αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑBestPrice.gr: Aύξηση κατά 125% στις online αγορές την Black Friday

BestPrice.gr: Aύξηση κατά 125% στις online αγορές την Black Friday

Η αγαπημένη ημέρα όλων των καταναλωτών είναι η τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, γνωστή και ως Black Friday. Είναι η μέρα για την οποία μετράμε αντίστροφα και ανυπομονούμε να ανακαλύψουμε τα προϊόντα που θέλουμε να αποκτήσουμε, ανάμεσα στις Black Friday προσφορές. Το BestPrice.gr, η δημοφιλής μηχανή αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών από ηλεκτρονικά καταστήματα, κατέγραψε για ακόμη μια χρονιά τις αγοραστικές τάσεις την Black Friday περίοδο.

Φέτος, η επίσημη εκκίνηση της Black Friday περιόδου, δόθηκε από τις μεγαλύτερες αλυσίδες καταστημάτων στην Ελλάδα στις 18 Νοεμβρίου, με τις προσφορές να διαρκούν μέχρι και τη Cyber Monday 29 Νοεμβρίου.

Για ακόμη μια χρονιά, καταγράφηκε αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων την Black Friday σε σχέση με μια τυπική Παρασκευή, η οποία ξεπέρασε το 125%, ενώ η συνολική αύξηση του τζίρου άγγιξε το 300%. Το ενδιαφέρον των καταναλωτών εμφανίζεται αυξημένο σε σχέση με την προ-covid εποχή – δηλαδή όλες τις προηγούμενες χρονιές μέχρι και το 2019 – αλλά δεν κατάφερε να φτάσει τα επίπεδα της περσινής χρονιάς. Αυτό ήταν αναμενόμενο, αν αναλογιστεί κανείς ότι πέρυσι η Black Friday μας βρήκε σε καθολικό lockdown με κλειστά τα φυσικά καταστήματα. Κατά τη διάρκεια όλης της περιόδου των Black Friday προσφορών (δηλ από 18 έως 29 Νοεμβρίου), οι online πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 31% και ο τζίρος κατά 74% σε σύγκριση με την αμέσως προηγούμενη περίοδο.

Πώς όμως διαμορφώθηκαν οι προτιμήσεις των καταναλωτών σε επίπεδο κατηγοριών και προϊόντων; Ποια προϊόντα μπήκαν στα περισσότερα “καλάθια” και με τι διαφορά τιμής σε σχέση με την προ Black Friday περίοδο;

Τα top selling προϊόντα

Τα 10 top selling προϊόντα, δηλαδή τα προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις, από όλες τις κατηγορίες, είναι…

Οι “πρωταγωνιστές” των ψηφιακών καλαθιών ανα vertical είναι:

Οι ανερχόμενες κατηγορίες

Οι κατηγορίες που “πάτησαν γκάζι” και τερμάτισαν πρώτες την περίοδο του Black Friday, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων είναι…

Οι τάσεις ανά vertical

Πώς επηρέασε η Black Friday τις αγοραστικές προτιμήσεις των καταναλωτών, σε επίπεδο κλάδου προϊόντων; Οι καταναλωτές αποφάσισαν να “επενδύσουν” κυρίως σε προϊόντα τεχνολογίας, μόδας και βρεφικών – παιδικών ειδών την εκπτωτική αυτή περίοδο, όπως φαίνεται από τα ποσοστά της αύξησης ανά vertical παρακάτω.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × five =