αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑAttica, IKEA, Intersport και οι άλλοι: Σε ποια αλυσίδα εκτοξεύτηκαν οι πωλήσεις 130% μία ημέρα πριν το lockdown

Attica, IKEA, Intersport και οι άλλοι: Σε ποια αλυσίδα εκτοξεύτηκαν οι πωλήσεις 130% μία ημέρα πριν το lockdown

«Πλημμύρισε» από καταναλωτές προχθές η αγορά, καθώς πολλοί έσπευσαν να κάνουν τα τελευταία ψώνια πριν την επιβολή του lockdown, εκμεταλλευόμενοι και τις ενδιάμεσες εκπτώσεις.

Η εμπορική κίνηση ήταν αυξημένη καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας, με αποτέλεσμα σε αρκετές περιπτώσεις να σχηματίζονται ουρές… Ειδικά στα καταστήματα ηλεκτρονικών και αθλητικών ειδών και αργότερα στα σούπερ μάρκετ παρατηρήθηκε υψηλή προσέλευση, εκτοξεύοντας τους τζίρους των επιχειρήσεων σε… εξωπραγματικά για την περίοδο επίπεδα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του portraits.gr, ιδιαίτερα υψηλοί ήταν οι τζίροι των μεγάλων και γνωστών αλυσίδων, οι οποίες συγκέντρωσαν και τη μεγαλύτερη ζήτηση χάρη στα διάσημα brands που διαθέτουν. Ενδεικτικά, την χθεσινή μέρα οι πωλήσεις των πολυκαταστημάτων «Attica» ενισχύθηκαν κατά 130%, των καταστημάτων ΙΚΕΑ κατά 40%, των Intersport κατά 100%, του ομίλου Notos Com κατά 40%, του ομίλου Φάις (Καλογήρου, Haralas, Under Armour, Kiko Milano) κατά περισσότερο από 70% και της «Κωτσόβολος» πάνω από 100%.

Την «τιμητική» τους είχαν τα αθλητικά είδη αλλά και τα laptops, τα οποία σε κάποιες περιπτώσεις εξαντλήθηκαν! Η υποχρεωτική τηλεργασία, στην οποία θέτουν ένα μεγάλο μέρος του προσωπικού τους οι εταιρείες, προκειμένου να προστατευθούν από την εξάπλωση του ιού οδήγησε αρκετούς να αγοράσουν τον ανάλογο εξοπλισμό.

Σχετικά καλή πάντως ήταν η πορεία και των μικρότερων καταστημάτων, με ανθρώπους της αγοράς να υπολογίζουν πως μεσοσταθμικά η κατανάλωση κατά την χθεσινή μέρα ήταν αυξημένη κατά περίπου 20% ενώ παρόμοια ήταν η αύξηση και την Πέμπτη. Βέβαια, αυτό σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αντισταθμίσει τις απώλειες που υφίστανται οι εμπορικές επιχειρήσεις τους τελευταίους εννέα μήνες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × 5 =