αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑDolce Attica Riviera: Το νέο project που θέλει να «παίξει μπάλα» στην Αθηναϊκή Ριβιέρα και εστιάζει στον συνεδριακό τουρισμό

Dolce Attica Riviera: Το νέο project που θέλει να «παίξει μπάλα» στην Αθηναϊκή Ριβιέρα και εστιάζει στον συνεδριακό τουρισμό

Υψηλούς στόχους για το ξενοδοχείο Dolce Attica Riviera, όπου στεγάζονταν το πρώην Mare Nostrum Hotel Club Thalasso στην Βραυρώνα Αττικής θέτει η Zeus International. Όπως ανέφερε ο επικεφαλής της διαχειρίστριας εταιρείας, Χάρης Σιγανός στη διάρκεια συνέντευξης τύπου, στόχος είναι η μέση πληρότητά του Dolce Attica Riviera να υπερβεί το 65% σε ετήσια βάση, μέσα από την αλλαγή του τρόπου προσέγγισης των πελατών και στην μετάβαση από το μοντέλο του “all inclusive” που χρησιμοποιούσε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης στην παροχή πιο εξατομικευμένων υπηρεσιών.

Τα πρώτα μηνύματα είναι αρκετά ενθαρρυντικά, και τους δυο πρώτους μήνες λειτουργίας (άνοιξε τις πύλες του την 1η Μαρτίου) η κίνηση είναι “ανέλπιστα καλή”. Συγκεκριμένα, η πληρότητα τον Μάρτιο και τον Απρίλιο άγγιξε το 70% ενώ ιδιαίτερα θετική είναι η εικόνα των κρατήσεων για τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο. Το νέο εγχείρημα της Zeus θα λειτουργεί δώδεκα μήνες και θα εστιάζει στο συνεδριακό τουρισμό.

Όπως είπε ο κ. Σιγανός, έχει όλες τις προϋποθέσεις να διαγράψει μια πολύ θετική πορεία και να προσελκύσει πελάτες όλο τον χρόνο. Πέρα από τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες και τους μοντέρνους χώρους (ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση της ανακαίνισης που κόστισε 5 εκατ. ευρώ), βρίσκεται πολύ κοντά στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών (μόλις 10 λεπτά) και στα μεγάλα συνεδριακά κέντρα της Ανατολικής Αττικής ενώ δεν απέχει πολύ από το κέντρο της Αθήνας (32 χιλιόμετρα).

Στα δυνατά του σημεία είναι επίσης οι καθαρές θάλασσες, στις οποίες οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν τα μπάνιο τους και η εγγύτητά του στον αρχαιολογικό χώρο του ναού της Αρτέμιδας (μόλις 2 χιλ.). “Φιλοδοξούμε να αναπτύξουμε την Αττική Ριβιέρα, η οποία πλεονεκτεί σε σχέση με την Αθηναϊκή. Είναι το ίδιο κοντά με το κέντρο της πρωτεύουσας και έχει καθαρότερες θάλασσες”, σημείωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Zeus International.

Ο κ. Σιγανός δεν έκρυψε το ενδιαφέρον της εταιρείας του για νέα project στην ευρύτερη περιοχή της πρωτεύουσας, η οποία όπως είπε θα συνεχίσει να αναπτύσσεται τουριστικά παρότι δεν υπάρχει στρατηγικός σχεδιασμός. Δεν έκρυψε πάντως τον προβληματισμό του για την ένταση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις, σημειώνοντας πως “ένα θερμό επεισόδιο θα έκανε μεγάλη ζημιά στον ελληνικό τουρισμό”.

Το Dolce Attica Riviera είναι το 1ο franchise με το brand Dolce παγκοσμίως και μπορεί να φιλοξενήσει 900-1.000 άτομα. Έχει 217 δωμάτια, 6 σουίτες (3 junior suites & 3 executive suites), 123 bungalows και απασχολεί 200 άτομα προσωπικό. Διαθέτει 7 αίθουσες συνεδρίων/εκδηλώσεων, συνολικής χωρητικότητας 1.700 ατόμων. Τα ξενοδοχεία Dolce αποτελούν μέλος της Wyndham Hotel Group, και αριθμούν 20 σημεία σε Αμερική και Ευρώπη.

H Zeus International, έχει υπογράψει στρατηγική συνεργασία με την μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων στον κόσμο, την Wyndham για την ανάπτυξη 20 ξενοδοχείων (ανακαινίσεις ή νέες κατασκευές) την επόμενη 10ετία σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία. Η Zeus, πέρα από το Dolce Attica Riviera λειτουργεί ήδη το Wyndham Grand στην πλατεία Καραϊσκάκη, το Wyndham Loutraki Poseidon Resort και το Ramada Loutraki Poseidon Resort στο Λουτράκι και το Κ29, ένα ξενοδοχείο-concept δωματίων φιλοξενίας που εστιάζει σε πελάτες νεότερης ηλικίας επί της Αγίου Κωνσταντίνου στην πλατεία Ομόνοιας.

Πηγή: Mononews.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × three =