αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑBusiness Insider: Ποιες λέξεις… απαγορεύει η Amazon στους εργαζομένους της

Business Insider: Ποιες λέξεις… απαγορεύει η Amazon στους εργαζομένους της

Συγκεκριμένες οδηγίες φαίνεται ότι δίνει η Amazon στους εργαζομένους που εκπαιδεύει, και αυτές αφορούν… τις λέξεις και φράσεις που θα χρησιμοποιούν. Στόχος να μην δημιουργούνται εντυπώσεις στον έξω κόσμο ότι η Amazon είναι η κυρίαρχη δύναμη στο ηλεκτρονικό και στο λιανικό εμπόριο.

Στο πλαίσιο της υποχρεωτικής εκπαίδευσης που γίνεται ετησίως και αφορά ζητήματα νομικής και μονοπωλιακής φύσης, οι εργαζόμενοι λαμβάνουν οδηγίες να «είναι προσεκτικοί» όταν χρησιμοποιούν λέξεις όπως «πλατφόρμα», «οικοσύστημα», «πύλη» και «λειτουργικό σύστημα», επειδή «είναι ανακριβείς ή ενδέχεται να προκαλούν παρανοήσεις ή περιττή εστίαση των μέσων ενημέρωσης ή των ρυθμιστικών αρχών», σύμφωνα με ηχογράφηση της εκπαίδευσης που επικαλείται το Business Insider.

Σύμφωνα με την ηχογράφηση, δίνονται προτροπές επίσης στους εργαζόμενους να μην κάνουν αναφορές για μια περιορισμένη αγορά όταν αυτή είναι μεγάλη και να μην κάνουν λόγο για λίγους ανταγωνιστές όταν υπάρχουν αρκετοί. 

«Μην αναφέρετε ότι υπάρχουν εμπόδια για την εισχώρηση σε μια αγορά όταν αυτή είναι εύκολη. Μην λέτε “τάφρος” όταν εννοούμε μια “διαφοροποιημένη προσφορά για προσέλκυση και διατήρηση των πελατών”. Μην κάνετε χαρακτηρισμούς “κυριαρχία σε ανταγωνιστές ή ανταγωνισμός” όταν εννοούμε ότι “η επιχείρησή μας αναπτύσσεται”».

Οι εργαζόμενοι θα πρέπει επίσης να αποφεύγουν να αναφέρονται σε αγορές ανά γεωγραφική περιοχή, για παράδειγμα «η ευρωπαϊκή αγορά», επειδή η Amazon δραστηριοποιείται σε μια παγκόσμια αγορά. Οι λέξεις όπως «ευρωπαϊκή αγορά» «θα μπορούσαν να υποδηλώνουν για την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ότι έχουμε μονοπώλιο στην ευρωπαϊκή αγορά». 

Η εκπαίδευση, με την ονομασία «Amazon confidential», προειδοποιεί τους υπαλλήλους να μην χρησιμοποιούν αυτές τις λέξεις τόσο εντός όσο και εκτός εταιρείας, είτε σε γραπτή είτε σε προφορική επικοινωνία. 

Οι οδηγίες αυτές αφορούν το μεγαλύτερο προσωπικό στις ΗΠΑ και δείχνουν να είναι υποχρεωτικές, σύμφωνα με έξι νυν και πρώην υπαλλήλους της Amazon που δήλωσαν ότι είχαν λάβει γνώση τουλάχιστον μιας έκδοσης της εκπαίδευσης αυτής τα τελευταία χρόνια. 

Η ηγεσία της Amazon εμφανίζεται διστακτική με τις λέξεις «πλατφόρμα» και «αγορά» για σχεδόν μια δεκαετία, ανησυχώντας ότι η υπερβολική χρήση τους θα μπορούσε να δημιουργήσει μια άσχημη αντίληψη για την εταιρεία αναφορικά με τη συμπεριφορά της σε σχέση με τον ανταγωνισμό. 

Η εταιρεία έχει το 40% της αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου των ΗΠΑ, πολύ μπροστά από τον πλησιέστερο ανταγωνιστή της τη Walmart με 7%, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Insider Intelligence.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Harvard Business Review: Γιατί πρέπει να δουλεύεις λιγότερο και να αφιερώνεις περισσότερο χρόνο στα χόμπι

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × four =