αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑH Ολυμπιακή Ζυθοποιία τριπλασιάζει τις επενδύσεις της για το 2019- Στα 12 εκατ. ευρώ το νέο πλάνο

H Ολυμπιακή Ζυθοποιία τριπλασιάζει τις επενδύσεις της για το 2019- Στα 12 εκατ. ευρώ το νέο πλάνο

Σε τριπλασιασμό του επενδυτικού της προγράμματος το 2019, σε σχέση με τον αρχικό προϋπολογισμό, προχωρεί η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, με στόχο την περαιτέρω αύξηση της παραγωγικής της δραστηριότητας και την καινοτομία. Την ίδια ώρα η εταιρεία, θυγατρική του ομίλου Carlsberg, βολιδοσκοπεί ως επόμενους εξαγωγικούς προορισμούς για τις μπίρες «Μύθος» και «Fix» την Ινδία και τις χώρες της Βαλτικής.

Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε χθες στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με εκπροσώπους των ΜΜΕ ο γενικός διευθυντής της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας Ντέγιαν Μπέκο, το 2019 η εταιρεία θα πραγματοποιήσει επενδύσεις ύψους 12 εκατ. ευρώ, αντί επενδύσεων ύψους περίπου 4 εκατ. ευρώ που είχαν αποφασισθεί αρχικά. Το ποσό των 12 εκατ. ευρώ αποτελεί μέρος των συνολικών επενδύσεων ύψους 48 εκατ. ευρώ που πραγματοποίησε η εταιρεία την πενταετία 2015-2019. «Παρά τις δυσκολίες της ελληνικής οικονομίας, η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει. Ο όμιλος Carlsberg πιστεύει ακράδαντα στις δυνατότητες της Ελλάδας», υπογράμμισε ο κ. Μπέκο.

Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στις εξαγωγές. Σήμερα πραγματοποιεί εξαγωγές σε 35 χώρες με στόχο μέχρι το τέλος του 2019 να επεκταθεί σε ακόμη πέντε αγορές. Σημαντικότερες αγορές για την εταιρεία είναι σήμερα η Γερμανία, οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστραλία, η Βουλγαρία, το Ισραήλ και η Κύπρος. Οι εξαγωγές το 2017 αποτέλεσαν το 6% της παραγωγής της εταιρείας και το 2018 αναμένεται να κλείσει με αύξηση 17%. Μέσα στην επόμενη διετία στόχος είναι η αύξηση των εξαγωγών κατά 20% με υπέρβαση του ορόσημου του ενός εκατομμυρίου κιβωτίων.

Συνολικά οι οικονομικές επιδόσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας αναμένεται να είναι βελτιωμένες το 2018 σε σύγκριση με το 2017, με τον κ. Μπέκο να εκτιμά ότι το τρέχον έτος θα κλείσει με μικρό μονοψήφιο ρυθμό ανάπτυξης για την εταιρεία. Συνολικά, πάντως, η εγχώρια αγορά μπίρας εκτιμάται ότι είναι ενισχυμένη κατά 3% σε σύγκριση με το 2017, με ποσοστό λιγότερο της μονάδας να οφείλεται στον τουρισμό. Ωθηση στην εταιρεία δίνει και η δραστηριότητά της στα αναψυκτικά με το σήμα Tuborg, και για το 2019 αναμένονται νέες συσκευασίες, αλλά και προϊόντα. Ερωτηθείς σχετικά για το εάν η Ολυμπιακή Ζυθοποιία πρόκειται να δραστηριοποιηθεί στην παραγωγή μηλίτη, ο κ. Μπέκο απάντησε: «Δεν περιλαμβάνεται στα άμεσα σχέδιά μας. Δεν πρόκειται να προχωρήσουμε στην παραγωγή μηλίτη εντός του 2019». Ο ίδιος, επίσης, απέκλεισε το ενδεχόμενο εξαγοράς κάποιας άλλης ζυθοποιίας, ενώ χαρακτήρισε δυνατό τον ανταγωνισμό στην εγχώρια αγορά μπίρας, υποστηρίζοντας ότι αυτό αποβαίνει σε όφελος του καταναλωτή.

Πηγή: Καθημερινή

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × two =