αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑForbes: Ο (πραγματικός) λόγος για τον οποίοι πολλοί διάσημοι επιχειρηματίες φορούν τα ίδια ρούχα

Forbes: Ο (πραγματικός) λόγος για τον οποίοι πολλοί διάσημοι επιχειρηματίες φορούν τα ίδια ρούχα

Είναι μια συζήτηση που έχει γίνει πολλές φορές. Γιατί πολλοί διάσημοι επιχειρηματίες φορούν τα ίδια ρούχα κάθε ημέρα; Το κάνει φυσικά ο Mark Zuckerberg, με τα γνωστά γκρι μπλουζάκια του. Το έκανε όσο ζούσε και ο Steve Jobs, με τα μαύρα ζιβάγκο και τα τζιν. Το ίδιο στιλ, ακόμα και σε επίσημες παρουσιάσεις προϊόντων.

Μια διαδεδομένη θεωρία λέει ότι πολλοί επιχειρηματίες προχωρούν σε αυτή την τακτική γιατί θέλουν να λαμβάνουν λιγότερες αποφάσεις μέσα στην (φορτωμένη) ημέρα τους. Έτσι λοιπόν, θέλουν να εστιάζουν την προσοχή τους στα σημαντικά πράγματα και όχι στο τι θα φορέσουν κάθε πρωί. Κάτι που έχει παραδεχτεί σε συνέντευξη του ο Mark Zuckerberg, ο οποίος έχει δηλώσει ότι θέλει να εστιάζει μόνο σε αποφάσεις που θα κάνουν καλύτερη την κοινότητα του FB. Και δεν τον νοιάζει τι θα φορέσει.

Έρχεται τώρα το Forbes να ανατρέψει όλη αυτή τη θεωρία. Όπως διαβάζουμε σε άρθρο του, το να πάρεις μια τέτοια απόφαση για τα ρούχα, δεν σε κουράζει. Δεν κάνει την διαφορά στην καθημερινότητα σου. Και τότε γιατί αυτοί οι κορυφαίοι επιχειρηματίες επιλέγουν να φορούν ίδια ρούχα συνεχώς;

Όπως εξηγεί το Forbes, πιθανότατα με αυτό τον τρόπο καταφέρνουν να αισθάνονται σίγουροι για ένα πεδίο στην ζωή τους (το ντύσιμο τους), όταν όλα τα άλλα γύρω μπορεί να μοιάζουν αβέβαια. Έρευνες έχουν δείξει ότι η επιτυχία μιας καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας σε ένα μεταβαλλόμενο οικοσύστημα, δεν εξαρτάται από την αποφυγή της αβεβαιότητας (επειδή αυτό είναι αδύνατο), αλλά από την καλή διαχείριση της.

Και πως μπορείς να διαχειριστείς την αβεβαιότητα; Με το να κάνεις «σίγουρο» και «προβλέψιμο» το οτιδήποτε μπορείς γύρω σου. Μια καλή αρχή είναι τα ρούχα. Άλλωστε, σε ένα επιχειρηματικό «ταξίδι», δεν μπορείς να θεωρείς πολλά πράγματα «σίγουρα». Άρα μπορείς να ξεκινήσεις με κάποιες απλές βάσεις. Που μπορεί να είναι και τα ρούχα.

Αυτή είναι πάντως μια θεωρία που ίσως ακούμε για πρώτη φορά, σε σχέση με τα διάσημα ζιβάγκο του Steve Jobs ή τα γκρι μπλουζάκια του Mark Zuckerberg. Να έχει, άραγε, μια δόση αλήθειας ή όχι;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

12 + 20 =