αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑBusiness Insider ανάλυση: Το 2017 θα είναι η χρονιά της Tesla

Business Insider ανάλυση: Το 2017 θα είναι η χρονιά της Tesla

Όταν ξεκίναγε το 2016, η Tesla ήταν μια αυτοκινητοβιομηχανία, που είχε μπει στο κομμάτι της αποθήκευσης ενέργειας. Φτάσαμε στο τέλος του έτους, και η επιχείρηση του Elon Musk είναι: μια αυτοκινητοβιομηχανία, μια εταιρία ηλεκτρικής ενέργειας, έχει ένα τεράστιο εργοστάσιο μπαταριών στη Νεβάδα, και έχει δραστηριοποιηθεί στο κομμάτι της «πράσινης» ενέργειας μετά την εξαγορά της SolarCity.

Η Tesla είναι επίσης κοντά στο να πιάσει το μεγάλο στόχο της: να ολοκληρώσει την παραγωγή και παράδοση 80.000 οχημάτων μέσα στο τρέχον έτος. Το 2016 ήταν μια καλή χρονιά για την εταιρία. Όμως, όπως σημειώνει το Business Insider, το ’17 θα είναι ακόμα καλύτερο. Μάλιστα το αμερικανικό site, αναλύει μερικά από τα σημαντικότερα σημεία-κλειδιά, τα οποία αναμένεται να δώσουν επιπλέον ώθηση στην Tesla, μέσα στο νέο έτος.

Το λανσάρισμα του Model 3: Πρόκειται για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που αναμένεται να κάνει μαζικές πωλήσεις. Θα κοστίζει περίπου 30.000 δολάρια και θα έχει αυτονομία για 200 μίλια, με μια μόνο φόρτιση. Αναμένεται να βγει στην αγορά μέχρι τα τέλη του 2017. Μάλιστα, το Business Insider το χαρακτηρίζει ως το πιο σημαντικό project για την Tesla, μέσα στον νέο χρόνο. Θα δικαιώσει το όραμα και τις φιλοδοξίες του Elon Musk, ενώ θα δώσει τη δυνατότητα στην Tesla να βάλει στην παραγωγή τις περίπου 400.000 προπαραγγελίες που υπάρχουν και για το συγκεκριμένο όχημα.

Η ηλιακή οροφή της Tesla: Είναι το πρώτο αποτέλεσμα της «ένωσης» με τη SolarCity. Με αυτό το project, μπορεί μαι οροφή σπιτιού να μετατραπεί σε ένα μεγάλο ηλιακό πάνελ. Αρχικά, αναμένεται να κοστίζει ακριβά. Ωστόσο, θα βοηθήσει την εταιρία και σε άλλα προϊόντα της, αφού πλέον θα παράγει η ίδια πάνελ ηλιακής ενέργειας και δεν θα τα δανείζεται από αλλού.

Το Tesla Network: Κάτι σαν αυτό που κάνει η Uber. Ο Elon Musk θέλει… να ενεργοποιήσει περισσότερους τους κατόχους οχημάτων της Tesla και να δημιουργηθεί ένα δίκτυο μέσω του οποίου θα δανείζουν το όχημα τους, όταν δεν το χρησιμοποιούν. Το εγχείρημα θα βασίζεται κυρίως στο νέο λογισμικό για αυτόνομη οδήγηση. Μένει βέβαια να δούμε, το κατά πόσο κάποιος που έχει αγοράσει ένα αυτοκίνητο π.χ. 100.000 δολάρια, θα θέλει να το κάνει «κοινόχρηστο».

Περισσότεροι σταθμοί φόρτισης: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρειάζονται φόρτιση, αντί για βενζίνη. Η εταιρία αναμένεται να αλλάξει τον τρόπο που διαχειρίζεται του λεγόμενους Superchargers που έχει εγκαταστήσει σε αρκετά σημεία. Πλέον θα υπάρχει ένα χρηματικό αντίτιμο που θα πρέπει να πληρώνουν όσοι αφήνουν εκεί τα αυτοκίνητα τους για μεγάλο χρονικό διάστημα. Με αυτό τον τρόπο θέλει να ωθήσει του οδηγούς στο να φορτίζουν τα αυτοκίνητα τους ενώ είναι σπίτι. Επίσης, η Tesla θα δημιουργήσει ακόμα περισσότερα σημεία φόρτισης, ειδικά στην περιοχή της Κίνας όπου προσπαθεί έντονα να πείσει τους οδηγούς ότι το ζήτημα της αυτονομίας δεν είναι πρόβλημα για την Tesla.

Μια κοινοπραξία στην Κίνα: Μιλώντας για την ασιατική χώρα, θα πρέπει να πούμε ότι ενδιαφέρει πολύ την Tesla. Το πρόβλημα όμως είναι ότι για να φτάσουν τα οχήματα της εκεί αυτή τη στιγμή, θα πρέπει να τα εισάγει στη χώρα, κάτι που έχει κόστος. Αυτό μπορεί να λυθεί αν δημιουργηθεί μια τοπική μονάδα παραγωγής, σε συνεργασία με κάποια κινεζική εταιρία.

Το «εξωγήινο» εργοστάσιο που θα διπλασιάσει την παραγωγή: Ένα από τα πράγματα που ανησυχούν τον Musk είναι η αδυναμία της Tesla να καλύψει όλη την παραγωγή, στην ώρα της. Για αυτό και καταγράφονται συχνά καθυστερήσεις στην παράδοση των μοντέλων στους πελάτες. Μέσα στο 2017 η εταιρία σχεδιάζει να αναβαθμίσει στο 100% το εργοστάσιο της στην Καλιφόρνια. Σε βαθμό που «να μην το αναγνωρίζει κανείς» όπως λέει το Business Insiders. Με τα νέα δεδομένα θα αυξηθεί κατά πολύ η παραγωγή, με στόχο το 2018 πλέον, η αυτοκινητοβιομηχανία να μπορεί να παραδίζει ετησίως 500.000 οχήματα.

Καλύτερος αυτόματος πιλότος: Το πρόγραμμα Autopilot είχε αναβαθμιστεί κυρίως με updates στο λογισμικό. Το 2016 όμως η Tesla έκανε βελτιώσεις και στο hardware κομμάτι. Όπως αναμένεται, η εταιρία θα εστιάσει ακόμα περισσότερο εκεί, και το λογισμικό της θα αναβαθμιστεί ακόμα περισσότερο μέσα στο νέο έτος, με έμφαση στο να γίνει απόλυτα ασφαλές.

Ο παράγοντας Donald Trump: Ο Elon Musk έχει ήδη μπει στην συμβουλευτική επιτροπή που έχει δημιουργήσει ο νέος Αμερικανός πρόεδρος. Αν και όπως λέει το Business Insider, οι δυο τους έχουν… εντελώς διαφορετικό τρόπο σκέψης. Μένει να δούμε αν ο νέος Αμερικανός πρόεδρος θα στηρίξει της προσπάθειες του Musk, για να στραφεί η ανθρωπότητα σε «πράσινες» μορφές ενέργειας. Σημειώνεται, ότι μέχρι τώρα η κυβέρνηση των ΗΠΑ ήταν στο πλευρό του Mr Tesla, αλλά «αφεντικό» της χώρας ήταν ο Barack Obama. Τώρα τα δεδομένα ίσως αλλάξουν. Ίσως και όχι.

tesla-autopilot

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

ten + fifteen =