αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑGreen Cola: Το δυνατό μπάσιμο στην αγορά των αναψυκτικών και τα περίπτερα… που χαλάνε την συνολική εικόνα

Green Cola: Το δυνατό μπάσιμο στην αγορά των αναψυκτικών και τα περίπτερα… που χαλάνε την συνολική εικόνα

Μπροστά στη μητέρα των μαχών βρίσκεται ο κλάδος των αναψυκτικών. Μπορεί, η Coca Cola να παραμένει market leader του κλάδου και να διατηρεί απόσταση ασφαλείας από τον δεύτερο παίκτη του κλάδου, ωστόσο τα τελευταία χρόνια, καταγράφεται στροφή των Ελλήνων καταναλωτών και προς άλλα brands.

Ένα εξ αυτών η ελληνική Green Cola, η οποία μέσα σε πέντε χρόνια, κατάφερε να ξεχωρίσει με ένα και μόνο brand, μέχρι και πριν από λίγο διάστημα, και να κατακτήσει τη δεύτερη θέση στην κατηγορία των Cola αναψυκτικών.

Σήμερα πέντε χρόνια μετά, η Green Cola ελέγχει εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ μερίδιο 10% στα αναψυκτικά τύπου cola (στοιχεία της IRI για τον Απρίλιο). Με βάση τα επίσημα στοιχεία από την εταιρεία μέτρησης της κατανάλωσης IRI, η Green Cola τον εν λόγω μήνα πέτυχε ανάπτυξη των πωλήσεων της κατά 13%, όταν η κατηγορία μειώθηκε το ίδιο διάστημα 7%. Σε επίπεδο πρώτου τετραμήνου το μερίδιο της Green Cola, στην ίδια υποκατηγορία, δηλαδή αναψυκτικά τύπου cola, άγγιξε το 8%.

Βέβαια, η μάχη των αναψυκτικών, εκτός από το δίκτυο των σούπερ μάρκετ μέσω του οποίου διακινείται το 40% του όγκου των πωλήσεων της κατηγορίας, δίνεται στα μικρά σημεία πώλησης (περίπτερα, ψιλικά, μίνι μάρκετ, τουριστικές περιοχές) όπου διακινούνται και οι μεγαλύτερες ποσότητες.

Σε αυτή την αγορά, η Green Cola, η οποία την ίδια ώρα επεκτείνεται παραγωγικά μέσω συνεργασιών σε 20 αγορές ευρωπαϊκές και μη χώρες, δεν έχει καταφέρει ακόμη να διεισδύσει όσο θα ήθελε.

Υπάρχουν σημεία και οργανωμένες αλυσίδες περιπτέρων όπως είναι τα Kiosky’s και άλλα μικρά δίκτυα διανομής όπου το brand δεν υπάρχει. Οπότε το επόμενο μεγάλο στοίχημα της εταιρείας, όπως λένε στελέχη της στο Capital.gr, είναι να καταφέρει να ανοίξει περισσότερο την πόρτα της μικρής λιανικής, η οποία συνδέεται με την επιτόπια κατανάλωση και σε αυτήν πραγματοποιείται το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων, ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

6 + 3 =