αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑForbes: Ο Harry και η Meghan παρέδωσαν ένα μάθημα για το πως… να λανσάρεις μια startup

Forbes: Ο Harry και η Meghan παρέδωσαν ένα μάθημα για το πως… να λανσάρεις μια startup

Πιθανόν έχεις δει την πρόσφατη συνέντευξη του Harry και της Meghan στην Oprah Winfrey. ‘Η έστω κάποια αποσπάσματα αυτής. Μια συνέντευξη που μεταδόθηκε σε όλο τον κόσμο και κατέγραψε υψηλή τηλεθέαση.

Αλλά τι σχέση μπορεί να έχει αυτή η «πριγκιπική συνέντευξη» με… τις startups; Κι όμως το αμερικανικό Forbes κάνει μια τέτοια ανάλυση, εξηγώντας ότι ο Harry και η Meghan παρέδωσαν ένα μάθημα για το πως… να λανσάρεις μια startup.

Το ζευγάρι βγήκε μπροστά με τον πλέον τολμηρό τρόπο. Μίλησε για την -κακή- ζωή στο Παλάτι, και το νέο αυτόνομο ξεκίνημα. Παράλληλα, Harry και Meghan έχουν λανσάρει την Archewell. Έναν οργανισμό με έδρα στο Μπέβερλι Χιλς, ο οποίος εστιάζει στις μη κερδοσκοπικές πρωτοβουλίες, την βελτίωση του τρόπου ζωής των ανθρώπων, τις φιλανθρωπίες, και την προώθηση όλων αυτών με την βοήθεια των νέων μέσων.

«Το ζεύγος ξεκίνησε ένα νέο παγκόσμιο lifestyle brand, σε ένα timing και με ένα backstory που θα έκανε περήφανο ακόμα και τον Steve Jobs», σημειώνει το Forbes.

Όπως εξηγεί το Forbes στο άρθρο του, Harry και Meghan παρέδωσαν ένα master class στους επίδοξους επιχειρηματίες, για το πως μπορεί κάποιος να κάνει την «μεγάλη έξοδο» από μία εταιρία με αξιοπρέπεια, και να ξεκινήσει μια δική του επιχείρηση παραμένοντας ένας ενεργός παίχτης. «Η Meghan Markle δεν άφησε καμία αμφιβολία ότι θα είναι σημαντική παίκτρια στην παγκόσμια φιλανθρωπική σκηνή», λέει χαρακτηριστικά το Forbes.

Κατά την διάρκεια της συνέντευξης, δόθηκαν στην δημοσιότητα μια σειρά από περιστατικά και ιστορίες, που έδειχναν με ξεκάθαρο τρόπο το πόσο πιεστικό είναι να ζει κάποιος μέσα στο Παλάτι. Μάλιστα έγινε λόγος ακόμα και για ρατσιστικές συμπεριφορές από τη μεριά του Παλατιού, προς το παιδί που έφεραν στον κόσμο ο Harry και η Meghan.

Οι δύο πρωταγωνιστές παραδέχτηκαν ότι η «εταιρία» που αφήνουν πίσω τους είναι πολύ ισχυρή, ωστόσο είπαν ανοιχτά ότι τα πλαίσια που θέτει αυτή δεν ταιριάζουν στους ίδιους και στις Αξίες τους. Κατάφεραν να γίνουν συμπαθείς σε ένα μεγάλο κομμάτι του κοινού. Τώρα, ανεξάρτητα από το τι θα συμβαίνει, η δική τους εκδοχή της ιστορίας είναι εκεί έξω.

«Το timing είναι ένας από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες όταν λανσάρεις μια νέα επιχείρηση. Ο Harry και η Meghan είναι μάστερ σε αυτό», λέει το Forbes. Χρησιμοποίησαν την περίοδο του lockdown για να μετεγκατασταθούν, για να κάνουν παρατεταμένες διαπραγματεύσεις με τον πρώην «εργοδότη» τους, και το σημαντικότερο: Ανέπτυξαν το προφίλ και την ιστορία της Archewell. «Τώρα, καθώς ο κόσμος αρχίζει να βγαίνει από το lockdown, το νέο brand τους είναι έτοιμο να γίνει βασικός παίκτης σε μια εποχή που ίσως αναζητά νέους life style leaders», τονίζει το αμερικανικό Μέσο.

Μάλιστα το Forbes σχολιάζει ότι το ζεύγος τελικώς θα κερδίσει περισσότερα από όσα αφήνει πίσω. Και κάτι ακόμα: Οι δυο τους θα έχουν την δυνατότητα να κάνουν πιο ελεύθερες επιλογές.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × two =