αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΟ Αλέξανδρος Γαληνός δουλεύει για εταιρία στην Αγγλία, από το σπίτι του στην Αθήνα

Ο Αλέξανδρος Γαληνός δουλεύει για εταιρία στην Αγγλία, από το σπίτι του στην Αθήνα

Το έχουμε δει: Πλέον δεν χρειάζεται να ψάχνεις για μια δουλειά μόνο στη γειτονιά σου, στην πόλη σου ή στην χώρα σου. Ναι, μπορείς να παραμείνεις εκεί που είσαι. Αλλά να δουλεύεις remote για μια εταιρία… ακόμα και στην άλλη άκρη της Γης.

Ο Αλέξανδρος Γαληνός δουλεύει για εταιρία στην Αγγλία, από το σπίτι του στην Αθήνα. «Η θέση μου στην εταιρία είναι Head of SEO», σημειώνει. Ο ίδιος μιλάς στο It’s Possible και εξηγεί πως μπορεί κάποιος να βρει μια remote θέση, πως είναι οι μισθοί που δίνουν οι ξένες εταιρίες σε σύγκριση με τις Ελληνικές, αλλά και τι εξοπλισμός χρειάζεται για να δουλέψεις από το δωμάτιο σου.

Πως ξεκινήσατε να δουλεύετε εξ’ αποστάσεως για εταιρία του εξωτερικού; Και σε ποια γεωγραφική τοποθεσία είναι η βάση σας αυτή τη στιγμή;

Ήταν τυχαίο, δεν το προσπάθησα. Όταν ήμουν στην προηγούμενη εταιρία που εργαζόμουν, η οποία είναι μια πολυεθνική που εδρεύει στην Ελλάδα, με προσέγγισε ένας Recruiter μέσω Linkedin ο οποίος για λογαριασμό πελάτη του στο Ηνωμένο Βασίλειο (της εταιρίας για την οποία δουλεύω τώρα) προσπαθούσε να βρει το κατάλληλο άτομο για να καλύψει θέση υπευθύνου μιας ομάδας που θα ανήκε στο τμήμα του Marketing της εταιρίας. Έτσι και προσελήφθην εκεί.

Μένω στην Αθήνα και εργάζομαι full-time από το σπίτι μου ή από οπουδήποτε αλλού επιθυμώ (εξοχικό, cafe κτλ). Η εταιρία δεν έχει φυσικά γραφεία στην Ελλάδα, αλλά μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Νότιο Αφρική.

Πείτε μας λίγες περισσότερες πληροφορίες για την εταιρία στην οποία δουλεύετε αυτή τη στιγμή και ποιες αρμοδιότητες περιλαμβάνει θέση σας

Η εταιρία ανήκει στον κλάδο των μεταφορών. Πρόκειται για μια πλατφόρμα (website και app) στην οποία μπορούν να μπουν οι χρήστες και να καλέσουν είτε taxi για να τους πάει στον προορισμό τους, είτε να κάνουν προκράτηση μεταφορικού μέσου που θα τους πάει από οποιοδήποτε αεροδρόμιο σε όλο τον κόσμο στον προορισμό τους (ξενοδοχείο ή οπουδήποτε αλλού).

Πρόκειται για μια aggregator πλατφόρμα, μια πλατφόρμα δηλαδή που συγκρίνει και προσφέρει σε ένα μέρος επιλογές μεταφοράς από διάφορους παρόχους, όπως Uber, Free Now, Bolt κτλ , έτσι ώστε να μην χρειάζεται οι χρήστες να έχουν πολλές εφαρμογές στο κινητό τους και να μπαίνουν στη διαδικασία να συγκρίνουν τιμές.

Η θέση μου στην εταιρία είναι Head of SEO. To SEO αφορά τα αρχικά του όρου Search Engine Optimization (Βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης). Είναι επί της ουσίας το σύνολο των ενεργειών που πρέπει να γίνουν σε ένα site έτσι ώστε οι σελίδες του να βγαίνουν όσο πιο ψηλά γίνεται στα οργανικά αποτελέσματα (μη πληρωμένα) των μηχανών αναζήτησης, όπως η Google. Είναι ένας αρκετά challenging και ανταγωνιστικός κλάδος ο οποίος εξελίσσεται πάρα πολύ γρήγορα. Ταυτόχρονα είναι και πάρα πολύ ενδιαφέρων κλάδος (τουλάχιστον για εμένα).

Αυτή είναι η full time πρωινή μου δουλειά. Παρόλα αυτά έχω και άλλα εγχειρήματα με τα οποία ασχολούμαι remotely από το σπίτι μου.

Είμαι Co-founder & Marketing Manager του Parents Hub, ενός Parenting Knowledge Hub με εκπαιδευτικό περιεχόμενο για γονείς και παιδιά, καθώς και προτάσεις προϊόντων και χώρων για παιδιά.

Ταυτόχρονα είμαι και Co-founder ενός boutique Digital Marketing Agency στο οποίο δουλεύουμε με premium πελάτες σε δύσκολες αγορές όπως Αμερική και σε ανταγωνιστικά industries.

Τέλος, προσφέρω και υπηρεσίες συμβουλευτικής πάνω στο κομμάτι του SEO σε premium πελάτες.

Πως μπορεί κάποιος/α που διαμένει στην Ελλάδα να βρει μια τέτοια remote θέση;

Θα περιγράψω την δική μου εμπειρία, σεβόμενος ότι μπορεί να μην μπορούν όλοι να ακολουθήσουν την ίδια προσέγγιση λόγω χρόνου ή συνθηκών.

Θεωρώ ότι στην πλειονότητα των περιπτώσεων δεν χρειάζεται κάτι άλλο πέρα από το να είσαι καλός σε αυτό που κάνεις και να ξέρεις πως να χρησιμοποιήσεις σωστά μια πλατφόρμα επαγγελματικής δικτύωσης σαν το Linkedin.

Έχω επενδύσει πολλά χρόνια συνεπούς παρουσίας στο Linkedin όντας Content Creator εκεί και έχω χτίσει αυτό που λέμε Personal Brand σχετικό με το αντικείμενο μου. Αυτό μου επιτρέπει να μην χρειάζεται να στέλνω βιογραφικά για θέσεις, αλλά να με προσεγγίζουν από μόνοι τους οι Recruiters μέσω Linkedin όταν ψάχνουν να καλύψουν θέση σχετική με αυτό που κάνω.

Ο τρόπος που το έχω πετύχει αυτό είναι:

1) μέσω ενός καλά βελτιστοποιημένου προφίλ στο Linkedin σχετικού με το επάγγελμά μου,

2) έχοντας ένα μεγάλο δίκτυο επαφών στην πλατφόρμα που σχεδόν αγγίζει τους 30.000 χρήστες,

3) δημιουργώντας αναρτήσεις σχετικές με το αντικείμενο μου σε συχνή κλίμακα.

Πως είναι οι μισθοί σε τέτοιες εταιρίες του εξωτερικού, σε σύγκριση με αυτούς που δίνουν οι Ελληνικές εταιρίες;

Δεν έχουν καμία σχέση με τους ελληνικούς μισθούς. Είναι και ο βασικός λόγος που μάλλον δεν θα ξαναδούλευα σε ελληνική εταιρία. Ακριβώς γιατί πολύ δύσκολα θα παρουσιαζόταν ευκαιρία η οποία μισθολογικά να αποτελεί το επόμενο βήμα για εμένα.

Για μένα το εξωτερικό είναι μονόδρομος πλέον.

Τι τεχνολογικός εξοπλισμός είναι απαραίτητος για να δουλέψει κάποιος με τέτοιον τρόπο;

Τα απολύτως απαραίτητα.

Ένα laptop, ακουστικά (γιατί προφανώς έχουμε πολλά meetings λόγω remote) και γρήγορο Internet. Το laptop και τα ακουστικά συνήθως παρέχονται από την εταιρία, οπότε αν έχεις internet και ένα χώρο να δουλέψεις με ησυχία είσαι έτοιμος για remote.

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης δουλεύει για δύο εταιρείες σε Ελβετία και Ολλανδία, από το σπίτι του στην Ελλάδα

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × 2 =