αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑH αλυσίδα σούπερ μάρκετ που έρχεται πρώτη στην προτίμηση των καταναλωτών

H αλυσίδα σούπερ μάρκετ που έρχεται πρώτη στην προτίμηση των καταναλωτών

Αύξηση κατά 2,6% στον κύκλο εργασιών του οργανωμένου λιανεμπορίου προβλέπει για εφέτος η IRI, παρά το γεγονός ότι περιμένει περαιτέρω συμπίεση των τιμών στο ράφι, αλλά και υποχώρηση στο μέσο μηνιαίο καλάθι των νοικοκυριών.

Εάν επαληθευτούν οι ανωτέρω προβλέψεις, εκτιμάται ότι θα επηρεαστεί θετικά και η αγορά των logistics.

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών, κατά το α’ τρίμηνο της χρονιάς, η αγορά του λιανεμπορίου σημείωσε αύξηση 4,3%, ενώ τον Απρίλιο η πρώτη εβδομάδα «έτρεξε» με +15% και η δεύτερη με -34%.

Η IRI, στην ετήσια έκθεση της, βασίζει τις εκτιμήσεις της στην υπόθεση ότι το ΑΕΠ θα αυξηθεί φέτος κατά 1,3%, η ανεργία θα μειωθεί κατά 1 ποσοστιαία μονάδα και ο αριθμός των σημείων πώλησης θα αυξηθεί κατά 1,7%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το σενάριο για την πορεία της αγοράς προβλέπει πολιτική σταθερότητα, ενώ έχουν αποκλειστεί άλλα γεωπολιτικά γεγονότα.

Σύμφωνα με την έρευνα, το μέσο μηναίο καλάθι αναμένεται να μειωθεί εφέτος κατά 5 ευρώ και να διαμορφωθεί στα 312 ευρώ, από 317 ευρώ που ήταν πέρυσι.

Η μείωση των αγορών προέρχεται κυρίως από τους καταναλωτές ηλικίας άνω των 55 ετών. Στην κατηγορία αυτή, το καλάθι αγορών μειώνεται κατά 10 ευρώ και περιορίζεται στα 322 ευρώ, ενώ για τα νοικοκυριά ηλικίας 45-54 ετών το καλάθι υπολογίζεται στα 348 ευρώ, 6 ευρώ λιγότερα σε σχέση με το 2017.

Η έρευνα αποκαλύπτει, μεταξύ άλλων, και ποια αλυσίδα σουπερ μάρκετ έρχεται πρώτη στη προτίμηση των καταναλωτών. Φέτος, η έρευνα ανάδειξε στην πρώτη θέση τον όμιλο Σκλαβενίτη με ποσοστό 35%, μετά την απορρόφηση του δικτύου Μαρινόπουλου.

Στη δεύτερη θέση κατατάσσεται η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος με ποσοστό 30%, η οποία πέρυσι βρισκόταν στην πρώτη θέση και με απόσταση 10 μονάδων από τον όμιλο Σκλαβενίτη.

Πηγή: Economy365.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nine − four =