αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΔέκα ψυχολογικά τρικ που μπορούν να σε σώσουν σε διάφορες καταστάσεις

Δέκα ψυχολογικά τρικ που μπορούν να σε σώσουν σε διάφορες καταστάσεις

Ανεξάρτητα από το σκηνικό που έχεις μπροστά σου, υπάρχουν μερικά ψυχολογικά τρικ που μπορούν να σε βοηθήσουν να είσαι πάντα ένα βήμα μπροστά. Για να διαχειριστείς πρόσωπα και καταστάσεις.

Η ψυχολογία είναι από τους πιο δύσκολους και πολύπλοκους τομείς της επιστήμης. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια ψυχολογικά τρικ που είναι αρκετά εύκολα και μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε κάθε μέρα για να διευκολύνετε λίγο περισσότερο τη ζωή σας.

Εδώ είναι λοιπόν 10 τέτοια τρικ που μπορούν να σε σώσουν σε διάφορες καταστάσεις. Θα σου φανούν χρήσιμα στην επαγγελματική ή στην προσωπική σου ζωή.

1# Αντί να ρωτήσεις τον συνομιλητή σου “Έχεις απορίες;”, καλό θα ήταν να ρωτήσεις “Τι απορίες έχεις;” και αυτόματα θα τον κάνεις να νιώσει πιο άνετα— αυξάνοντας τις πιθανότητες όντως να σε ρωτήσει, και αυξάνοντας την κατανόηση μεταξύ σας.

2# Αν είσαι στο γραφείο και κάποιος συνάδελφος έρθει για κουβέντα, αλλά δεν λέει να φύγει με τίποτα, το να έχεις ένα άδειο μπουκάλι νερό που χρειάζεται γέμισμα, είναι ο πιο ευγενικός τρόπος να του δείξεις ότι, εχμμ, έχεις και δουλειές. Αλλάζεις αμέσως την δυναμική της συζήτησης και μπορείς να ελέγξεις την κατάσταση πιο εύκολα.

3# Αν θες στ’ αλήθεια κάτι, τότε πριν το ζητήσεις, ζήτα κάτι που σίγουρα δεν μπορεί να σου προσφερθεί. Έπειτα, αυτό που στην πραγματικότητα θες, θα μοιάζει πιο ασήμαντο.

4# Αντί να απολογείσαι για τα πάντα, δημιουργώντας αρνητικό κλίμα, πες ευχαριστώ. Για παράδειγμα, αντί για “Συγγνώμη που άργησα”, πες “Ευχαριστώ που με περίμενες”. Έτσι τονίζεις μια θετική αξία του συνομιλητή σου, αντί για το γεγονός ότι άργησες.

5# Θες να κάνεις κακή κριτική σε κάποιον; Ξεκίνα λέγοντας κάτι θετικό, κάνε την κριτική σου (με ευγένεια, προφανώς), και κλείσε με ακόμα μία θετική πληροφορία. Και ξαφνικά η κατάσταση είναι λιγότερο άβολη από πριν. Δεν είναι μαγεία, είναι bug του ανθρώπινου εγκεφάλου.

6# Αν έχεις να κάνεις με απαιτητικούς (βλ. ενοχλητικούς) πελάτες, τότε κάνε ένα μικρό αλλά φανερό λαθάκι στην πρώτη σου απόπειρα. Θα το εντοπίσουν, θα σου ζητήσουν να το αλλάξεις, θα ικανοποιηθεί ενδόμυχα η ανάγκη τους να… κάνουν ο αφεντικό, και εσύ θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. (Προσοχή, δεν λειτουργεί σε παθολογικά ενοχλητικούς πελάτες, αυτοί εξακολουθούν να θέλουν πολλή υπομονή.)

7# Αντί να πεις “Το ξέρω” όταν ακούς κάτι που… ξέρεις, πες “Έχεις δίκιο”. Άμεση τονωτική ένεση αυτοπεποίθησης στον συνομιλητή σου, περισσότερα χαμόγελα για όλους.

8# Εάν προβλέπετε ότι ο προϊστάμενός σας πρόκειται σας κάνει αρνητικά σχόλια σε μια συνάντηση, καθίστε κοντά του. Με βάση την ψυχολογία, έχει αποδειχτεί ότι είναι δύσκολο να μιλήσεις άσχημα για κάποιον ή να είσαι επιθετικός, όταν αυτός κάθεται πολύ κοντά σου.

9# Αν θέλετε να κάνετε εντύπωση σε κάποιον και μάλιστα θετική, δοκιμάστε να επαναλάβετε το όνομά του σε όλη τη διάρκεια της συζήτησης. Αυτό συμβαίνει επειδή όταν ακούμε το όνομά μας αισθανόμαστε ότι κάποιος μας απευθύνεται προσωπικά και σχετιζόμαστε πιο άμεσα και έντονα μεταξύ του.

10# Η «τέχνη της σιωπής». Εάν κάποιος σου δώσει μια μη ικανοποιητική απάντηση, μείνε σιωπηλός κοιτώντας τον στα μάτια. Οι περισσότεροι άνθρωποι θα νιώσουν πίεση με αυτό και θα συνεχίσουν να μιλάνε αποκαλύπτοντας συνήθως περισσότερα. Ο συνομιλητής μας θέλοντας να αποφύγει την αμηχανία της σιωπής γίνεται πολύ πιο ομιλητικός, κάτι που έχει ως πιθανό αποτέλεσμα να μας αποκαλύψει τα πράγματα που θέλουμε.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πέντε λάθη που κάνουν οι millennials και τους εμποδίζουν να γίνουν πλούσιοι»: Εξηγεί ένας αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × 5 =