αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑH Ισπανική μόδα κάνει πάλι δυναμικό μπάσιμο στην ελληνική αγορά

H Ισπανική μόδα κάνει πάλι δυναμικό μπάσιμο στην ελληνική αγορά

Στην δική της… κανονικότητα θέλει να επιστρέψει η ισπανική ομάδα, σε ότι αφορά την παρουσία της στην χώρα μας. Και αυτό δείχνουν οι αριθμοί.

Σύμφωνα με τα στοιχεία DataComex που επεξεργάστηκε το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στη Μαδρίτη, την περίοδο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2021 οι ελληνικές εισαγωγές ενδυμάτων – υποδημάτων από την Ισπανία ανήλθαν σε 321,1 εκατ. ευρώ έναντι 259,3 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα το 2020. Κατά τo 2020 οι εισαγωγές είχαν μειωθεί αισθητά κατά 33%. Η επίδοση του περσινού ενδεκαμήνου όμως, παρά την σημαντική βελτίωση, υπολείπεται σημαντικά από τα ιστορικά υψηλά των 386,8 εκατ. ευρώ που είχαν καταγραφεί το 2019.

Η μεγάλη πλειονότητα των ισπανικών εισαγωγών μόδας αφορά τα ενδύματα (πλεκτά και μη), τα οποία αποτελούν περί το 80% του συνόλου.

Σημαντική, βέβαια, είναι η συμβολή που έχει η εξαγωγή των μεγάλων πολυεθνικών της Ισπανίας στη χώρα μας και είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους οι εισαγωγές είναι τόσο πολύ μεγαλύτερες από τις εξαγωγές. Σημειώνεται ότι στην Ελλάδα ο όμιλος Inditex, στη σκέπη του οποίου βρίσκονται τα σήματα Zara, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho, Bershka και μέχρι πρόσφατα και Uterque, αλλά και ο όμιλος Mango αποτελούν τους πλέον δημοφιλείς εκπροσώπους της ισπανικής μόδας στους εγχώριους καταναλωτές.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × two =