Απευθύνεται :
-Το πρόγραμμά έχει σχεδιαστεί με κριτήριο τις ανάγκες στην αγορά εργασίας των Δημοσίων Σχέσεων, του Marketing, των γραφείων τύπου, των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών και των τμημάτων Crisis Μanagement,
-Σε Φοιτητές που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να διευρύνουν τους ορίζοντες τους,
Το Σεμινάριο βασίζεται :
– Στο να προετοιμάσει και να δώσει στους επαγγελματίες απαντήσεις σε όλες τις απορίες σχετικά με το τι είναι οι κρίσεις και πρακτικά πως διαχειρίζονται,
– Να δώσει προτάσεις και ιδέες για τα κοινά με τα οποία πρέπει να επικοινωνεί ο επαγγελματίας και ποιες δράσεις αναλαμβάνει απέναντι σε αυτά,
– Να αποκτήσουν δεξιότητες, ώστε να σχεδιάζουν και να υλοποιούν Προγράμματα διαχείρισης Κρίσεων και πως να αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Απαραίτητη η προεγγραφή εδώ.