αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΔύο sisters, 8 χρόνια blogging, 119 χιλ. followers: Η Λαμπρίνα και η Μαρίνα Κελαποστόλου μιλούν στο It’s Possible

Δύο sisters, 8 χρόνια blogging, 119 χιλ. followers: Η Λαμπρίνα και η Μαρίνα Κελαποστόλου μιλούν στο It’s Possible

Υπήρχε μια (όχι και τόσο μακρινή) εποχή, στην οποία δεν υπήρχαν πολλά blogs στην Ελλάδα, τα περισσότερα social media ήταν σε πιο αρχικό στάδιο, ενώ λίγοι ήταν ακόμα και αυτοί που είχαν smartphones. Κάπου εκεί, το 2011, ξεκίναγαν το blog τους δύο Ελληνίδες που είναι παράλληλα αδερφές. Περίπου 8 χρόνια μετά, το blog υπάρχει ακόμα, οι ίδιες έχουν 119 χιλ. followers στο Instagram και καταφέρνουν να κλείνουν συμφωνίες με μεγάλα brands.

Το It’s Possible συνάντησε την Λαμπρίνα και την Μαρίνα Κελαποστόλου. Τις δύο bloggers πίσω από το S4SisterStyle. Οι ίδιες μιλούν για το πως ξεκίνησαν το blog τους, τι ακριβώς ανεβάζουν εκεί, θυμούνται την εποχή που όλοι στην Ελλάδα τους ρώταγαν… τι είναι το Instagram, ενώ απαντούν και στο τι γίνεται με το ζήτημα των fake followers για το οποίο ακούμε συχνά.

Πως προέκυψε η ιδέα για το blog σας; Αν δεν κάνω λάθος, η αρχή έγινα μάλιστα πριν από 8 ολόκληρα χρόνια

Λαμπρίνα: Το 2011 εγώ είχα πάει ένα ταξίδι στο Μιλάνο, και προέκυψε να μείνω εκεί 2-3 μήνες. Εκεί ξεκίνησα να παρακολουθώ μερικά blogs. Μου άρεσε όλο αυτό και σκέφτηκα να το φέρουμε και στην Ελλάδα, μιας και τότε δεν υπήρχε κάτι τέτοιο στη χώρα μας. Κάπως έτσι ξεκινήσαμε το δικό μας blog.

Μαρίνα: Εμείς έτσι κι αλλιώς αγοράζαμε πολλά ρούχα, ασχολούμασταν με την μόδα, και μάλιστα αρκετοί ήταν οι φίλοι και γνωστοί που μας ζήταγαν συμβουλές πάνω σε αυτό το κομμάτι.

To όνομα S4SisterStyle τι ακριβώς σημαίνει;

Μαρίνα: Το «S» προέρχεται από το Sister και το Style, που έχουν αυτό το αρχικό γράμμα. Μετά σκεφτόμασταν πως ακριβώς να το ενώσουμε αυτό, και παίρνοντας ιδέα από την ταινία V4Vendetta, φτιάξαμε το όνομα S4SisterStyle.

Η Μαρίνα και η Λαμπρίνα Κελασοπούλου

Πως ήταν το 2011 το τοπίο με τους bloggers στην Ελλάδα;

Λαμπρίνα: Η αλήθεια είναι ότι τότε υπήρχαν ελάχιστα τα blogs στην Ελλάδα. Λέγαμε στις εταιρίες ότι είμαστε bloggers και δεν ξέρανε καν τι είναι αυτό. Έπρεπε κάθε φορά να εξηγούμε τι ακριβώς είναι το blog και πως λειτουργεί. Θυμάμαι ότι το πρώτο event στο οποίο είχαμε πάει τότε, ήταν της H&M, η οποία ήταν πιο μπροστά και πιο ανοιχτή στο θέμα των bloggers.

Mαρίνα: Από εκεί και πέρα πάντως, πέρασε αρκετός καιρός μέχρι να αρχίσουν οι εταιρίες να εμπιστεύονται bloggers και να κάνουν συνεργασίες μαζί τους. Πέρασαν πάνω από 2-3 χρόνια.

Τι εξοπλισμό χρειάζεται ένας blogger για να ξεκινήσει;

Μαρίνα: Εμείς όταν ξεκινήσαμε είχαμε μια απλή φωτογραφική μηχανή. Με αυτή βγάζαμε όλες μας τις φωτογραφίες και μετά -χωρίς σχεδόν καμία επεξεργασία- ανεβάζαμε τις φωτογραφίες στο blog. Δεν γνωρίζαμε κιόλας το πως να χρησιμοποιούμε ειδικά εργαλεία για να κάνουμε επεξεργασία.

Λαμπρίνα: Στην αρχή έτσι κι αλλιώς ανεβάζαμε τις φωτογραφίες μόνο στο blog και στο Facebook. Δεν υπήρχαν άλλα social media ή κάποια ήταν σε πιο αρχικό στάδιο. Στην πορεία αποφασίσαμε να επενδύσουμε σε μια καλύτερη φωτογραφική μηχανή. Μόλις μπήκε στη ζωή μας το Instagram ουσιαστικά ξεκινήσαμε να επεξεργαζόμαστε τις φωτογραφίες. Πάντως ακόμα και σήμερα, πολλές από τις φωτογραφίες μας είναι τραβηγμένες ακόμα και με κινητό.

Τι ανεβάζετε στο blog σας;

Λαμπρίνα: Είμαστε Fashion, Travel και LifeStyle bloggers. Συνδυάζουμε λοιπόν όλα αυτά τα στοιχεία, αλλά το τελευταίο διάστημα επικεντρωνόμαστε λίγο περισσότερο στο Travel. Κάνουμε συχνά ταξίδια οπότε έχουμε αρκετό υλικό.

Μαρίνα: Μας αρέσουν πολύ τα ταξίδια. Ανεβάζουμε και ταξιδιωτικούς οδηγούς- μάλιστα συχνά συμπεριλαμβάνουμε και πιο «ψαγμένους» προορισμούς ή πράγματα που μπορείς να κάνεις σε ένα μέρος, τα οποία δεν θα στα πει ένας κλασικός οδηγός. Μπορεί να είναι ένα εστιατόριο πιο ασυνήθιστο, για παράδειγμα.

Μπορείτε να μας πείτε κάποια ενδεικτικά μέρη στα οποία έχετε πάει μέχρι τώρα;

Λαμπρίνα: Έχουμε γυρίσει αρκετά τη Γαλλία, την Ισπανία, την Μάλτα, την Αγγλία, τις ΗΠΑ, το Μεξικό. Ενώ συχνά πάμε και σε ελληνικούς προορισμούς όπως η Σαντορίνη και η Μύλος.

Κάτι που ρωτάω πάντα τους Travel Bloggers είναι το εξής: Ωραία τα ταξίδια, αλλά όλο αυτό δεν θέλει και ένα μπάτζετ από πίσω για να γίνει;

Μαρίνα: Εμείς συνεργαζόμαστε και με ξενοδοχεία ή αεροπορικές εταιρίες, και έτσι μειώνεται το κόστος. Υπάρχουν όμως και πολλές φορές που ταξιδεύουμε με καθαρά δικό μας μπάτζετ. Για να δείξουμε και το μέρος που θέλουμε. Διότι μπορεί π.χ. μια αεροπορική εταιρία να σου παρέxει εισιτήρια για συγκεκριμένο προορισμό στον οποίο εμείς είτε να έχουμε ξανά πάει είτε να μην μας ενδιαφέρει για το blog.

Διαφωνείτε ποτέ μεταξύ σας, σε σχέση με το υλικό που θα ανέβει;

Λαμπρίνα: Γενικά έχουμε διαφορετικό στιλ. Έχει τύχει λοιπόν να διαφωνήσουμε στο ποια φωτογραφία πρέπει να ανέβει και ποια όχι. Από εκεί και πέρα, εγώ εμπιστεύομαι την Μαρίνα σε συγκεκριμένα πράγματα και αυτή εμπιστεύεται εμένα σε κάποια άλλα.

Μαρίνα: Σίγουρα γίνονται συζητήσεις πριν ανέβει μια φωτογραφία. Αλλά τελικά στο τέλος συμφωνούμε. Το ζητούμενο είναι να υπάρχει μια γενικότερη ομοιογένεια στο blog και στο Instagram μας.

Στο Instagram έχετε 119 χιλ. followers. Ένας αριθμός αρκετά εντυπωσιακός για τα ελληνικά δεδομένα. Πότε ξεκινήσατε να ασχολείστε με το Instagram και πως καταφέρατε να χτίσετε αυτό το κοινό;

Λαμπρίνα: Ήταν τέλος του 2013 όταν αποφασίσαμε να έχουμε παρουσία και στο Instagram, κυρίως επειδή μας το ζητούσαν τα agencies από το εξωτερικό. Υπήρχαν εταιρίες που από εκείνο το σημείο και μετά μας ζητούσαν μαζικά Instagram. Το 2013 δεν υπήρχαν πολλοί στην Ελλάδα που να έχουν Instagram- μάλιστα επαγγελματικά accounts δεν είχε κανένας.

Μαρίνα: Θυμάμαι ότι για αρκετό καιρό δεν είχαμε ούτε 1.000 followers. Στην συνέχεια είδαμε λίγο καλύτερα το πως λειτουργεί η πλατφόρμα, με τα hashtags για παράδειγμα, και από εκεί και μετά άρχισε να αυξάνεται το κοινό μας. Να σημειώσουμε βέβαια ότι εκείνον τον καιρό ο αλγόριθμος της πλατφόρμας ήταν διαφορετικός. Έβαζες hashtags σε μια φωτογραφία και την έβλεπαν όλοι. Τώρα αυτό έχει αλλάξει.

Λαμπρίνα: Στη συνέχεια, επειδή συνεργαζόμασταν και με αρκετές ξένες εταιρίες, χτίσαμε ξένο κοινό- κυρίως Ιταλικό. Για να πείσουμε και τους Έλληνες χρήστες να έρθουν στο Instagram ξεκινήσαμε διαγωνισμούς μέσω του Facebook, από εκεί προσκαλούσαμε τους χρήστες να μας ακολουθήσουν και στο Instagram. Μας έγραφαν από κάτω: «δεν έχουμε προφίλ στο Instagram. Πως θα το φτιάξουμε;».

Μαρίνα: Τότε πολλοί δεν καταλάβαιναν καν πως λειτουργεί. Έλεγαν «Οκ, και τι να το κάνω που θα ανεβάσω μια φωτογραφία χωρίς κείμενο; Τι έχει να μου προσφέρει;». Εμάς μάλιστα μας έλεγαν: «Αφού στο blog βλέπουμε π.χ. 10 φωτογραφίες σας μαζί με κείμενο, γιατί να σας ακολουθήσουμε στο Intagram και να βλέπουμε μια φωτογραφία κάθε φορά;». Από το 2015 και μετά άρχισαν να αυξάνονται οι followers μας πιο μαζικά, φτάνοντας μέχρι τον σημερινό αριθμό.

Συχνά ακούμε και για fake followers στα social media. Με βάση την εικόνα που έχετε, τι γίνεται με αυτό το θέμα;

Μαρίνα: Το 2016 ήμασταν, με βάση τους followers στο Instagram, το πρώτο blog σε lifestyle content. Αν τα πράγματα συνέχιζαν έτσι, θεωρητικά κανείς δεν θα μπορούσε να μας φτάσει αφού οι άλλοι ήταν αρκετά πιο πίσω. Πλέον βλέπουμε να ξεπηδάνε συνεχώς νέα προφίλ που έχουν 100 χιλ. followers πολύ γρήγορα. Μετά οι ίδιοι λένε ότι είναι influencers και brand ambassadors. Εμείς αναρωτιόμαστε πως γίνεται κάποιος π.χ. μέσα σε 1 χρόνο να φτάσει στους 100 χιλ. followers. Εκτός αν βγαίνει κάθε ημέρα στην τηλεόραση.

Λαμπρίνα: Αν δουλεύεις μόνο μέσα από το Instagram, δεν γίνεται να φτάσεις σε τέτοιους αριθμούς τόσο γρήγορα. Eμείς αν είχαμε ξεκινήσει πριν από 1 χρόνο, σήμερα θα είχαμε το πολύ 10-15 χιλ. followers. Αρκετές εταιρίες, κυρίως του εξωτερικού, πλέον το ψάχνουν για να δουν ποιος έχει fake κοινό και ποιος όχι. Το δύσκολο όμως είναι να δεις ποιος έχει και… fake likes. Γιατί έχουμε περάσει και σε αυτό το επίπεδο. Τα likes φυσικά ορίζουν το engagement που έχεις, με βάση το οποίο μια εταιρία αποφασίζει αν θα συνεργαστεί μαζί σου. Αρκετές είναι βέβαια και οι εταιρίες που δεν το ψάχνουν και πολύ.

Με βάση την εμπειρία σας, θεωρείτε ότι αυτό που ονομάζουμε blogger μπορεί να είναι το επάγγελμα κάποιου στην Ελλάδα;

Λαμπρίνα: Δυστυχώς στην Ελλάδα είναι δύσκολο να είσαι full-time blogger. Τα έσοδα δεν είναι τόσα πολλά για να συντηρήσεις ένα site και να καλύπτεις τις ανάγκες σου. Εμείς πλέον είμαστε full-time bloggers αλλά συνεργαζόμαστε και με πολλές εταιρίες από το εξωτερικό όπως: Pantene, Huawei, Κριστιάν Λακρουά και Tommy Hilfiger.

Μαρίνα: Επίσης το blogging δεν είναι κάτι που το κάνεις χωρίς να επενδύσεις και δικά σου χρήματα. Αν λοιπόν τον ένα μήνα έχεις εισόδημα και τον επόμενο δεν έχεις, είναι δύσκολο να επενδύσεις τα χρήματα που χρειάζονται. Από την άλλη μεριά, επειδή είμαστε και στην Ελλάδα, θα πω ότι αν κάποιος έχει τις κατάλληλες διασυνδέσεις τότε μπορεί σίγουρα να είναι full-time blogger, και μάλιστα να έχει καλές συνεργασίες.

Τι δεν θα κάνατε ποτέ ως bloggers; ‘Η κάτι που σας έχουν προτείνει ήδη και να το έχετε αρνηθεί

Λαμπρίνα: Αυτό που δεν έχουμε κάνει είναι να βάλουμε δύο παρόμοιες εταιρίες στο Instagram μας. Ταυτόχρονα. Βλέπουμε bloggers να φοράνε την μια ημέρα κοσμήματα συγκεκριμένης εταιρίας, και την επόμενη ημέρα να φοράνε κοσμήματα ανταγωνίστρια εταιρίας. Εκεί μάλλον δεν είσαι τόσο ειλικρινής με το κοινό σου. Δεν γίνεται να σου αρέσουν όλα.

Μαρίνα: Ο blogger αυτό που παρουσιάζει, πρέπει να το πιστεύει και ο ίδιος. Όχι απλά να κάνει διαφήμιση. Εμάς αν δεν μας αρέσει ένα προϊόν, δεν θα το ανεβάσουμε στο blog και στα social media μας.

Μετά από ήδη 8 χρόνια στο blogging, ποια είναι τα επόμενα βήματα;

Μαρίνα: Θέλουμε σίγουρα να αναπτύξουμε ακόμα περισσότερο το κομμάτι του Travel, μιας και είναι η πιο νέα ενότητα μας. Έχουμε συνεχώς νέο υλικό πάνω στο κομμάτι των ταξιδιών και όπως είπαμε μπορεί κάποιος να διαβάσει σε εμάς και πιο «ψαγμένους» οδηγούς.

Λαμπρίνα: Ό,τι προτείνουμε, είναι δοκιμασμένο. Θα θέλαμε να συνεχίσουμε σε αυτούς τους ρυθμούς και φυσικά να αυξηθούν οι followers.

Μαρίνα: Και, γιατί όχι, κάποια στιγμή θα μας άρεσε να κάνουμε και την δική μας ταξιδιωτική εκπομπή.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × three =