αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΗ Ελληνίδα Instagrammer που έχει ταξιδέψει ως την Καραϊβική, το Μαρόκο και την έρημο Σαχάρα

Η Ελληνίδα Instagrammer που έχει ταξιδέψει ως την Καραϊβική, το Μαρόκο και την έρημο Σαχάρα

Πως είναι, άραγε, να ταξιδεύεις σε διάφορα μέρη του πλανήτη και να έχεις μαζί σου… χιλιάδες ανθρώπους; Αυτό κάνει η Χριστίνα Σιδηροπούλου. Είναι Instagrammer, ταξιδεύει στον κόσμο και έχει πάνω από 34 χιλ. followers (το προφίλ της εδώ). Κάπως έτσι, το κοινό που την ακολουθεί έχει την ευκαιρία να δει Ελληνικά νησιά, αλλά και μακρινές τοποθεσίες όπως το Μαρόκο και η Καραϊβική. Έστω και με digital τρόπο, οι ακόλουθοι είναι μαζί της στα ταξίδια που κάνει.

Η ίδια μιλά στο It’s Possible για το πως ξεκίνησε η ενασχόληση της με το Instagram, δίνει τα δικά της tips σχετικά με το πως μπορεί κάποιος να αναπτύξει το κοινό του στην πλατφόρμα, ενώ απαντά και στο business ερώτημα για το αν αυτό που ονομάζουμε Instagrammer μπορεί να είναι το επάγγελμα κάποιου στην Ελλάδα.

Πόσο καιρό έχετε το συγκεκριμένο Instagram προφίλ; Και πως πήρατε την απόφαση να το τρέξετε επαγγελματικά;

Ξεκίνησα το προφίλ το 2016. Ωστόσο στην επαγγελματική μορφή που το βλέπετε σήμερα, δηλαδή με φωτογραφίες από ταξίδια σε διάφορα μέρη του κόσμου, είναι από το 2017. Εγώ έτσι κι αλλιώς είμαι φωτογράφος εδώ και περίπου 10 χρόνια, οπότε μόλις ξεκίνησα να ταξιδεύω περισσότερο, όλο αυτό «συνδυάστηκε». Σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να ανεβάζω δουλειά μου στο Instagram, αλλά πάντα προσεγμένη και εστιάζοντας στα ταξίδια.

Τι θα δει κάποιος συνολικά μπαίνοντας στο προφίλ σας; Αν και όπως είπατε εστιάζετε στα ταξίδια

Δεν ήταν το Instagram που με έκανε να θέλω να ταξιδέψω. Το αντίστροφο: Αποφάσισα ότι θέλω να ταξιδεύω αυτή την περίοδο της ζωής μου, και κατ’ επέκταση επέλεξα να τραβάω και φωτογραφίες οι οποίες θα ανεβαίνουν στο προφίλ μου. Μάλιστα μου αρέσει πολύ να πηγαίνω σε «λιγότερο γνωστά» μέρη και να τα παρουσιάζω μετά στο κοινό μου.

Οι περισσότερες φωτογραφίες που θα δει κάποιος στο προφίλ μου έχουν και εμένα μέσα, γιατί αυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι οι εικόνες με σκέτα τοπία δεν έχουν μεγάλη απήχηση. Το ανθρωποκεντρικό στοιχείο παίζει σημαντικό ρόλο. Θα ήθελα πάντως στο μέλλον, και ενώ μεγαλώνει το κοινό, να προσφέρω και φωτογραφίες από τοποθεσίες στις οποίες δεν θα είμαι εγώ καθόλου μέσα.

Ποια είναι τα πιο εντυπωσιακά μέρη στα οποία έχετε ταξιδέψει ως τώρα;

Έχω πάει σε διάφορα μέρη του κόσμου. Στην Καραϊβική, στις ΗΠΑ, στο Μαρόκο. Φυσικά έχω ταξιδέψει σε πολλές τοποθεσίες στην Ελλάδα. Και σε κάποια μέρη στην Ευρώπη όπως στο Βερολίνο. Πηγαίνοντας σε ένα μέρος θέλω να το γυρίζω όσο καλύτερα μπορώ.

Από την άλλη μεριά, θα πρέπει να πω ότι όλο αυτό με το Instagram δεν είναι καθόλου εύκολο. Έχει τύχει να πάω σε μέρη, όπως για παράδειγμα στη Σαχάρα, και να γυρίσω πίσω… χωρίς αναμνήσεις. Γιατί σε όλη την διάρκεια του ταξιδιού έτρεχα για να βγάλω φωτογραφίες. Και τελικά το μόνο που μου έμεινε ήταν οι φωτογραφίες. Αυτό είναι κάτι που με στεναχωρεί κάπως όταν το σκέφτομαι.

Τι εξοπλισμός χρειάζεται για να βγει το αποτέλεσμα που βλέπουμε; Μπορεί κάποιος να ξεκινήσει, για παράδειγμα, με ένα μπάτζετ κάτω από τα 500 ευρώ;

Η τεχνολογία εξελίσσεται. Πλέον υπάρχουν και λογαριασμοί στο Instagram που ανεβάζουν φωτογραφίες οι οποίες προέρχονται από κινητό. Αρκεί μετά βέβαια να μπορείς να επεξεργαστείς μια φωτογραφία όταν τη βγάλεις.

Εγώ είχα τον εξοπλισμό έτσι κι αλλιώς, αφού ασχολούμαι με την φωτογραφία επαγγελματικά. Μπορώ να βγάλω μόνη και τον εαυτό μου, χρησιμοποιώντας τριπόδι και χρονοκαθυστέρηση. Αρκετές από τις φωτογραφίες μου που βλέπετε στο προφίλ, τις έχω βγάλει μόνη μου με αυτό τον τρόπο.

Σε ό,τι αφορά το μπάτζετ, ναι θεωρώ ότι κάποιος μπορεί να ξεκινήσει στο Instagram με κάτω από 500 ευρώ. Υπάρχουν καλές κάμερες σε τιμές 300-400 ευρώ. Άλλα για να έχεις ένα καλό αποτέλεσμα χρειάζεται να έχεις γνώσεις Photoshop ή άλλων αντίστοιχων προγραμμάτων. Και φυσικά να έχεις «μάτι».

Αυτή τη στιγμή έχετε πάνω από 34 χιλ. followers. Πως αξιοποιείτε ή πως σκοπεύετε να αξιοποιήσετε αυτό το κοινό σε business επίπεδο;

Ήδη υπάρχουν κάποιες οικονομικές ευκαιρίες. Και προς τα εκεί είναι οι βλέψεις μου. Θα ήθελα π.χ. να αναπτύξω ένα δικό μου προϊόν και μετά να το προωθήσω στο κοινό που με ακολουθεί . Σκεφτόμουν το να πουλάω τα δικά μου Presets τα οποία ουσιαστικά είναι digital «φίλτρα» που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος στις φωτογραφίες του. Είναι σημαντικό να χρησιμοποιείς συγκεκριμένα φίλτρα, γιατί αυτό κάνει πιο ομοιόμορφο το προφίλ σου. Δημιουργείται ένα ωραίο «πλέγμα».

Πέρα από αυτό, φυσικά υπάρχουν και συνεργασίες με brands που θέλουν να προβληθούν στο κοινό μου. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι είμαι αρκετά επιλεκτική σε τέτοιες συνεργασίες. Αν προωθήσω κάτι, θέλω πραγματικά να μου αρέσει. Αν δεν ήμουν τόσο επιλεκτική ίσως να είχα βγάλει και περισσότερα χρήματα μέχρι τώρα.

Με βάση την εικόνα που έχετε, μπορεί αυτό που ονομάζουμε Instagrammer, να είναι το επάγγελμα κάποιου; Μιλώντας πάντα για τα Ελληνικά δεδομένα

Η απάντηση είναι ναι γίνεται. Παρόλα αυτά, εγώ είμαι σε ένα στάδιο που δεν μπορώ να πω ότι βιοπορίζομαι 100% από αυτό. Προς το παρόν είναι μια παράλληλη ροή εισοδήματος. Για να γίνει το βασικό σου επάγγελμα, χρειάζεται χρόνο. Αυτό έχω δει. Χρειάζονται τουλάχιστον 3-4 χρόνια, και μετά να ξεκινήσεις ίσως να βλέπεις κάποια καλά αποτελέσματα. Από εκεί και πέρα πρέπει να ξεκινήσεις να χτίζεις επίσης μια καλή σχέση με τα brands που σε πλησιάζουν.

Τι πρέπει τελικά να κάνει κάποιος για να αναπτύξει το κοινό του στο Instagram;

Πρέπει να είναι όσο πιο συγκεκριμένος γίνεται σε αυτό που προβάλει. Εγώ εστιάζω στο Travel. Ο καθένας λοιπόν πρέπει να βρει το πεδίο στο οποίο θέλει να «παίξει» και να εστιάσει εκεί. Να μην κάνει «λίγο από όλα». Και φυσικά αφού εστιάσει σε ένα πεδίο, να σκεφτεί τι έχει να προσφέρει στον χρήστη που θα μπει στο προφίλ.

Πρέπει σίγουρα να βγάζει καλές φωτογραφίες. Πλέον ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος.

Αν ξεκινήσεις αύριο ένα προφίλ στο Instagram, φρόντισε αυτό να έχει τουλάχιστον 10-15 φωτογραφίες. Από την Day 1.

Προσοχή επίσης στο μίνι βιογραφικό- να είναι όσο πιο ξεκάθαρο γίνεται, με στοιχεία επικοινωνίας. Και φυσικά να μετατρέψεις το προφίλ σου σε business account, για να έχεις και τα insights ώστε να βλέπεις πότε είναι πιο ενεργό το κοινό σου και να κάνεις τότε αναρτήσεις.

Εσείς δηλαδή ποια ημέρα και ώρα κάνετε αναρτήσεις με βάση τα στατιστικά που βλέπετε;

Αυτή την περίοδο για εμένα η καλύτερη στιγμή είναι την Κυριακή στις 18:00. Τότε είναι πιο ενεργό το κοινό μου.

Τι δεν θα κάνατε ποτέ ως Instagrammer;

Στο business κομμάτι, ισχύει αυτό που είπα και πριν: Δεν θα έκανα promotion σε ένα προϊόν ή μία υπηρεσία που δεν θα άρεσε πρώτα από όλα σε εμένα. Ακόμα κι αν είναι καλά τα χρήματα.

Και σίγουρα δεν θα έκανα κάτι «τρελό» που θα ήταν επικίνδυνο για την σωματική μου ακεραιότητα. Δεν θα κρεμιόμουν για παράδειγμα από έναν γκρεμό για να βγάλω μια καλή σέλφι. Τα έχουμε δει να συμβαίνουν και αυτά. Κάποιες φορές μάλιστα με τραγικά αποτελέσματα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

14 − three =