Πιθανόν σου έχει τύχει: Να αγοράσεις κάτι online και να σου έρθει… χαλασμένο. Μπορείς μετά να το επιστρέψεις, αλλά η εμπειρία δεν είναι ευχάριστη.
Ευτυχώς, όπως διαβάζουμε στο The Verge, η Amazon σας παρέχει πλέον πληροφορίες σχετικά με το αν ένα προϊόν έχει επιστραφεί συχνά ή όχι, ώστε να μπορείτε να κάνετε καλύτερες επιλογές κατά τις αγορές σας. Αυτό το πρόσθετο επίπεδο ποιοτικού ελέγχου βοηθά να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες θα πάρουν αυτό που τους υποσχέθηκαν κατά την αγορά.
Συγκεκριμένα, η Amazon εισάγει μια νέα ετικέτα (”frequently returned”) που θα βοηθήσει τους αγοραστές να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις κατά την αγορά προϊόντων. Αυτή η ένδειξη θα προειδοποιεί τους πελάτες εάν άλλοι άνθρωποι επιστρέφουν συχνά το προϊόν, γεγονός που θα μπορούσε να υποδηλώνει ότι έχει χαμηλής ποιότητας ή πλαστό περιεχόμενο ή/και πρόχειρες τακτικές μάρκετινγκ.
Λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα πιθανά ζητήματα πριν από την αγορά ενός αντικειμένου, οι χρήστες μπορούν να γλιτώσουν την ταλαιπωρία της επιστροφής μη ικανοποιητικών προϊόντων.
Η νέα λειτουργία έχει ξεκινήσει να είναι ενεργή στις ΗΠΑ και σταδιακά θα επεκταθεί.