αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑFuzetea: «Πρεμιέρα» για το τσάι της Coca Cola στην Ελλάδα

Fuzetea: «Πρεμιέρα» για το τσάι της Coca Cola στην Ελλάδα

Με τη συμπλήρωση ενός έτους από την ανακοίνωση της διάλυσης της κοινοπραξίας της με τη Nestle, (σ.σ. αφορούσε στην από κοινού δραστηριοποίησή στην αγορά του παγωμένου τσαγιού), συμπίπτει το λανσάρισμα στην Ελλάδα από την Coca Cola, του Fuzetea. Διαζύγιο το οποίο, όπως είχε αποκαλύψει πέρυσι το Capital.gr, άνοιγε τον δρόμο για την αυτόνομη παρουσία της Coca Cola στην κατηγορία.

Τότε πηγή της Coca Cola είχε αναφέρει στο Capital.gr: “είναι η κατάλληλη στιγμή για εμάς να συστήσουμε στην Ελλάδα τις δικές μας μάρκες προϊόντων παγωμένου τσαγιού”. Στο πλαίσιο αυτό, όπως είχε σημειώσει η ίδια πηγή, από την 1η Ιανουαρίου του 2018, το σύστημα της Coca-Cola (αποτελείται από την Coca-Cola Hellas, θυγατρική της The Coca-Cola Company με ευθύνη για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, και την Coca-Cola Τρία Έψιλον, που ανήκει στον Όμιλο Coca-Cola HBC): “θα σταματήσει να παράγει και να διανέμει το Nestea στην Ελλάδα, το οποίο θα αντικατασταθεί με νέα προϊόντα από το επεκτεινόμενο χαρτοφυλάκιο προϊόντων παγωμένου τσαγιού που διαθέτει”.

Όπερ και εγένετο. Χθες η Λίλιαν Νεκταρίου γενική διευθύντρια της Coca-Cola Hellas με ευθύνη για Ελλάδα Κύπρο και Μάλτα κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την παρουσίαση του νέου προϊόντος, ανέφερε πως η νέα μάρκα παγωμένου τσαγιού Fuzetea αποτελεί μία από τις πιο επιτυχημένες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της εταιρείας με αξία που ξεπερνά το 1 δισ. δολ. στις 52 χώρες εκτός Ευρώπης που ήδη κυκλοφορεί.

Παράλληλα σημείωσε ό,τι “το λανσάρισμα του Fuzetea στην Ελλάδα αποτελεί ένα ακόμα σταθμό στην καινούρια μας στρατηγική να προσφέρουμε στους καταναλωτές εκτός από τα αγαπημένα μας αναψυκτικά πολλές άλλες νέες κατηγορίες προϊόντων και μάρκες που απευθύνονται στις σημερινές ανάγκες των καταναλωτών “.

Σήμερα το συγκεκριμένο προϊόν, εισάγεται από την Ουγγαρία, ενώ ο σχεδιασμός είναι εντός του πρώτου εξαμήνου του έτους να ξεκινήσει η παραγωγή του στο εργοστάσιο της Coca Cola 3E στο Σχηματάρι.

Σε ό,τι αφορά την αγορά του παγωμένου τσαγιού, οι πωλήσεις της κατηγορίας εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ κατέγραψαν πέρυσι πτώση πάνω από 11% υποχωρώντας στα 15 εκατ. ευρώ και απώλειες άνω του 16% σε όγκο πωλήσεων. Market leader είναι η Pepsico και ακολουθούν η Coca Cola, η ΔΕΛΤΑ, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ο Όλυμπος, το Tuvunu και η ΕΨΑ.

Πηγή: Capital.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 + 9 =