15/02/25

CNBC: 3 μάρκετινγκ δεξιότητες που γίνονται περιζήτητες- Σε πληρώνουν έως 250 δολάρια την ώρα

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι μπαίνουν στο μονοπάτι του freelancing. Ένα μονοπάτι απαιτητικό, το οποίο όμως μπορεί να σου δώσει την ελευθερία να δουλεύεις όπως θες. Και να βγάζεις περισσότερα χρήματα από όσα ενδεχομένως θα έπαιρνες ως υπάλληλος. Το διάσημο marketplace για freelancers, Upwork, έχει φτιάξει διάφορες λίστες με περιζήτητες ειδικότητες και skills, όπως προκύπτουν από την ζήτηση που υπάρχει στην πλατφόρμα.

Το CNBC εστιάζει σε 3 μάρκετινγκ δεξιότητες που γίνονται περιζήτητες. Σε πληρώνουν έως 250 δολάρια την ώρα.

Display advertising

Οι ελεύθεροι επαγγελματίες που προσλαμβάνονται για αυτήν την ικανότητα σχεδιάζουν διαφημίσεις προβολής που εμφανίζονται ως banner σε ιστότοπους όπως το YouTube.

Η δεξιότητα είναι πιθανό να γίνει πιο περιζήτητη «λόγω της συνεχούς χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της συμπεριφοράς των καταναλωτών και της παρουσίας μας σε ιστότοπους και εφαρμογές για κινητά», λέει η Kelly Monahan, διευθύνουσα σύμβουλος του Upwork Research Institute. Οι εταιρείες προσπαθούν να τραβήξουν την προσοχή των ανθρώπων σε αυτούς τους ιστότοπους.

Αυτοί οι ειδικοί χρεώνουν έως και 210 $ ανά ώρα στο Upwork.

Διαχείριση καμπάνιας

Οι καμπάνιες μάρκετινγκ περιλαμβάνουν display ads αλλά και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προβολή σε παραδοσιακά μέσα κ.λπ.

«Instagram, YouTube, TikTok — σε οτιδήποτε κι αν είναι οι άνθρωποι, χρειάζεστε κάποιον που να διαχειρίζεται πραγματικά την παρουσία σας και πού να τρέχει την καμπάνια σας και όλες αυτές οι διαφημίσεις», αν θέλετε να διαδώσετε τη φήμη για το προϊόν σας, λέει ο Monahan. Εκεί έρχεται ένας campaign manager.

Πολλοί πελάτες αναζητούν εμπειρία στον τομέα ή πτυχίο στο μάρκετινγκ.

Οι campaign manager στο Upwork χρεώνουν έως και 250 $ ανά ώρα.

Email marketing

Το μάρκετινγκ μέσω email δεν είναι μια νέα δεξιότητα, λέει η Monahan, αλλά με τον πολλαπλασιασμό των newsletters και την τακτική χρήση του email ως μέσου επικοινωνίας, συνεχίζει να είναι περιζήτητο.

Αυτοί οι freelancers σχεδιάζουν email campaigns για τους πελάτες τους, λέει, καθώς επίσης παρακολουθούν τα δεδομένα των πελατών και βρίσκουν πιθανούς νέους πελάτες. Μπορείτε να μάθετε τη δεξιότητα παρακολουθώντας μαθήματα σε ιστότοπους όπως το Coursera, το HubSpot Academy ή το LinkedIn.

Οι Email marketers χρεώνουν έως και 590 $ ανά έργο στο Fiverr.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

4 + 3 =