αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑH Αθηναϊκή Ζυθοποιία αποχαιρέτησε το 2020 με εθελούσια- Τι έλαβαν όσοι εργαζόμενοι επέλεξαν την «έξοδο»

H Αθηναϊκή Ζυθοποιία αποχαιρέτησε το 2020 με εθελούσια- Τι έλαβαν όσοι εργαζόμενοι επέλεξαν την «έξοδο»

Με πρόγραμμα εθελουσίας, ή πρόγραμμα παροχής αυξημένων κινήτρων όπως το ονομάζει η εταιρεία, αποχαιρέτησε το 2020 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα το οποίο “έτρεξε” τις προηγούμενες εβδομάδες, εντάχθηκαν 35 υπάλληλοι της για τους οποίους η σημερινή ημέρα ήταν η τελευταία στην εταιρεία, αναφέρουν πηγές με γνώση. 

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές οι περισσότεροι από τους υπαλλήλους που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα βρίσκονται λίγο πριν τη συνταξιοδότηση ενώ όλοι όσοι εντάχθηκαν έλαβαν το 100% της αποζημίωσης εις διπλούν και δύο χρόνια ιδιωτικής ασφάλισης. Πηγές της εταιρείας ανέφεραν στο capital.gr πως οι περισσότερες θέσεις θα καλυφθούν από νέους υπαλλήλους. Αντίστοιχα προγράμματα έχει τρέξει η εταιρεία και κατά το παρελθόν επιτυγχάνοντας μείωση του λειτουργικού της κόστους. 

Στα τέλη του περασμένου Οκτωβρίου η διοίκηση της Heineken, με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου, είχε δηλώσει ότι θα μειώσει το κόστος καθώς προετοιμάζεται για μια παρατεταμένη περίοδο μεταβλητότητας και αβεβαιότητας λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Ο επικεφαλής του ελληνικού βραχίονα της Heineken κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης απαντώντας σε σχετική ερώτηση του capital.gr κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης τύπου στις 9 Δεκεμβρίου, είχε δηλώσει πως η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δεν μείωσε μισθούς, αναφέροντας: “προσπαθούμε να τετραγωνίσουμε τον κύκλο για τις θέσεις απασχόλησης για να μην αναγκαστούμε να λάβουμε δύσκολες αποφάσεις”. Για τον κ. Δανιηλίδη η Αθηναϊκή Ζυθοποιία σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον που έχει προκαλέσει η πανδημία τα έχει πάει καλύτερα από το αναμενόμενο. 

Σε ότι αφορά τη νέα χρονιά, η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι η εταιρεία θα εμφανίσει σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών και των κερδών υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξει ένα νέο lockdown και ο τουρισμός θα κινηθεί ανοδικά. Εν τω μεταξύ από την 1η Απριλίου η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναλαμβάνει τη διανομή των προϊόντων της Bacardi η οποία τζιράρει στην Ελλάδα ετησίως περί τα 20 εκατ. ευρώ και ελέγχει μερίδιο 11-12% στον κλάδό των αλκοολούχων ποτών.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

7 − 5 =