αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΚύμα αρνητικών σχολίων για την Beat από τους χρήστες. Και τι τους απαντά η εταιρία

Κύμα αρνητικών σχολίων για την Beat από τους χρήστες. Και τι τους απαντά η εταιρία

Είναι ήδη γνωστό ότι από σήμερα η Beat προχωρά σε μια σημαντική αλλαγή. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της η γνωστή εφαρμογή: «Από σήμερα 16 Ιουνίου 2022 στις 12:00 το μεσημέρι, σε όλες τις κλήσεις ταξί μέσω του ΒΕΑΤ υπάρχει κόστος προμίσθωσης €1,92 έως €2. Αυτή η αλλαγή θα ενισχύσει το εισόδημα των οδηγών μας και θα μας επιτρέψει να εξυπηρετήσουμε περισσότερους πελάτες. Από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά την αγορά αξιολογώντας συνεχώς την απόφαση αυτή και τα αποτελέσματα της, ώστε να προβούμε έγκαιρα σε τυχόν αναπροσαρμογές εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο ή το επιβάλλουν τυχόν νέες ρυθμιστικές αποφάσεις για το κόστος υπηρεσιών ταξί».

Η εξέλιξη αυτή έχει προκαλέσει πολλά αρνητικά σχόλια χρηστών στα social media, αλλά και κάτω από το app στο Play Store. Με πολλούς από τους χρήστες να δηλώνουν ότι δεν θα ξανά χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή και θα στραφούν σε άλλες εναλλακτικές. Μάλιστα, η εταιρία σε μία προσπάθεια να διαχειριστεί την έντονη δυσφορία, έχει απαντήσει σε αρκετά από τα σχόλια των χρηστών. «Η αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική αφορά την στήριξη του κλάδου των οδηγών, που τον τελευταίο καιρό πλήττεται από την ραγδαία αύξηση των καυσίμων και των άλλων λειτουργικών εξόδων τους και παράλληλα θα βοηθήσει σημαντικά στην εξυπηρέτησή σου ώστε να βρίσκεις πιο εύκολα ταξί μέσα στην πόλη. Ευχαριστούμε» σημειώνει σε ένα από αυτά.

Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ότι η εταιρία απαντά και σε ερώτηση για το δικό της κέρδος και την προμήθεια που επιβάλει στους οδηγούς ταξί. «Μειώσετε το δικό σας ποσοστό κέρδους, το οποίο είναι υψηλό και σας βρίζουν όλοι οι ταξιτζήδες. Είναι αστείο να το επωμίζονται οι πελατες», λέει ένας χρήστης. Με την Beat να απαντά: «Θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι η προμήθεια παραμένει σταθερή στο 9.7% +ΦΠΑ τα τελευταία χρόνια.Η συνεργασία μας με τους οδηγούς παραμένει σταθερή και εγγράφονται νέοι οδηγοί καθημερινά. Δυστυχώς όμως η ζήτηση έχει αυξηθεί κατακόρυφα.Το κόστος αυτό θα βοηθήσει στην καλύτερη εξυπηρέτηση όλων.Ευχαριστούμε».

Μερικά σχόλια χρηστών στο Play Store το τελευταίο 24ωρο:

Την προμήθεια θα έπρεπε να την παίρνεται από τους συνεργάτες σας και όχι από τους πελάτες. Φαντάσου το efood να χρεώνει προμήθεια στον πελάτη και όχι στο κατάστημα!

Προμίσθωση 2 ευρώ για την ποιότητα υπηρεσιών που παρέχουν;;; Το λες και θράσος!!

Μειώστε την προμήθεια που λαμβάνετε αντί να αυξάνετε τις χρεώσεις στους πελάτες. Σβήνω την εφαρμογή άμεσα

Eπιπλεον χρέωση εως 2€; uninstall και περπάτημα

2 euro καπέλο σε κάθε διαδρομή… Τραγικό

Βάλατε και κόστος προμίσθωσης 2€… απαράδεκτοι…άντε γειά! Και το ένα αστέρι πολύ είναι…

2€ προμήθεια;;!Θα το σκεφτώ πολυ να σας ξανακαλεσω….

Μειώσετε το δικό σας ποσοστό κέρδους, το οποίο είναι υψηλό και σας βρίζουν όλοι οι ταξιτζήδες. Είναι αστείο να το επωμίζονται οι πελατες

1 αστέρι για την προμίσθωση και uninstall!

Έχει πολλή αναμονή και τον τελευταίο καιρό δεν βρίσκω με τίποτα ταξί

Ωραία εφαρμογή, κακή υπηρεσία. Αύξηση τιμών από 25% μέχρι 57% σε μικρές διαδρομές, επειδή… έτσι!

0 και πολύ τους είναι.. χρέωση προμισθωσης 1.90-2€ + ό,τι γράψει το ταξίμετρο. Ντροπή σας. Την κάνω απεγκατάσταση τώρα..

Δυστυχώς μετά την προμισθωση των 2€ αναγκάζομαι και γω να αποχωρήσω από τη χρήση της εφαρμογής. Η καλή εποχή της beat είναι παρελθόν και νομίζω ζήτημα χρόνου το λουκέτο. Κρίμα…

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × two =