αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑBack to the Future: Στο 1 δισ. δολάρια έφτασαν οι πωλήσεις «έξυπνων» συσκευών στην Ευρώπη

Back to the Future: Στο 1 δισ. δολάρια έφτασαν οι πωλήσεις «έξυπνων» συσκευών στην Ευρώπη

Μετά τα «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα, μεγάλη ανάπτυξη φαίνεται να παρουσιάζουν και άλλες συσκευές, όπως τα «έξυπνα» πλυντήρια και ψυγεία. Ιδιαίτερα δημοφιλείς μεταξύ των καταναλωτών, ανά τον κόσμο, γίνονται σταδιακά οι συνδεδεμένες μεγάλες οικιακές συσκευές (Major Domestic Appliances-MDA), με την καινοτομία της συνδεσιμότητας να παίζει, πλέον, μείζονα ρόλο στην τελική επιλογή των καταναλωτών.

Οι μεγάλες συνδεδεμένες οικιακές συσκευές (κυρίως «έξυπνα» ψυγεία και πλυντήρια) έχουν πλέον μερίδιο της τάξεως του 3% στην Ευρώπη, που αντιστοιχεί σε αξία σε περίπου 1 δισ. δολ. ετησίως, ενώ στην Ασία το μερίδιό τους είναι πάνω από 5%, το οποίο μεταφράζεται σε περίπου 3 δισ. δολ. σε ετήσια βάση.

Το ένα πέμπτο των εσόδων της αγοράς των μεγάλων οικιακών συσκευών στην Ευρώπη παράγεται μέσω online πωλήσεων. Μάλιστα η συγκεκριμένη αγορά συνεχίζει να διευρύνεται, αν και το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό της συνδεσιμότητας αυξάνει την τιμή των συσκευών, προσθέτοντας κατά μέσο όρο 50% στην τιμή σε σύγκριση με τις συμβατικές οικιακές συσκευές.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει σχετικό report της GfK, το οποίο αποτυπώνει την πορεία της παγκόσμιας αγοράς των μεγάλων οικιακών συσκευών, άλλο ένα σημαντικό χαρακτηριστικό, που δίνει τον τόνο στον κλάδο, είναι ότι πλέον όλο και περισσότεροι καταναλωτές πραγματοποιούν τις αγορές τους οnline. Οπως σχολιάζει η GfK, πρόκειται για μια παγκόσμια τάση, που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην Ευρώπη.

Ηδη, σήμερα σχεδόν το ένα πέμπτο των εσόδων της αγοράς των μεγάλων οικιακών συσκευών στην Ευρώπη παράγεται μέσω online πωλήσεων, συνολικού ύψους περίπου 8 εκατ. ευρώ ετησίως, σημειώνει το Βήμα.

Πάντως, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, κατά το 1ο εξάμηνο του 2016 οι online πωλήσεις μεγάλων οικιακών συσκευών αποτελούσαν ποσοστό 35% του συνόλου σε χώρες όπως η Βρετανία και η Τσεχία. Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι ο ρυθμός ανάπτυξης των ηλεκτρονικών πωλήσεων μεγάλων οικιακών συσκευών είναι σχεδόν τρεις φορές υψηλότερος σε σχέση με το παραδοσιακό offline κανάλι, με τις online πωλήσεις να αυξάνονται κατά 12% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × 4 =