αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑBussiness Insider: Πως οι influencers προσεγγίζουν τα brands που πληρώνουν

Bussiness Insider: Πως οι influencers προσεγγίζουν τα brands που πληρώνουν

Ένα από τα πρώτα ερωτήματα που έχουν οι επίδοξοι influencers είναι: Πώς μπορώ να ξεκινήσω να συνεργάζομαι με brands;

To inbox ενός/μιας influencer – είτε πρόκειται για email είτε για απευθείας μηνύματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – είναι συχνά το μέρος όπου ξεκινά αυτή η διαδικασία, σημειώνει το Business Insider.

Πολλοί influencers, όπως η Gigi Kovach (μια part-time lifestyle influencer), πηγαίνουν κατευθείαν στο email για να επικοινωνήσουν με brands για συνεργασίες. Η Kovach είπε στο Insider ότι διατηρεί ένα «pitch bank» με email templates που χρησιμοποιεί όταν απευθύνεται σε εταιρίες και πιθανούς χορηγούς.

Εν τω μεταξύ, άλλοι influencers αρχίζουν να χτίζουν σχέσεις με brands στέλνοντάς τους DM στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram.

Η Ashley Jones, μια influencer που έχει περίπου 60.000 followers στο Instagram, είπε ότι η στρατηγική της είναι να δημοσιεύει στο Instagram προϊόντα που αγαπά και να κάνει tag το εκάστοτε brand. Στη συνέχεια, απευθύνεται στο brand για μια συνεργασία και εξηγεί γιατί θα ήθελε να συνεργαστεί μαζί τους. Συχνά θα ζητήσει να την φέρουν σε επαφή με κάποιον υπεύθυνο PR, εξηγεί.

Το LinkedIn είναι επίσης ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν οι δημιουργοί για να συνδεθούν με εκπροσώπους δημοσίων σχέσεων ή άλλα άτομα στο πεδίο του μάρκετινγκ ή άλλα στελέχη εταιριών. Για παράδειγμα, ο αστέρας του TikTok, London Lazerson, χρησιμοποιεί το LinkedIn για να στέλνει απευθείας μηνύματα σε CEOs. Άλλωστε στην εν λόγω πλατφόρμα μπορείς να βρεις όποιο άτομο θες σε οποιαδήποτε εταιρία, κάνοντας την σχετική αναζήτηση.

Εκτός από το pitch, πολλοί influencers δημιουργούν και επισυνάπτουν ένα media kit — ένα έγγραφο που περιλαμβάνει βασικές πληροφορίες σχετικά με τον λογαριασμό ενός influencer, engagement data, προηγούμενες δουλειές και στοιχεία επικοινωνίας.

Ορισμένοι θα στείλουν ένα media kit σε κάθε διαφημιστή με τον οποίο συνεργάζονται. Διατηρούν αυτό το έγγραφο ενημερωμένο προσθέτοντας νέες μετρήσεις και συνεργασίες κάθε λίγους μήνες.

Η Maesha Shonar, δημιουργός περιεχομένου στο TikTok και στο Instagram, από την άλλη επιλέγει μια πρόταση τριών σελίδων αντί για ένα τυπικό media kit για να προσελκύσει προσφορές από brands.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αυτή η digital νομάς έχει πάει σε 58 χώρες- Πως βγάζει χρήματα ταξιδεύοντας

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × five =