αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΗ οικογενειακή γκαλερί, ο digital δρόμος και η ιδέα με τα γνωμικά: Ο Μιχάλης Κοίλιας μιλά στο It’s Possible

Η οικογενειακή γκαλερί, ο digital δρόμος και η ιδέα με τα γνωμικά: Ο Μιχάλης Κοίλιας μιλά στο It’s Possible

«Η αλλαγή βελτιώνει, η συχνή αλλαγή τελειοποιεί». Ίσως είναι η φράση με την οποία μπορεί να αποτυπωθεί η επιχειρηματική ιστορία του Μιχάλη Κοίλια. Μια φράση που την παραθέτει ο ίδιος μιλώντας στο It’s Possible. Και δείχνει το πως ακριβώς εκτυλίχθηκαν τα πράγματα στην δική του διαδρομή: Μια οικογενειακή γκαλερί που πήρε στα χέρια του, ο digital δρόμος που επέλεξε με το i-gallery.gr, αλλά και μια ιδέα που περιλαμβάνει πίνακες σε καμβά, που πάνω έχουν φράσεις και γνωμικά.

Πως πήρατε την απόφαση να αναλάβετε την οικογενειακή επιχείρηση;

Ήταν κάτι το οποίο από μικρή ηλικία ήμουνα μέσα και παρατηρούσα πως λειτουργεί οπότε είχα μια γνώση επάνω στο αντικείμενο από το στάδιο παραγωγής έως την παράδοση της παραγγελίας στον πελάτη. Έπειτα μεγαλώνοντας άρχισα να αγαπώ το επάγγελμα και να μαθαίνω όλο και περισσότερα γύρω από την τέχνη. Φυσικά το βασικό κίνητρο που με ώθησε να πάρω την απόφαση να αναλάβω την οικογενειακή επιχείρηση ήταν όταν ανακάλυψα την δυνατότητα αύξησης των πωλήσεων μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και το δίκτυο που μπορούσε να δημιουργηθεί με τους είδη υπάρχων πελάτες όπως και τα καταστήματα τα οποία συνεργαζόντουσαν μαζί μας.

Με βάση την εμπειρία σας, ποια είναι τα στοιχεία που πρέπει να έχει ένας νέος επιχειρηματίας για να αναλάβει μια οικογενειακή επιχείρηση και να την πάει στο next level;

Αρχικά πιστεύω ότι το πρώτο που θα πρέπει να διαθέτει είναι όραμα και αγάπη για το αντικείμενο, όταν κάτι σου αρέσει και δεν το βλέπεις μόνο σαν δουλειά περιμένοντας να τελειώσει το οχτάωρο και να φύγεις από το γραφείο, μόνο τότε έχεις την δυνατότητα η δουλειά σου να ξεχωρίσει. Σε κάθε τι νέο πάντα η αρχή είναι δύσκολη γι’ αυτο αρχίστε να ολοκληρώνετε τα tasks ένα ένα. Προσπαθώντας κανείς να κάνει πολλά πράγματα μαζί, μειώνει την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητά του. Κάντε λοιπόν ένα πράγμα τέλεια, παρά δέκα πρόχειρα άλλωστε το λέει και η παροιμία, πολλά καρπούζια δεν χωράνε στην ίδια μασχάλη.

Γνωρίστε αυτό που πάτε να κάνετε. Οι επιχειρήσεις χτίζονται και αναπτύσσονται  βάση δεξιοτήτων και ικανοτήτων. Μην φοβάστε να ρισκάρετε με κάποιο νέο προϊόν η με κάποια αλλαγή στην επιχείρηση σας, ελέγξτε την αγορά και το κοινό στο οποίο πηγαίνετε να προωθήσετε το προϊόν σας και κάντε το επόμενο βήμα, δοκιμάσετε κάτι νέο, ξεκινήσετε να αφήνετε και εσείς το δικό σας στίγμα στην επιχείρηση άλλωστε ένα ρητό το οποίο έχω πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου αναφέρει:

Η αλλαγή βελτιώνει η συχνή αλλαγή τελειοποιεί

Τι ακριβώς περιλαμβάνει η ιδιαίτερη γκαλερί που έχετε στα χέρια σας;

Η γκαλερί αυτήν την στιγμή την οποία έχουμε δημιουργήσει και έχω δώσει την μεγαλύτερη βαρύτητα είναι η ηλεκτρονική γκαλερί i-gallery.gr. Σαν φιλοσοφία είναι τελείως διαφορετική στην θεματολογία των έργων όπως και στις τιμές . Κοινό χαρακτηριστικό και βασικός πυλώνας και των δυο είναι η ποιότητα την οποία κρατήσαμε στα ίδια επίπεδα. Με λίγα λόγια κρατήσαμε την ποιότητα του πίνακα ζωγραφικής δηλαδή τον βαμβακερό καμβά στον οποίο ζωγραφίζετε ένας γνήσιος πίνακας από ένα ζωγράφο και επάνω σε αυτόν το καμβά πραγματοποιούμε την ψηφιακή εκτύπωση υψηλής ευκρίνειας. Σε αυτό μπορώ να πω ότι με βοήθησε σε όλη την διαδικασία της νέας αλλαγής και υλοποίησης του project οι σχέσης εμπιστοσύνης που είχε χτιστεί με συνεργάτες και ζωγράφους οι οποίοι συνεργάζονταν με τον πάτερα μου από το 1982 όταν δημιουργήθηκε το πρώτο φυσικό κατάστημα. Επίσης ένα πολύ βασικό χαρακτηριστικό το οποίο πήραμε από το φυσικό κατάστημα και το προσθέσαμε στην ηλεκτρονική γκαλερί είναι η μεγάλη πληθώρα με τις ξύλινες ιταλικές κορνίζες. Παρέχουμε την δυνατότητα στους πελάτες μας να προσθέσουν κορνίζα συμφώνα με τον πίνακά που επιλέξανε όχι απλά αγοράζοντας την κορνίζα σαν ένα απλό προϊόν αλλά στέλνοντας τους την κατάλληλη κορνίζα σύμφωνα με το έργο το οποίο επιλέξανε.

Επίσης πολλοί πελάτες πλέον μας στέλνουνε μια εικόνα από τον χώρο στον οποίο θέλουν να αλλάξουν πίνακα και ζητάνε την γνώμη μας για τον πίνακα τον οποίο θα τους προτείναμε σύμφωνα με την διακόσμηση που έχουν. Εκεί που θα ήθελα να καταλήξω είναι ότι αυτό το οποίο προσπαθούμε να κάνουμε είναι να υπάρχει επικοινωνία μεταξύ των πελατών και του κέντρου εξυπηρέτησης μας διότι έτσι χτίζουμε μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης.

Πως προέκυψε η ιδέα για τους πίνακες σε καμβά με τις φράσεις και τα γνωμικά;

Η ιδέα αυτή υπήρχε στην σκέψη μου πολύ πριν αναλάβω την γκαλερί και την δημιουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος. Μου άρεσε να διαβάζω γνωμικά σπουδαίων επιχειρηματιών όπως και ρήσεις αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων, ήταν κάτι το οποίο μου έδινε μια διαφορετική οπτική πλευρά για την ζωή. Έπειτα όταν εντατικά  στον επιχειρηματικό κόσμο παρατήρησα ότι ορισμένα γνωμικά από όλα αυτά που είχα δει με βοήθησαν στην λήψη καλύτερων αποφάσεων. Έτσι αυτήν την στιγμή έχουμε δημιουργήσει ένα project στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα στο οποίο ανεβάζουμε συλλογές με πίνακες σε καμβά με βασικό θέμα φράσεις ανθρώπων που έχουν αλλάξει την ιστορία και άφησαν το δικό τους στίγμα.

Πως σκέφτεστε τις φράσεις που αποτυπώνονται πάνω στους πίνακες; Και μια ακόμα ερώτηση: Μπορεί κάποιος πελάτης να… παραγγείλει και κάποια δική του φράση;

Τις φράσεις που αποτυπώνουμε επάνω στους πίνακες τις αντλούμε όπως ανέφερα και παραπάνω από ανθρώπους οι οποίοι έχουν ξεχωρίσει ανάμεσα μας και δίνουν την δική τους εκδοχή και συμβουλή για την ζωή που πέρασαν. Όσον αφορά για το δεύτερο ερώτημα σας φυσικά και κάποιος μπορεί να παραγγείλει τον δικό του πίνακα με κάποια φράση που τον αντιπροσωπεύει άλλωστε αυτός είναι και ο σκοπός μας, ο κόσμος να κρεμάει στον τοιχο του κάτι που τον αντιπροσωπεύει και του δίνει καθημερινά ώθηση και παρακίνηση στην ζωή του.

Τελικά, ακόμα και μια θεωρητικά παραδοσιακή επιχείρηση όπως μια γκαλερί, πρέπει να κάνει την «σύνδεση» με το digital κομμάτι στην εποχή μας; Διότι βλέπουμε και αρκετούς «παραδοσιακούς» επιχειρηματίες να μην κάνουν το ψηφιακό βήμα.

Θεωρώ μέσα από όλα αυτά που έχω δει τα τελευταία χρόνια ότι ο ψηφιακός κόσμος εξελίσσετε με πολύ μεγάλους ρυθμούς, οπότε μια ηλεκτρονική διεύθυνση για ένα φυσικό κατάστημα βοηθάει σε μεγάλο βαθμό μια επιχείρηση. Μπορεί να αποτελέσει και την σωσίβια λέμβο όπως με την δική μας εταιρία, λόγω της κρίσης και των περιστάσεων που άλλαξαν στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια το κατάστημα είχε πτώση πωλήσεων σε αυθεντικούς πίνακες ζωγραφικής εξαιτίας του υψηλού κόστους και αυτό είχε ως συνέπεια το target group μας να μειώνετε συνεχώς. Κλείνοντας θα ήθελα να αναφέρω ότι καλό θα είναι μια επιχείρηση που σκέφτετε να ενταχθεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο να έχει καθαρό πλάνο και στόχο για το τι ακριβώς θέλει να δημιουργήσει και να προβάλει διότι ο ανταγωνισμός στο διαδίκτυο μεγαλώνει μέρα με την μέρα με ιλιγγιώδεις ρυθμούς και υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο να μην τα καταφέρει να ξεχωρίσει.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

sixteen − six =