αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ πιο συχνή δικαιολογία που καταστρέφει μια ιδέα σου, είναι το «υπάρχει ήδη». Μια διάσημη coach εξηγεί πως θα το ξεπεράσεις

Η πιο συχνή δικαιολογία που καταστρέφει μια ιδέα σου, είναι το «υπάρχει ήδη». Μια διάσημη coach εξηγεί πως θα το ξεπεράσεις

Το ακούμε συχνά και στην Ελλάδα. Είναι μια από τις πιο συχνές δικαιολογίες που μπορούν να σε κρατήσουν μακριά από την επιτυχία. Εσύ έχεις μια ιδέα, σκέφτεσαι να την κάνεις πράξη, αλλά κάπου εκεί σκέφτεσαι το εξής: «Υπάρχει ήδη». Μπορεί επίσης να στο πουν άλλοι, πριν προλάβεις να το σκεφτείς.

Εδώ όμως πρέπει να ξεκαθαρίσεις κάτι στο μυαλό σου: Το ότι μια ιδέα, μια επιχείρηση, μια πλατφόρμα ή οποιοδήποτε project υπάρχει ήδη στην αγορά, δεν σημαίνει ότι πρέπει να λειτουργήσει αποτρεπτικά για εσένα. Μην ξεχνάμε πως όταν βγήκε το Facebook, υπήρχε ήδη το MySpace. Σήμερα, κανείς δεν θυμάται το MySpace.

Η Rachel Hollis είναι διάσημη συγγραφέας, blogger και coach. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο Facebook έχει πάνω από 1,5 εκατ. likes, στην επίσημη Page της. Στο παρακάτω βίντεο εξηγεί το γιατί το «υπάρχει ήδη» δεν πρέπει να αποτελέσει ένα εμπόδιο για εσένα. Η ίδια φέρνει το προσωπικό της παράδειγμα. Όπως λέει δεν κάνει κάτι original. Κάνει κάτι που έχουν κάνει πολλοί άλλοι άνθρωποι στο παρελθόν. «Αλλά υπάρχουν πράγματα που μόνο εσύ μπορείς να πεις. Υπάρχουν δημιουργήματα που μόνο εσύ μπορείς να φτιάξεις», τονίζει.

Μπορεί κάτι παρόμοιο να έχει γίνει στο παρελθόν. Αλλά δεν πρέπει να στοχεύεις αποκλειστικά στο να είσαι «ο πρώτος» που θα κάνει κάτι. Αν όλοι σκέφτονταν με αυτόν τον τρόπο, θα είχαμε χάσει πολλές σπουδαίες ιδέες που έγιναν τελικά πραγματικότητα. Στην επιχειρηματικότητα, στις τέχνες, στην φωτογραφία. Πράγματα που άφησαν το δικό τους στίγμα, παρόλο που δεν ήταν original, αλλά βάδισαν σε ήδη υπάρχουσες «ράγες».

The Number One Excuse That's Holding You Back

“The most common excuse that people should let go of in order to be successful is, ‘it’s already been done.’ Yeah, it has already been done. But not by you.” — Rachel Hollis

Gepostet von SUCCESS Magazine am Freitag, 8. März 2019

Σε παλαιότερο άρθρο μας, είχαμε αναφέρει ότι το «υπάρχει ήδη», είχε ακουστεί και για το It’s Possible, πριν αυτό βγει στον ιντερνετικό αέρα. «Μα καλά, γιατί να φτιάξεις ένα ακόμα ενημερωτικό site που να ασχολείται με τις startups, την επιχειρηματικότητα και τις νέες τεχνολογίες; Τέτοια υπάρχουν ήδη εδώ και χρόνια», ήταν μια από τις φράσεις που ακούγονταν.

Αυτή ήταν μια λάθος συμβουλή. Τελικά, το It’s Possible βγήκε στον ιντερνετικό αέρα, διαφοροποιήθηκε σε αρκετά σημεία από τον ανταγωνισμό και -βάσει επισκεψιμότητας- κατάφερε αρκετά γρήγορα να γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή ενημερωτικά sites, που ασχολούνται με την καινοτόμο επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα. Μάλιστα, τον Φεβρουάριο 2019, συγκέντρωσε συνολικά 152.416 μοναδικούς αναγνώστες και 313.425 προβολές σελίδας, σύμφωνα με τα στοιχεία των Google Analytics. Κάνοντας νέο ρεκόρ.

Το «υπάρχει ήδη», δεν είχε ιδιαίτερη σημασία στην πράξη.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

ten + twelve =