αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑυτός ο 29χρονος έφτιαξε μία εταιρία 1 δισ. δολαρίων με fitness ρούχα. Και λέει ότι δεν ανησυχεί για τα μεγαλύτερα brands

Αυτός ο 29χρονος έφτιαξε μία εταιρία 1 δισ. δολαρίων με fitness ρούχα. Και λέει ότι δεν ανησυχεί για τα μεγαλύτερα brands

Τελικά, πόσο εύκολο είναι να μπεις σε ένα πεδίο όπου δραστηριοποιούνται πολλοί μεγάλοι «παίχτες» και να καταφέρεις να αναπτυχτείς; Ο Ben Francis το έκανε. Ίδρυσε την Gymshark. Μία εταιρία με αθλητικά ρούχα, η οποία σήμερα αξίζει 1 δισ. δολάρια. Με τον 29χρονο ιδρυτή να λέει ότι δεν ανησυχεί για τα μεγαλύτερα brands.

«Δεν ανησυχούμε για τα μεγαλύτερα brands», δηλώνει ο ίδιος στο CNBC. Υποστηρίζοντας ότι πολλές από αυτές τις επιχειρήσεις έχουν προσπαθήσει πραγματικά να στραφούν προς ένα επιχειρηματικό μοντέλο παρόμοιο με αυτό της Gymshark.

Η Gymshark πουλά τα ενδύματα γυμναστικής της αποκλειστικά online και μόνο μέσω της δικής της ιστοσελίδας. To brand υιοθέτησε από νωρίς το influencer marketing, κάνοντας συνεργασίες με γνωστούς YouTubers στο fitness πεδίο, και δημιούργησε μια κοινότητα δικών της ambassadors, γνωστών ως «Gymshark athletes».

Και επειδή ο 29χρονος έχτισε την επιχείρηση του με έναν πιο φρέσκο τρόπο σκέψης και εστίαση στα social media, τώρα ανησυχεί λιγότερο που οι παραδοσιακές εταιρίες προσπαθούν να κάνουν το ίδιο.

«Για να είμαι ειλικρινής, ανησυχώ περισσότερο για τον 16χρονο που είναι παρόμοιος με αυτό που ήμουν στην κρεβατοκάμαρα μου, όταν προσπαθούσα να δημιουργήσω αυτό το νέο brand», λέει χαρακτηριστικά.

https://www.welltodoglobal.com/wp-content/uploads/2018/09/WTD-8.png

Ο Francis κατασκεύασε την πρώτη έκδοση του ιστότοπου Gymshark ενώ ήταν φοιτητής το 2011, έχοντας συνειδητοποιήσει το πάθος του για την ανάπτυξη websites και εφαρμογών, καθώς και τη γυμναστική στο σχολείο. Στη συνέχεια «έτρεξε» το Gymshark μαζί με έναν σχολικό φίλο, τον Lewis Morgan. Αυτό έγινε από το 2012 και μετά.

Το δίδυμο έκανε αρκετούς πειραματισμούς και αλλαγές στην διαδρομή. Μάλιστα, για να πάρουν τον απαραίτητο εξοπλισμό και να συνεχίσουν, ο Francis δούλευε part time στην Pizza Hut.

Η Gymshark αναπτύχθηκε ραγδαία στη συνέχεια και έγινε billion-dollar εταιρία το 2020. Ο κύκλος εργασιών της τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχει δεκαπλασιαστεί.

Ο Francis επέστρεψε στο ρόλο του CEO τον Αύγουστο, μετά από έξι χρόνια στα οποία εναλλασσόταν σε διάφορες ανώτερες θέσεις στην εταιρεία, συμπεριλαμβανομένων chief technology officer, chief marketing officer και chief product officer. Λέει ότι έμαθε πολλά μαθήματα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όπως το γεγονός ότι «no one size fits all», όσον αφορά τις προτιμήσεις των εργαζομένων στην εργασία. «Πιστεύω ότι σίγουρα απέκτησα περισσότερη ενσυναίσθηση ως άτομο και με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι ακόμα και μια παγκόσμια πανδημία όπως αυτή, απλώς χτυπά κάθε άτομο με διαφορετικό τρόπο», είπε. Όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο ο Francis παρέμεινε συγκεντρωμένος κατά τη διάρκεια της πανδημίας και εν μέσω της μετάβασής του ξανά στο ρόλο του Διευθύνοντος Συμβούλου, λέει ότι του φάνηκε χρήσιμο να τηρεί μια ρουτίνα φαγητού και ξυπνήματος την ίδια ώρα κάθε μέρα.

Ο 29χρονος έχει επίσης κρατήσει τη Gymshark κοντά στις ρίζες του, με την έδρα να βρίσκεται στο Solihull, λίγο έξω από την πόλη του Μπέρμιγχαμ στο Ηνωμένο Βασίλειο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

19 − one =