova Trip. Είπε ότι η ανταπόκριση μέχρι στιγμής είναι μεγάλη και ότι αν πάει καλά, θα εργαστεί αυτόνομα για να σχεδιάσει μελλοντικά ταξίδια με τοπικά ξενοδοχεία και συνεργάτες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − seventeen =