αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑEntrepreneur.com: 7 στρατηγικές για να ξεκινήσεις και να αναπτύξεις ένα business project εκατομμυρίων από το δωμάτιο σου

Entrepreneur.com: 7 στρατηγικές για να ξεκινήσεις και να αναπτύξεις ένα business project εκατομμυρίων από το δωμάτιο σου

Στο διαρκώς εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο του σήμερα, υπάρχουν δεκάδες —αν όχι εκατοντάδες— ψηφιακά εργαλεία και πλατφόρμες στη διάθεσή σας για να ξεκινήσετε και να αναπτύξετε ένα business project από το δωμάτιο του σπιτιού σας. Αυτό είναι λίγο-πολύ γνωστό.

Αλλά τι χρειάζεται να κάνεις για να φτάσεις να αναπτύξεις μία τέτοια «σπιτική» επιχείρηση σε υψηλότερο επίπεδο; Το αμερικανικό Entrepreneur.com υποστηρίζει σε άρθρο του ότι δεν χρειάζονται «χρυσά» εργαλεία και δαπανηρές μέθοδοι. Και παραθέτει 7 στρατηγικές για να ξεκινήσεις και να αναπτύξεις ένα business project εκατομμυρίων από το δωμάτιο σου.

1# Ξεκίνα με μία υπηρεσία. Ο καλύτερος τρόπος για να φτάσετε σε επταψήφια έσοδα από τη νέα σας οικιακή επιχείρηση είναι να προσφέρετε μια υπηρεσία και όχι ένα προϊόν. Τα προϊόντα απαιτούν περισσότερα προκαταβολικά έξοδα λόγω του κόστους κατασκευής, διανομής και αποθέματος για αποστολές. Ενώ οι υπηρεσίες απαιτούν ανθρώπινο κεφάλαιο, η εργασία μπορεί συνήθως να γίνει με ένα laptop και σύνδεση Wi-Fi από οπουδήποτε στον κόσμο. Για να διαλέξετε την υπηρεσία που θέλετε να πουλήσει η επιχείρησή σας, ξεκινήστε ερευνώντας ποιες υπηρεσίες έχουν σταθερά υψηλή ζήτηση και έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν υψηλότερα μακροπρόθεσμα κέρδη.

2# Αυτοματοποίησε το μάρκετινγκ. Αφού αποφασίσετε ποια υπηρεσία θέλετε να πουλήσετε, το επόμενο βήμα είναι να αρχίσετε να αυτοματοποιείτε το μάρκετινγκ και τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την αυτοματοποίηση οποιασδήποτε πτυχής του μάρκετινγκ της επιχείρησής σας, όπως πληρωμένες διαφημίσεις, email, cold calls και άλλα. Ξεκινήστε κλιμακώνοντας το μάρκετινγκ και την προβολή μέσω email, του LinkedIn και του Instagram, προκειμένου να συνδεθείτε με πιθανούς πελάτες. Στη συνέχεια, ομαδοποιήστε όλα τα εισερχόμενα μηνύματα που λαμβάνετε σε ένα καθορισμένο φάκελο εισερχομένων email που σας επιτρέπει να απαντάτε σε αυτά τα μηνύματα. Σύντομα θα δείτε εκατοντάδες μηνύματα να έρχονται κάθε μέρα με βάση την υπηρεσία που προσφέρετε.

3# Να είστε σε θέση να πουλήσετε την υπηρεσία σας. Προκειμένου να πουλήσετε την υπηρεσία που παρέχει η επιχείρησή σας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι θα γίνετε master στην ίδια την υπηρεσία. Αυτό θα απαιτήσει από εσάς να κατανοήσετε κάθε πτυχή του τι συνεπάγεται η υπηρεσία και να τιμολογήσετε την υπηρεσία σας ανταγωνιστικά- ανάλογα και με τους πελάτες που στοχεύετε.

4# Outsource. Κάποια στιγμή πρέπει να ξεκινήσετε την αναζήτηση επαγγελματιών για να εκτελέσουν την πρακτική εργασία για την επιχείρησή σας. Δεν μπορείς να τα κάνεις όλα μόνος. Και το να δώσεις ένα κομμάτι της δουλειάς «έξω» είναι μία λύση. Επιλέξτε εξειδικευμένους freelancers.

5# Περισσότερη ανάπτυξη με το freelance μοντέλο. Αφού δοκιμάσετε ολόκληρη τη διαδικασία με μια χούφτα freelancers, το επόμενο βήμα είναι να κλιμακώσετε αυτήν τη διαδικασία ώστε να ταιριάζει με την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη σύναψη συμβάσεων με κάποιον για να διαχειριστεί την επικοινωνία με cold emails για εσάς ή την πρόσληψη κάποιου για να αναλάβει τελικά ολόκληρη τη διαδικασία πωλήσεων για την επιχείρησή σας. Εάν δεν είστε σίγουροι από πού ή πώς να ξεκινήσετε να αναπτύσετε την ομάδα των freelancers σας, μπορείτε εύκολα να βρείτε πολλούς κατάλληλους ειδικούς σε freelancer websites.

6# Δημιουργήστε δομή στην επιχείρησή σας. Εδώ η επιχείρησή σας θα πρέπει να απασχολεί μια μεγαλύτερη ομάδα. Καθώς όμως η επιχείρησή σας αναπτύσσεται τόσο μέσω του ανθρώπινου κεφαλαίου όσο και μέσω της βάσης δεδομένων πελατών της, το ίδιο ισχύει και για την ευθύνη σας να διασφαλίζετε ότι οι συνεργάτες σας ακολουθούν την αποδεδειγμένη διαδικασία της επιχείρησής σας. Αυτό θα απαιτήσει από εσάς να δημιουργήσετε ένα θεμέλιο δομής εντός της επιχείρησής σας για να ακολουθήσουν οι συνεργάτες σας.Τελικά, θα εξοικειωθείτε τόσο με τις διαδικασίες της επιχείρησής σας που θα γίνετε ο expert των δικών σας ανθρώπων, επιτρέποντάς σας να προσδιορίσετε ποιος από την ομάδα σας ακολουθεί τη διαδικασία, ακολουθώντας ορισμένα σημεία ελέγχου στη διαδικασία. Από εκεί, μπορείτε να πάρετε το καλύτερο υλικό που έχει δημιουργήσει η ομάδα σας και να το χρησιμοποιήσετε ως μελέτες για να αναπτύξετε περαιτέρω και να βελτιώσετε την προσφορά σας. Σε αυτό το σημείο, μπορεί να έχετε π.χ.  10 freelancers που —όπως εσείς— είναι ειδικοί στη διαδικασία. Χρησιμοποιήστε τις ικανότητες και τις γνώσεις τους για να βοηθήσετε να εκπαιδεύσετε άλλους που μπορεί να έχουν χαμηλή απόδοση και να τους φέρετε στο επίπεδό σας, πριν προχωρήσετε στο τελευταίο βήμα.

7# Προσέλαβε full-time υπαλλήλους. Αυτό είναι το τελευταίο βήμα για την κλιμάκωση της επιχείρησής σας σε μια επιχείρηση που δημιουργεί επταψήφια ετήσια έσοδα. Όταν οι freelancers σας είναι εξίσου καλοί με εσάς στις εσωτερικές διαδικασίες της εταιρείας σας και η επιχείρησή σας έχει αποδεδειγμένα μία ανάπτυξη στο πεδίο της, βασιστείτε στην εμπειρία τους για να εκπαιδεύσουν τους νέους full-time υπαλλήλους που θα προσλάβετε.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × 2 =